Assetto Corsa!!!
-
- Auto: So what?
Re: Assetto Corsa!!!
Ik heb weer een pareltje van een track gevonden (mod)
https://www.reddit.com/r/assettocorsamo ... y_2000_v12
Ik weet even niet meer hoe dat ging met [url= link...'hier' [/url]
Ik had al jaren (sinds 2014 vind je een Barbagallo track in AC) eentje maar deze is zo fris en fruitig en 140/150FPS met 1 autootje, prachtig gedetailleerd!
Anyway geen videos gevonden helaas. Paar screenshots van mij op die <1 minuut(GT3) en ongeveer 1:09 min(Deze Shelby 427 OEM)
^^Deze eigenlijk onaangepast(iig nul sluitertijd in Photo Mode)
Deze wat prutsen met sluitertijden, heb er nog een paar. Vreet wel schijfruimte:)
Enig nadeel van dit super drifterige baantje (want skeef maak je op momenten een snellere tijd dan onderstuurd ivm bochten layout...) is de breedte van de track. Bijna te smal. Zal vanavond even kijken met een groep AI autootjes.
https://www.reddit.com/r/assettocorsamo ... y_2000_v12
Ik weet even niet meer hoe dat ging met [url= link...'hier' [/url]
Ik had al jaren (sinds 2014 vind je een Barbagallo track in AC) eentje maar deze is zo fris en fruitig en 140/150FPS met 1 autootje, prachtig gedetailleerd!
Anyway geen videos gevonden helaas. Paar screenshots van mij op die <1 minuut(GT3) en ongeveer 1:09 min(Deze Shelby 427 OEM)
^^Deze eigenlijk onaangepast(iig nul sluitertijd in Photo Mode)
Deze wat prutsen met sluitertijden, heb er nog een paar. Vreet wel schijfruimte:)
Enig nadeel van dit super drifterige baantje (want skeef maak je op momenten een snellere tijd dan onderstuurd ivm bochten layout...) is de breedte van de track. Bijna te smal. Zal vanavond even kijken met een groep AI autootjes.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Je 2e foto is een stuk beter, bij de 1e heb je een te snelle sluitertijd gebruikt, waardoor alles 'bevroren' is.
-
Klopt idd 'nul' (uitgezet) in Photomode. Weet ik:)
Hier met 1/125(?) sluitertijd en wat uitgefocussed..
Hoe groter dat laatste cijfer hoe minder blurry in AC photomode: Bij 1/4 is het allemaal blurry.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik weet niet hoe realistisch het met de werkelijkheid is, maar als ik rijdende auto's of motoren op een circuit fotografeer dan is 1/200 meest al genoeg om goed de snelheid te laten zien.
Ga je nog langzamer(dus richting die 1/100) dan zitten er steeds minder gelukte foto's tussen, maar als er dan 1 lukt dan heb je de beweging goed te pakken.
Het is dus een kwestie van een redelijk trage sluitertijd en dan de camera meetrekken(pannen in fotografietermen) met het onderwerp(auto of motor in dit geval).....je moet dus echt proberen om het onderwerp op dezelfde plek in de zoeker van je camera te houden, want beweeg je de camera iets te langzaam of te snel dan is je onderwerp ook bewogen en dat wil je(ik) niet.
Rijdende auto's fotograferen met 1/4 sluitertijd is dus eigenlijk onbegonnen werk irl.
Deze crossers een paar weken geleden gefotografeerd op het strand van Zoutelande:
Deze zat gewoon met z'n moeder te bellen:
De schokbrekers doet goed hun werk op zo'n crosser:
1.Hoog springen
2.
3.dan hard op de grond klappen
4.en weer vol gas door
Ga je nog langzamer(dus richting die 1/100) dan zitten er steeds minder gelukte foto's tussen, maar als er dan 1 lukt dan heb je de beweging goed te pakken.
Het is dus een kwestie van een redelijk trage sluitertijd en dan de camera meetrekken(pannen in fotografietermen) met het onderwerp(auto of motor in dit geval).....je moet dus echt proberen om het onderwerp op dezelfde plek in de zoeker van je camera te houden, want beweeg je de camera iets te langzaam of te snel dan is je onderwerp ook bewogen en dat wil je(ik) niet.
Rijdende auto's fotograferen met 1/4 sluitertijd is dus eigenlijk onbegonnen werk irl.
Deze crossers een paar weken geleden gefotografeerd op het strand van Zoutelande:
Deze zat gewoon met z'n moeder te bellen:
De schokbrekers doet goed hun werk op zo'n crosser:
1.Hoog springen
2.
3.dan hard op de grond klappen
4.en weer vol gas door
-
- frank de jonge
Poahhh gave platen van die crossers!
-
Ik doe 't Ron niet na inderdaad:)
Ook een mooi baantje, van tarmac naar gravel. Bijzondere gewaarwording in AC:
https://www.overtake.gg/news/lydden-hil ... orsa.2533/
Ook een mooi baantje, van tarmac naar gravel. Bijzondere gewaarwording in AC:
https://www.overtake.gg/news/lydden-hil ... orsa.2533/
-
Hij(Xaomi Proto Ultra Nassischijf) is er als mod in AC. Erg snel en ook remmerij prima. Valt me niks tegen
Even één rondje op Brands Hatch mee gereden (CM skin, 3D trees etc)
Hier te vinden.
Even één rondje op Brands Hatch mee gereden (CM skin, 3D trees etc)
Hier te vinden.
-
Eén rondje maar?
Was de accu leeg?
Was de accu leeg?
-
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Nou ik kan voor een leuk prijsje mijn PC inruilen voor een vlottere game pc met een 4090RTX. Lijkt me een mooie basis om een keer AC met VR te zien.
Ik denk op dit moment aan een Pimax Crystal light, maar sta open voor tips/ervaringen.
Ik denk op dit moment aan een Pimax Crystal light, maar sta open voor tips/ervaringen.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2024-11-05 204109 (Groot).jpg (427.34 KiB) 1642 keer bekeken
-
Ik heb sinds eergisteren de ExMods 992.2 Carrera GTS; wat een mooi aanvoelende straatauto( paid mod), terwijl ik Exmods niet altijd vind uitblinken in hun physics....deze wél en de MC Extreme Maserati ook!
https://www.patreon.com/posts/2025-pors ... -114483765
Maar de wing animations zou ik op fixed te staan willen hebben zodat de achterspoiler ALTIJD uitgeklapt staat Heb hun al gevraagd, ik wacht op antwoord; ben al in aero.ini en wing animations etc in 'data' bezig geweest, maar 't lukt niet:)
En deze vind ik 't ook niet bij of misschien lees ik eroverheen?
https://www.patreon.com/posts/2025-pors ... -114483765
Maar de wing animations zou ik op fixed te staan willen hebben zodat de achterspoiler ALTIJD uitgeklapt staat Heb hun al gevraagd, ik wacht op antwoord; ben al in aero.ini en wing animations etc in 'data' bezig geweest, maar 't lukt niet:)
En deze vind ik 't ook niet bij of misschien lees ik eroverheen?