F1 Seizoen 2024
-
OnlineMartijn_bmw
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: F1 Seizoen 2024
Heerlijke reactie Max. Zero fucks given.
Max heeft het met zijn lompe 2e actie (die eerste stelde niets voor) misschien niet heel netjes gedaan maar hij heeft Norris net genoeg dwarsgezeten om te zorgen dat er een Ferrari zou winnen. Dat is gelukt. Misschien had hij 4e kunnen worden zonder penalties maar waarschijnlijk had Norris minder tijd verloren en vervolgens de race gewonnen. Door deze manier heeft hij toch minder punten verloren in het WK. Net zoiets als een bewuste gele kaart pakken in voetbal om een doorgebroken speler onderuit te halen. Het is gewoon berekenend, plus dat hij Norris en McLaren ook helemaal gek maakt.
Hij wordt wel kampioen, ook al moet dat in het laatst misschien nog een keer met de botte bijl. Het is een winnaar, Lando is mentaal te soft en McLaren gooit (zo) ook alles weg ondanks hun topauto. Het rijders-WK pakken ze niet en Ferrari gaat er straks vandoor met het constructeurskampioenschap.
Max heeft het met zijn lompe 2e actie (die eerste stelde niets voor) misschien niet heel netjes gedaan maar hij heeft Norris net genoeg dwarsgezeten om te zorgen dat er een Ferrari zou winnen. Dat is gelukt. Misschien had hij 4e kunnen worden zonder penalties maar waarschijnlijk had Norris minder tijd verloren en vervolgens de race gewonnen. Door deze manier heeft hij toch minder punten verloren in het WK. Net zoiets als een bewuste gele kaart pakken in voetbal om een doorgebroken speler onderuit te halen. Het is gewoon berekenend, plus dat hij Norris en McLaren ook helemaal gek maakt.
Hij wordt wel kampioen, ook al moet dat in het laatst misschien nog een keer met de botte bijl. Het is een winnaar, Lando is mentaal te soft en McLaren gooit (zo) ook alles weg ondanks hun topauto. Het rijders-WK pakken ze niet en Ferrari gaat er straks vandoor met het constructeurskampioenschap.
- Luco
Nyck de Vries schijnt ook een toppertje te zijn.
-
OnlineWJ
- Luco
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Vinden we dat leuk/normaal/acceptabel?
Ik hoop dat Lawson een lesje in nederigheid gaat krijgen aankomende races.
Ik hoop dat Lawson een lesje in nederigheid gaat krijgen aankomende races.
- Luco
Ow, we gaan ineens verontwaardigd doen?
Als Max het doet vinden we het allemaal prachtig, die heeft het alleenrecht ofzo?
Ik vind het wel mooi een beetje arrogantie, Perez dacht hem ff buiten de baan te zetten, jammer joh, niet bij mij.
Colapinto idem dito, als je zo goed bent, zie maar dat je er langs komt.
Als Max het doet vinden we het allemaal prachtig, die heeft het alleenrecht ofzo?
Ik vind het wel mooi een beetje arrogantie, Perez dacht hem ff buiten de baan te zetten, jammer joh, niet bij mij.
Colapinto idem dito, als je zo goed bent, zie maar dat je er langs komt.
- RS-Ron
Volgens mij gaf hij aan "hier met dat stoeltje" alleen met zijn middelvinger. Dat snap ik dan wel weer.......
Gr Ron
Gr Ron
- JP
Als je in het heets van de strijd een keertje f*ck roept, staat de FIA al met de woke-vinger te zwaaien. Dan zou die middelvinger ook wel niet kunnen
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Sport is emotie , het moeten geen robots worden.
-
-
- Auto: So what?
Alles is al gezegd hier, maar 20s is natuurlijk totaal te gek voor woorden. 10s snap ik dan nog...
Kijk naar de aanzet tot: de imho best redelijk onbezonnen actie vóór Turn 4 van Lando aan de buitenkant, Lando ligt vóór, maar op wat voor manier en in wat voor type (trage knijp) bocht, waar moest Max dan naartoe. Lando snijdt 'm letterlijk af.
Wat @Wouter81 ook zegt, die actie stelde niks voor.
Max is de divebomber en weetikveel hoor je zo vaak....
My 2 cents.
Kijk naar de aanzet tot: de imho best redelijk onbezonnen actie vóór Turn 4 van Lando aan de buitenkant, Lando ligt vóór, maar op wat voor manier en in wat voor type (trage knijp) bocht, waar moest Max dan naartoe. Lando snijdt 'm letterlijk af.
Wat @Wouter81 ook zegt, die actie stelde niks voor.
Max is de divebomber en weetikveel hoor je zo vaak....
My 2 cents.
-
Speculatie(al eerder kort hier gelezen) Max nieuwe motor in Brazilië en daardoor 5 gridplaatsen toegeven?
- Enrico
Na het kijkennnaar de Mol’s vergelijking Austin /Mexico en de straffen kun je een ding concluderen. De FIA hanteert verschillende maatstaven tussen straffen van Max en de rest, behalve Alonso, die ook vaak onterechte straffen krijgt.
-
Tsja. Doorgebroken speler neerhalen is rood in het voetbal.Wouter81 schreef: ↑28 okt 2024, 15:38 Heerlijke reactie Max. Zero fucks given.
Juist om bewussies tegen te gaan.
Ik denk dat de FIA met 2x 10 seconden dat ook geprobeerd heeft.
- Hielke
Verbijsterend eigenlijk dat het sinds het rampkampioenschap van Verstappen in 2021 nog ruim 3 jaar geduurd heeft voordat de goegemeente onder de stewards wakker is geworden van de zoveelste divebomb van Verstappen.
Maar niet geklaagd, ze zitten nu bovenop die pregnant aanwezige onsportiviteit en ik geef Norris zelfs nog wel een kansje op het kampioenschap in 2024.
Maar niet geklaagd, ze zitten nu bovenop die pregnant aanwezige onsportiviteit en ik geef Norris zelfs nog wel een kansje op het kampioenschap in 2024.
- Arthur
- Auto: Nr.50
-
De politiek corru...ecte FIA haalt bakzeil ivm Austin. Het begint nu wel erg op te vallen. Hoe hard en op/over de grens Max ook strijdt(en ja ik ben ook vóór tijdstraffen van 5 of 10s maximaal in dit geval) hij doet 't nooit goed, maar is wel de meest consistente rijder(lees 'beste') van dat hele zwikje waarbij je zeker 10 man met pensioen kunt laten gaan om daar andere échte talenten voor in de plaats te zetten, maarja $$$$$$Arthur schreef: ↑29 okt 2024, 11:27 https://gp33.nl/f1-nieuws/bizar-f1-stew ... en-te-zijn
Spijkers op laag water, maar toch
-
Ze moeten op dit soort circuits veel slimmer zijn bij Mclaren.
Gewoon er dik omheen naast het veld. Gas erop en meer dan 5 seconden op Max uitlopen.
Dan is er gewoon geen issue.
Gewoon er dik omheen naast het veld. Gas erop en meer dan 5 seconden op Max uitlopen.
Dan is er gewoon geen issue.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat moet er dan wel inzitten in de coureur om de juiste beslissing snel te nemen.
Dat zit bij Max wel ok denk ik, maar bij Lando nog wat minder.
Dat zit bij Max wel ok denk ik, maar bij Lando nog wat minder.
- MParallel
- Auto: BMW
-
Max 5 plaatsen gridstraf voor Brazilië. Maar dacht dat Lando ook nog een nieuwe motor nodig had? Dat gaat hem 10 plaatsen kosten. Dus niks aan de hand.
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/103 ... vermijden/
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/103 ... vermijden/
- Arthur
- Auto: Nr.50
Minimaal 5 toch? Als er nog een component bij komt dan wordt het meer. Meende dat dat nog niet bekend was.
-
Onlinefrankie
Benieuwd of de weersvoorspellingen uit gaan komen, wordt best wat regen verwacht voor de zondag.