Hieronder nog wat foto's van een CPZ ergens in 2008 met de nodige bekende auto's.

Altijd al een mooie achterwielaandrijver willen hebben maar hier is het nooit van gekomen. Toch altijd weer te rationeel gedacht en kleine franse gebakjes gehad. Ook altijd met een schuin oog naar een clio of megane RS gekeken.
De saxo uit mijn oude voortsel topic, een jaartje mee gereden en toen een 107 gekregen.

107 was in de tijd dat je geen MRB hoefde te betalen weer handig.

Toen behoefte aan iets meer comfort en snelheid, en dat werd een Clio GT. Veel plezier aan gehad, maar uiteidelijk weggedaan voor een Dacia Duster voor mijn vrouw. Wij gaan beide op de fiets naar ons werk dus 2 stilstaande auto's was wat overdreven.

Na jarenlang kijken naar RS'en toch een keer YOLO. Ik zal voor de Megane een apart topic aanmaken, de auto heeft het één en ander meegemaakt.

Ook hebben wij sinds 2017 de onderstaande camper, een Hymer B534 op fiat ducato 280 onderstel. 5 jaar geleden het blok vervangen en verder het nodige werk aan gehad. De nodige kilometers in Scandinavië en duitsland gemaakt. Altijd weer heerlijk om hiermee te touren, haast moet je niet hebben want met 2,5 liter met 75 pk is het niet veel.