Bak schakelt 'vloeiend' alsof je weet dat het écht een asutomaat irl is.
Dus niet bam,bam, bam zoals M2 en Alfa. Dat maakt 'm alweer qua immersion meer remote vind ik. S58 klinkt als de S55 in M2CSR, kan ik mee leven.
Maar vooral aanremmen op ABS1 stand erg tailhappy, beetje alles of niets, echt throttle control focussen met TC OFF. Wel leuk.
M2CSR, meer 'race beleving' qua bak, 'traag' qua power en snelheid, maar wel een stabielere auto in alles(maarja slicks)
Dan de Giulia. Bijna net zo snel in rechte lijn als M4CSL, maar is overall stabieler(ik reed de Giulia nét na de M4) op Imola. Ik denk, ok wat een downforce/tractie door die rear wing. Bleek de TC nog op1 te staan....*zucht* daarna werd ie wel tailhappier natuurlijk, maar je kunt 'm op de milimeter sturen/gasgeven en mooie gecontroleerde slides maken. Mijn favoriet totnutoe!
Zal binnenkort de 992 Cup eens meer proberen. Nu weer koffietijd!
Edit 992 Cup even kort rondje Brands Hatch gedaan en bij de trage Druids 'drift' bocht (2e versnelling vaak) daar even in 2 gasgeven, een nanoseconde drukt ie 'm TOCH in het bekende Elfer onderstuur om meteen daarbij de kont wat om te gooien. Zó hoort 't (imho!) Maar ook gas calibratie is niet stabiel nog, zie begin filmpje vorige pagina...
