Hot or Not: Dacia Duster DCi 4x4 (Anniversare)
- Arthur
- Auto: Nr.50
Re: Hot or Not: Dacia Duster DCi 4x4 (Anniversare)
En dat dan voor 40k, d’r waren tijden dat we anders over die 40k, voor een Dacia, dachten hier
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Dat was met alle tierelantijntjes die ik er zelf nog aan zou doen natuurlijk, een Journey met mild hybride motor ben je full options 33k voor kwijt.
En dat vind ik niet veel voor een auto van dit genre. Of het voor een Dacia veel is, vind ik ook wel meevallen.
En dat vind ik niet veel voor een auto van dit genre. Of het voor een Dacia veel is, vind ik ook wel meevallen.
- JP
€28-29K zou ik er max voor geven. Vraag me wel af hoe men (de industrie in het algemeen) in de toekomst €20k EV's willen gaan bouwen als er zoveel verplichte meuk op moet wat het dan weer duur maakt.
-
OnlineFabian
Sja, auto's zijn duuuuuuur geworden. 4,5 jaar geleden kostte mijn RAV4 36,5k nieuw.....toch wel een andere klasse auto.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Instap RAV4 is nu 10k duurder.
- Eeuwe
- JP
Instapper? Tenzij het Aurélien loafers zijn anders doen we hier toch niet aan..... ik wil wel alles erop en eraan (voor onder de €30k)
-
35k voor de full hybrid.
Kun je wel een fietsdrager bij kopen maar geen trekhaak......
Kun je wel een fietsdrager bij kopen maar geen trekhaak......
- Eeuwe
Ja en achteraf mogelijkheden bestaan natuurlijk niet. Kom op Gijs, beetje denken in oplossingen..
- JP
Als er geen trekhaak onder mag, dan haak ik af
-
Ik denk HOT. Vind de huidige Duster in het groen ook een mooie auto van buiten. Binnenin erg erg plastic en de stoelen mwoah. Benieuwd hoe dat met de nieuwe is.
De nieuwe hybrid lijkt me iets duur tenzij je toch een automaat wil. Kaki kleur interessant.
Begrijp dat de haaienvin-antenne een optie is..
De nieuwe hybrid lijkt me iets duur tenzij je toch een automaat wil. Kaki kleur interessant.
Begrijp dat de haaienvin-antenne een optie is..
- JP
Dacia Duster TCe 100 ECO-G Essential - €25.590, meer heb je toch niet nodig ?
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... to-basics/
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... to-basics/
-
Mis de telefoonhouder met usb aansluiting. Dan is ie perfect
- Arthur
Uit het artikel
In plaats van het scherm voorziet Dacia in wat het ambitieus ‘Media Control’ noemt, een app en houder die je telefoon kan omtoveren in een soort bedieningspaneel voor de auto. Een radio met bluetooth is er trouwens wel en wordt bediend met behulp van de knoppen op en het schermpje achter het stuurwiel.
-
Dan is ie perfect
-
- JP
Al een paar keer de Extreme gezien, ook als Sandero. Heeft met zijn mat koperen accenten wel wat weg van Cupra paar jaar terug. Toch echt veel luxer en mooier dan de beginjaren van Dacia.
-
- Dennis Cavallino
- Eeuwe
Gisteren in de nieuwe Duster gezeten. Van buiten echt wel gaaf ding voor 't geld. Van binnen ook prima. Materiaalgebruik is hard kunststof, maar wel speels toegepast (ook qua kleuren) dus niet meteen een ergernis. Multimedia vond ik verassend snel. Youclip leuke uitvinding, geeft Skoda vibes en dat is zeker wel een compliment. Enige waar ik mij serieus aan stoorde is de zitpositie, de stoelzitting is ook niet verstelbaar waardoor je best vlak zit. Vind ik niks. AVerder echt oprecht een prima auto.
Verderop in de showrooms stonden ook nieuwe Renaults, heb even plaats genomen in een Austral. Die auto's zitten mij toch een stuk beter gegoten en interieurs zijn echt veel mooier, zeg gerust dag en nacht verschil. Maar zijn ook een serieuze slok duurder dus natuurlijk geen goed vergelijk. Vind het toch een moeilijke keuze wat mij uiteindelijk het beste past.
Verderop in de showrooms stonden ook nieuwe Renaults, heb even plaats genomen in een Austral. Die auto's zitten mij toch een stuk beter gegoten en interieurs zijn echt veel mooier, zeg gerust dag en nacht verschil. Maar zijn ook een serieuze slok duurder dus natuurlijk geen goed vergelijk. Vind het toch een moeilijke keuze wat mij uiteindelijk het beste past.
- JP
Is een Symbioz geen optie?
- Arthur
Symbioz… Dit is nu echt zo’n voorbeeld van een auto waarvan er 13 in een dozijn rondrijden tegenwoordig. Geen wonder dat je keuzestress krijgt. Of eigenlijk ook weer niet, want het maakt niet uit wat je kiest uit een bepaalde klasse, het lijkt allemaal op elkaar. VW, Renault, Peugeot, noem maar op. Geen drol aan. Of als je dit wel mooi vindt; de keuze is reuze. En wil je voor joker rijden dan kies je de huidige line-up van BMW. Het wordt er allemaal niet beter op in autoland. En blijkbaar slikken we het als zoete koek, want de verkopen gaan door. Je moet ook wel, want als je nieuw(er) wilt rijden heb je geen keuze (ongelukkige woordkeuze ).
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Vooral als je leasen moet bij de baas ben je aan de beurt. Zaaddodende auto bijna gegarandeerd.Arthur schreef: ↑12 sep 2024, 11:55 Symbioz… Dit is nu echt zo’n voorbeeld van een auto waarvan er 13 in een dozijn rondrijden tegenwoordig. Geen wonder dat je keuzestress krijgt. Of eigenlijk ook weer niet, want het maakt niet uit wat je kiest uit een bepaalde klasse, het lijkt allemaal op elkaar. VW, Renault, Peugeot, noem maar op. Geen drol aan. Of als je dit wel mooi vindt; de keuze is reuze. En wil je voor joker rijden dan kies je de huidige line-up van BMW. Het wordt er allemaal niet beter op in autoland. En blijkbaar slikken we het als zoete koek, want de verkopen gaan door. Je moet ook wel, want als je nieuw(er) wilt rijden heb je geen keuze (ongelukkige woordkeuze ).
Maar dat het er niet beter op wordt, dat wordt inmiddels ook al 20+ jaar geroepen.
In 2005 koos deze doelgroep tussen een Alhambra, Zafira, Espace, Voyager, Demio? en ander spul. Die bepaalde klasse waarbij alles op elkaar lijkt en dodelijk saai is bestaat al jaren. Ook nu is er nog prima leuk spul te koop, betekent alleen dat je de portemonnee moet trekken. En aangezien bijna al het nieuwe spul niet particulier wordt afgetikt, is er nou eenmaal weinig leuk spul op de weg te vinden.
- JP
Ik wist helemaal niet dat er uberhaupt een Symbioz bestond, want ja....er is (nog) geen draadje van hier op DF. Keek toevallig op de Renault-site. Hier in de garage staat sinds kort een Renault, waarvan ìk dacht dat dat een Austral was. Ziet er niet verkeerd uit, maar zie nu aan de platte koplampen (..) dat het eerder een Symbioz of Scenic moet zijn.Arthur schreef: ↑12 sep 2024, 11:55 Symbioz… Dit is nu echt zo’n voorbeeld van een auto waarvan er 13 in een dozijn rondrijden tegenwoordig. Geen wonder dat je keuzestress krijgt. Of eigenlijk ook weer niet, want het maakt niet uit wat je kiest uit een bepaalde klasse, het lijkt allemaal op elkaar. VW, Renault, Peugeot, noem maar op. Geen drol aan. Of als je dit wel mooi vindt; de keuze is reuze. En wil je voor joker rijden dan kies je de huidige line-up van BMW. Het wordt er allemaal niet beter op in autoland. En blijkbaar slikken we het als zoete koek, want de verkopen gaan door. Je moet ook wel, want als je nieuw(er) wilt rijden heb je geen keuze (ongelukkige woordkeuze ).