Idd, maar komt goed !
Gr Ron
Italiaanse porno
-
Online
- Berichten: 4027
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
-
- Berichten: 1034
- Lid geworden op: 19 dec 2019, 21:52
Re: Italiaanse porno
Blijft een mooie auto die 147 en al helemaal als GTA.
-
OnlineRS-Ron
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: 26 apr 2014, 16:10
Re: Italiaanse porno
Dit is een voorbeeld van een 147 GTA zoals ik hem zou willen hebben, stance is mooi zo. Met Q2/Quaife sper, set goede stoelen, remmen onderstel en een lekker stuurtje.
En de Busso V6 beetje kietelen met een grotere throttle body en goed inlaat traject.
Gr Ron
-
- Berichten: 52928
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: So what?
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Italiaanse porno
Skitterend blok natuurlijk.
Paar dagen geleden hoor ik iets over signore Busso in een of ander videootje. Kwam ik op bijv deze zeer vermakelijke en interessante video.
1979 als 2.5 SOHC en 6 DellOrto's EN 6 ITBs ; skitterende oldskool tech.
Echt 't kijken waard!
Maar in 1980 (met de iconische en machtig mooie GTV6) kreeg de 2.5 Busso al L-Jetronic, wat volgens de presentator een geweldige vooruitgang is. Geef mij maar die 6 DellOrto's dan:) Tuurlijk qua motormanagement en zuinigheid wint een injectiesysteem het altijd van de carburateur, maar qua power en dus ook koppel niet meteen vanzelfsprekend.
Zelfs de 1982 Gr B Opel Manta 400 (Vatanen etc) kreeg Opel Motorsport in de 2.4 4 cylinder lijn niet boven de 220-230pk met injectie. Terug naar 'Dubbele Webers' en 270-280 betrouwbare pk's kwamen eruit...
Al ben ik van de Reihen 6er(BMW doh), als je een Stratos en een Dino hoort, of een Metro 6R4. Machtig.
Mid 90s in een RZ(open versie van SZ) gereden. Wat me opviel was het koppel bij '2500'.....Sterk hoor tov de 328 van senior. En óók tov een 3.2 1989 G Modell Elfer, daar zit in middengebied nul gang in....
Edit, dus dit blok is losjes gebaseerd op de Busso V6? Nooit bij/over nagedacht..
https://automedia.revsinstitute.org/alf ... -v6-ti-dtm
Espresso!
Paar dagen geleden hoor ik iets over signore Busso in een of ander videootje. Kwam ik op bijv deze zeer vermakelijke en interessante video.
1979 als 2.5 SOHC en 6 DellOrto's EN 6 ITBs ; skitterende oldskool tech.
Echt 't kijken waard!
Maar in 1980 (met de iconische en machtig mooie GTV6) kreeg de 2.5 Busso al L-Jetronic, wat volgens de presentator een geweldige vooruitgang is. Geef mij maar die 6 DellOrto's dan:) Tuurlijk qua motormanagement en zuinigheid wint een injectiesysteem het altijd van de carburateur, maar qua power en dus ook koppel niet meteen vanzelfsprekend.
Zelfs de 1982 Gr B Opel Manta 400 (Vatanen etc) kreeg Opel Motorsport in de 2.4 4 cylinder lijn niet boven de 220-230pk met injectie. Terug naar 'Dubbele Webers' en 270-280 betrouwbare pk's kwamen eruit...
Al ben ik van de Reihen 6er(BMW doh), als je een Stratos en een Dino hoort, of een Metro 6R4. Machtig.
Mid 90s in een RZ(open versie van SZ) gereden. Wat me opviel was het koppel bij '2500'.....Sterk hoor tov de 328 van senior. En óók tov een 3.2 1989 G Modell Elfer, daar zit in middengebied nul gang in....
Edit, dus dit blok is losjes gebaseerd op de Busso V6? Nooit bij/over nagedacht..
https://automedia.revsinstitute.org/alf ... -v6-ti-dtm
2.5s 0-100Literally, the beating heart of the Alfa Romeo DTM racer was its 2.5-liter V6 engine. As per the regulations, it was based on a production block. That did not stop the Alfa Corse engineers from creating what was effectively a downsized Formula 1 engine. In order to keep the costs down, a limit had been set at 12,000 rpm but the 60-degree V6 would have happily revved well beyond that. At its 1993 debut, the engine produced around 420 hp, which steadily grew to 490 hp by 1996. In addition to being hugely powerful, it was also light, tipping the scales at just 106 kg. Whereas the engine in the production 155 was mounted transversely, the 2.5-liter V6 of the DTM car was placed longitudinally, ahead of the front axle. It was mated to a transverse six-speed, semi-automatic gearbox. Sourced from the Lancia Delta HF Integrale rally car, a four-wheel drive system was fitted. The drive was split between 35 percent to 40 percent to the front and 65 percent to 60 percent to the rear.
Espresso!
-
- Berichten: 52928
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: So what?
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Italiaanse porno
Ik wist niet dat ding bestond, een Über unchained GT3 achtige versie van de MC20, een ode aan de MC12. Ik downloadde 'm zojuist voor Assetto Corsa (ExMods paid) en wat 'n ding is dat joh!
ook even(vooral) Jethro's beleving bij de normale MC20 die hij underrated vind en joyful en playable. Schip met geld, zou ik toch eens gaan kijken bij Maserati denk ik en McLaren terwijl ik toch een 296 kies hoor:)
ook even(vooral) Jethro's beleving bij de normale MC20 die hij underrated vind en joyful en playable. Schip met geld, zou ik toch eens gaan kijken bij Maserati denk ik en McLaren terwijl ik toch een 296 kies hoor:)
- Baboulah
- Berichten: 1555
- Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Re: Italiaanse porno
Er is recent zelfs een straatversie van aangekondigd (Waren al uitverkocht voor de presentatie uiteraard), de GT2 Stradale
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten