Gezocht tot aan bijna een abo van € 17,xx van FIA WEC
Dat idee had ik natuurlijk ook al, maar komop je ziet geen klap op momenten, en dan crash je misschien daardoor....Ik weet niet of die dingen aircon of iets dergelijks hebben? F40 had ook weinig tot geen 'luxe' maar wél altijd een aircon (ok misschien een totaal verkeerde vergelijking) vanwege de hitte in de cockpit etc
Dan moet je niet zelf een campingplek reserveren. Daar is het first come first serve, dus sta je achteraan. Er zijn wel een paar aanbieders van 'serviced' camping plekken. Dan sta je op dezelfde camping als de normale bezoeker, maar wel op een gereserveerd plekje. Het aanbod is breed. Sommige zelfs met klaar staande tenten en eigen sanitair, andere alleen een stukje gras. Google is je vriend, er zijn legio aanbieders.Mark 320iS schreef: ↑24 sep 2024, 15:10 Ik wil in 2025 weer eens naar Le Mans gaan. Een eis is eigenlijk een kampeerplek met een vooraf genummerde plaats met goede sanitaire voorzieningen. Ik denk dat wij pas op vrijdag arriveren en dan is het wel fijn om gewoon een goede en nette plek te hebben. Heeft iemand nog tips? Of tips waar ik me verder kan inlezen?
In 2017 ben ik ook geweest en toen sliepen we op Camping Beausejour, toen kwamen we op donderdagmiddag aan en stonden we helemaal op het eind van de camping, zodat je 45 min aan het lopen was voordat je bij start finish was, daar hebben we nu geen zin in. Als je vrijdag aankomt wordt het nog erger natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 2 gasten