Haha, mooi man! Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar de mods op termijnMParallel schreef: 23 dec 2024, 17:49 En ik zie dat als in eenmaal begin te typen er geen stoppen is....anyways, ik ben helemaal in me nopjes.
Nou ik ook ja. Al is de M3 vs 135i wel heel appel en peren. En beide smaken goed. Maar op deze manier kan ik de M3 echt gaan wegzetten als appeltje voor de dorst.Obbe schreef: 24 dec 2024, 15:26 Leuke auto! Ben benieuwd hoe vaak je de M3 nog pakt als deze voor de deur staat.
Performance remmen zijn gewoon hetzelfde als die van de 135i maar dan in vies geel![]()
haha dat dacht ik ook, verschrikkelijk.Arthur schreef: 30 dec 2024, 09:41 Akoestisch signaal bij ver- en ontgrendelen aangezet? Brrrr, dat is het 1e wat ik uit zou zetten dan wel laten.
Dank je.Vanreijmersdal schreef: 04 jan 2025, 15:25 Gefeliciteerd met de 135, voordat ik mijn z4 aanschafte, zat ik ook wel eens naar een 135 coupe te kijken.
N54 (of zit hier al een n55 in?) en dct is een hele leuke combi, ga je geen spijt van krijgen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], mauritsklein en 12 gasten