Mini doet het prima, toch voor de zwarte velgen gegaan en auto is inmiddels gechipped. Standaard map maar het verschil is evengoed echt groot, wellicht zelfs iets teveel van het goede..
Hiernaast in een vlaag van koopdrang recent toch weer een hobby karretje gekocht. Criteria; lage maandlasten want zal weinig gebruikt worden, minder dan 10k want dan maak ik mij ook minder druk om een krasje/deukje daar hij op straat staat, geen benzine slurper na mijn 370Z ervaring, en hoog boutje moertje gehalte.
Toen ik 19 was al eens een mx-5 gehad met enkel goede herinneringen en hoog doe het zelf gehalte wat mij beviel. Zo stond de Toyota mij ook nog bij en na wat youtube hier enthousiast van geworden;
Bwjr 2002, 90k gelopen en alle opties.
Gekocht van een 82 jarige man,
Na aankoop direct de veel te grote 17” velgen met 16 jaar oude banden vervangen door een nieuw licht setje 15” met Nankang Ns-2R. Wereld van verschil!
Verder het spruitstuk eraf gehaald om preventief de zgn voorkatalysatoren(membramen) eruit te halen daar deze erom bekend staan los te kunnen laten met hoog olieverbruik of erger als gevolg.
Daar er nog wat tijd over was nog een veerpootbrug gemonteerd alsmede een modificatie aan de schakelstangen. (Metalen bussen) de bak schakelde al straks als een echte Japanner maar het kan dus nog strakker..
Ding rijd echt briljant, lekker poken, gaat niet te hard in de Randstad met zijn 140pk maar glimlach gegarandeerd.
Mini Cooper S f55 en Toyota mr2 nieuw!
-
- Auto: Mini Cooper S, Toyota mr2
-
Re: Mini Cooper S f55 en Toyota mr2 nieuw!
Mooi exemplaar die MR-2 met minder dan een ton erop. Leuke wagentjes zijn dat