Haha idd compleet zinloos die toerenteller

Komt ie, vandaag een XM2 Domino snelgas gemonteerd en verder de motor klaar gemaakt voor het seizoen.WJ schreef: ↑10 dec 2024, 23:16This post is worthless without pictures.Jules schreef: ↑08 dec 2024, 21:38 Vandaag de 749 uitgezwaaid, en de opvolger is al gearriveerd.
Een 848 EVO met 143 pk / 111 nm, volledige termignoni uitlaatlijn, ohlins voorvork, ohlins stuurdemper en een ohlins ttx demper, gecombineerd met gesmede velgen zouden een goede start voor het komende seizoen moeten betekenen.
Heb de ambitie om zoveel mogelijk races te gaan rijden komend seizoen en zelfs al een aantal sponsoren gevonden die me helpen om dit mogelijk te maken.
Al met al erg veel zin in!![]()
Heel erg gaaf!
Klopt, alleen niet het meest makkelijk om te rijden, zo’n 848 is schijnbaar een stuk soepeler. Ik heb er best wat trackdays mee gedaan maar het bleef toch vaak wat hangen en wurgen. Hij staat nu met verse riemen onder een doekje te wachten op het seizoen, intussen heb ik mijn circuit R1 (2009 model) verkocht en zit ik door de oogharen naar een 2023/24 V4R te kijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten