Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- MParallel
- Auto: BMW
- frank de jonge
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Ik had ook 1 van 55eu net als 2 anderen waar we mee uit eten waren. Naja betalen en door was overigens niet bij AF
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
JammerFabian schreef: 07 okt 2024, 11:19 Kennelijk was daar recent strenge parkeercontrole en iedereen kreeg een bon die naar AF was gereden.. Er schijnt een nieuwe controleur te zijn aangesteld in Adenau en die neemt zijn vak kennelijk behoorlijk serieus.

Bijzonder sneu voor de Golf rijder hier beneden in het filmpje. Houdt zich netjes aan de regels maar de Audi S nogwat gaat er maar niet voorbij, todat ie eindelijk een poging doet..
https://youtu.be/ia48wZDcKuY?si=EwGkGB4EZ9JpbORn&t=240
- JP
"by German law, flashing your headlights can be seen as an harassment"

- Hielke
Het getrut en de blindheid van die Audirijder doet zeer aan de ogen.veejay schreef: 07 okt 2024, 13:38JammerFabian schreef: 07 okt 2024, 11:19 Kennelijk was daar recent strenge parkeercontrole en iedereen kreeg een bon die naar AF was gereden.. Er schijnt een nieuwe controleur te zijn aangesteld in Adenau en die neemt zijn vak kennelijk behoorlijk serieus.![]()
Bijzonder sneu voor de Golf rijder hier beneden in het filmpje. Houdt zich netjes aan de regels maar de Audi S nogwat gaat er maar niet voorbij, todat ie eindelijk een poging doet..
https://youtu.be/ia48wZDcKuY?si=EwGkGB4EZ9JpbORn&t=240
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
dubbel sorry
Laatst gewijzigd door Robin op 08 okt 2024, 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin
Tja, om een Quattro(S4 is het?) in een drift te krijg is irl vaak letterlijk onmogelijk, maar die gast in die witte doet het toch maar eventjes.
Gelukkig geen schade(?)
Dan Misha's rantfilmpje betr flashing...wat moet we ermee, hij wil niet hypocriet overkomen zegt ie. Hij was volgens mij ook een beetje 't haantje aan 't spelen en frusti dat die M4 en GT3 gewoon veel sneller zijn dan hij, plus die bevallige blondine achterin...denk ik. Dat flashen is idd irri en German Law blabla snap ik 100%, maar blijkbaar goedbedoeld aldus de M4 rijder. Misha's actie om 'm door Fuchsröhre te blokken beetje geeft aan wat hij zegt niet te zijn en niet zo wil overkomen....
Anyway de goeroe laat 't even in simracing zien. ACC ziet er in de regen wel toppie uit, dat trekt mijn videokaart totaal niet(heeft heel veel moeite met ACC überhaupt ik mag blij zijn met 55/60FPS)
De lijnen lijken mij wel prima(iemand hier comment/info?) , dus geinig verhaal wat mij betreft
Ik zal vanavond met AC zonder C eens kijken wat een wet Nords en 'using extended physics' (beginscherm CM linkerkant onder autootje) doet hiermee...

Gelukkig geen schade(?)
Dan Misha's rantfilmpje betr flashing...wat moet we ermee, hij wil niet hypocriet overkomen zegt ie. Hij was volgens mij ook een beetje 't haantje aan 't spelen en frusti dat die M4 en GT3 gewoon veel sneller zijn dan hij, plus die bevallige blondine achterin...denk ik. Dat flashen is idd irri en German Law blabla snap ik 100%, maar blijkbaar goedbedoeld aldus de M4 rijder. Misha's actie om 'm door Fuchsröhre te blokken beetje geeft aan wat hij zegt niet te zijn en niet zo wil overkomen....
Anyway de goeroe laat 't even in simracing zien. ACC ziet er in de regen wel toppie uit, dat trekt mijn videokaart totaal niet(heeft heel veel moeite met ACC überhaupt ik mag blij zijn met 55/60FPS)
De lijnen lijken mij wel prima(iemand hier comment/info?) , dus geinig verhaal wat mij betreft

Ik zal vanavond met AC zonder C eens kijken wat een wet Nords en 'using extended physics' (beginscherm CM linkerkant onder autootje) doet hiermee...
-
OnlinePhilipoo
Ik kijk niks meer van Misha. Wat een irritante gast is dat geworden. Paar jaar terug was 't wel een leuke kerel, maar het is nu gewoon alleen maar eigenpijperij. Kneus.
-
OnlineMartijn M
Hier irriteer ik me ook mateloos aan. In dit fragment doet Misha niks fout, maar die sneuneuzen achter hem blijven op de 'flasher' knop op hun stuur rammen alsof ze in de laatste ronden van de 24h rijden.JP schreef: 07 okt 2024, 13:43 "by German law, flashing your headlights can be seen as an harassment"![]()
Nu ben ik niet roomser dan de Paus, heb ik ook wel eens geflitst maar dan meer als ik al ruime tijd vast zit achter iemand die niet weet dat ie spiegels heeft, en dan 1x ipv de halve eindshow van een festival door iemands binnenspiegel rammen.
-
Ik snap het ook niet helemaal. Hij gaat regelmatig, ondanks de drukte, als een bezetene rond met alle risico's van dien. In dit geval zijn er gewoon meer lui zoals hem op de baan..
- MParallel
Amen.Philipoo schreef: 08 okt 2024, 08:52 Ik kijk niks meer van Misha. Wat een irritante gast is dat geworden. Paar jaar terug was 't wel een leuke kerel, maar het is nu gewoon alleen maar eigenpijperij. Kneus.
- Robin
Dat ook wel Philip idd. Maarja Die Alfa QV is wel 'n stoere dikke kar en interessant dus soms klik ik 'm nog wel aan....
En de comments onder z'n videos. Eigenlijk altijd: Diepe buiging, Misha is God.....
En dit ook inderdaad. Hoe hij vaak 'iedereen' inhaalt, niet te zuinig. En die flashers zijn véél sneller en daar is hij niet gek op:)Wimo schreef: 08 okt 2024, 09:08 Ik snap het ook niet helemaal. Hij gaat regelmatig, ondanks de drukte, als een bezetene rond met alle risico's van dien. In dit geval zijn er gewoon meer lui zoals hem op de baan..
En de comments onder z'n videos. Eigenlijk altijd: Diepe buiging, Misha is God.....
- JP
Ik kijk er ook niet altijd naar, maar vond dit onderwerp wel 'grappig'. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zelf, (volgens mij heb ik dat ook wel eens gezien in zijn onboards, dat grootlichtknipperen), in zijn TF-fastlamps hetzelfde heeft gedaan, en al zijn asfaltvriendjes doen het ook. Nu lult hij alsof hij altijd het geduld heeft.
- Robin
https://www.linda.nl/lifestyle/gezondhe ... ha-coster/JP schreef: 08 okt 2024, 11:40 Ik kijk er ook niet altijd naar, maar vond dit onderwerp wel 'grappig'. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zelf, (volgens mij heb ik dat ook wel eens gezien in zijn onboards, dat grootlichtknipperen), in zijn TF-fastlamps hetzelfde heeft gedaan, en al zijn asfaltvriendjes doen het ook. Nu lult hij alsof hij altijd het geduld heeft.

-
frank de jonge schreef: 07 okt 2024, 13:16 Ik had ook 1 van 55eu net als 2 anderen waar we mee uit eten waren. Naja betalen en door was overigens niet bij AF
Shit, ook aan de beurt vandaag… had dit even niet gelezen

- frankie

Dit is toch wel verrassend. Benieuwd of het echt helpt op drukke dagen.
- MParallel
EDIT: het is een éxtra optie voor op drukke dagen. Dat verandert de hele context.
Ik dacht ff aan een photoshop grap.
Dat is wel een flink omrit, en zeker als die weg helemaal vol staat vanaf de rotonde, dat gaat leuk worden daar dan in te voegen.
Of zie ik het goed, het is verplicht rechtsaf te slaan richting begin rechte stuk.
Uhh..hoe ga je dan weer aansluiten. Keren aan het einde van die weg? Of halverwege die weg rechts, onder de weg door, andere kant weer bovenkomen, waar je dan recht richting rotonde gaat. Maar ja, dan sta je aan die kant en probeer dan daar maar in de rij in te voegen.
Ik ben héél benieuwd!

Ik dacht ff aan een photoshop grap.
Dat is wel een flink omrit, en zeker als die weg helemaal vol staat vanaf de rotonde, dat gaat leuk worden daar dan in te voegen.
Of zie ik het goed, het is verplicht rechtsaf te slaan richting begin rechte stuk.
Uhh..hoe ga je dan weer aansluiten. Keren aan het einde van die weg? Of halverwege die weg rechts, onder de weg door, andere kant weer bovenkomen, waar je dan recht richting rotonde gaat. Maar ja, dan sta je aan die kant en probeer dan daar maar in de rij in te voegen.
Ik ben héél benieuwd!
Laatst gewijzigd door MParallel op 14 okt 2024, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank de jonge
Zal zeker bijdragen! Voor de mensen die maar 1 rondje doen ideaal. Die zijn er genoeg.
-
OnlineSabberjoch
- Auto: 981C S
Denk dat dit bedoeld is voor het grote aantal rijders die één rondje doen, of hun laatste rondje, en dus niet meer aansluiten.MParallel schreef: 14 okt 2024, 15:07
Ik ben héél benieuwd!
Degene die weer aansluiten kunnen nog steeds de oorspronkelijke afrit pakken.
- MParallel
Iets meer context was mooi geweest, maar ondertussen op de site zelf gelezen dat het een extra optie is, geen vervanging.
Maar beter maken ze de parkeerplaats 3, 4 of 5x zo groot.
Maar beter maken ze de parkeerplaats 3, 4 of 5x zo groot.
- frankie
Ja sorry, is een extra optie. De al bestaande opties blijven ook gewoon 

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Beter maken ze wel een vangrail op de L93, niet dat mensen linksaf willen slaan, dan krijg je nog steeds rijen.
-
Je kan dan net zo goed voor het rechte stuk de nooduitgang ombouwen die naar de L92 loopt. Minder aanpassingen voor nodig.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20241014_183212_Maps.jpg (246.11 KiB) 1811 keer bekeken
- MParallel
Maar dan mis je aan het einde van je rondje het hele rechte stuk?
Ik gebruik die altijd mooi voor even rustig uitrijden.
Ik gebruik die altijd mooi voor even rustig uitrijden.
- frankie
Dat punt lijkt me ook veel minder overzichtelijk en dus ook gevaarlijker voor achteropkomend verkeer.