Markjuhpro
-
- Auto: BMW 130i, Lexus IS200
Markjuhpro
Hallo allemaal,
Ik ben mark, op dit moment 28 jaren oud en volgens mij volg ik een weg die velen voor mij zijn gegaan. Ik heb een BMW 130i gekocht en mij vervolgens op dit forum geregistreerd omdat het hier wel gezellig lijkt .
Na altijd Japans te hebben gereden (o.a. MX5-NA en MR2-ZZW30) maar toch altijd met een schuin oog naar BMW's te hebben gekeken heb ik de overstap gemaakt naar mijn 130i Cup en ik ben volledig verliefd. Wat een wagen, praktisch en comfortabel voor dagelijks gebruik, geweldig geluid en op z'n tijd lekker sportief.
Overigens ben ik altijd wel bezig met de auto hobby door alles wat in mijn ogen niet perfect is te modificeren.
Het plan is de 130i redelijk standaard te houden dus gelukkig heb ik nog een project auto waar ik helemaal op los kan gaan en dat is m'n Lexus IS200 voorzien van een turbokit op maat. Misschien dat ik hier wel een keer een project pagina voor aanmaak.
Mijn andere hobby is MTB, dat houd in mijn geval in dat er zo ongeveer standaard een dakdrager met fietstendrager op de 130i leeft. Dit komt de looks niet ten goede maar je kan niet alles hebben..
Hier nog wat plaatjes bij het praatje,
Het huidige "wagenpark"
Mijn oude MX-5 (turbo)
En mijn oude MR2 (2ZZ swap)
Groetjes!
Ik ben mark, op dit moment 28 jaren oud en volgens mij volg ik een weg die velen voor mij zijn gegaan. Ik heb een BMW 130i gekocht en mij vervolgens op dit forum geregistreerd omdat het hier wel gezellig lijkt .
Na altijd Japans te hebben gereden (o.a. MX5-NA en MR2-ZZW30) maar toch altijd met een schuin oog naar BMW's te hebben gekeken heb ik de overstap gemaakt naar mijn 130i Cup en ik ben volledig verliefd. Wat een wagen, praktisch en comfortabel voor dagelijks gebruik, geweldig geluid en op z'n tijd lekker sportief.
Overigens ben ik altijd wel bezig met de auto hobby door alles wat in mijn ogen niet perfect is te modificeren.
Het plan is de 130i redelijk standaard te houden dus gelukkig heb ik nog een project auto waar ik helemaal op los kan gaan en dat is m'n Lexus IS200 voorzien van een turbokit op maat. Misschien dat ik hier wel een keer een project pagina voor aanmaak.
Mijn andere hobby is MTB, dat houd in mijn geval in dat er zo ongeveer standaard een dakdrager met fietstendrager op de 130i leeft. Dit komt de looks niet ten goede maar je kan niet alles hebben..
Hier nog wat plaatjes bij het praatje,
Het huidige "wagenpark"
Mijn oude MX-5 (turbo)
En mijn oude MR2 (2ZZ swap)
Groetjes!
-
Re: Markjuhpro
Mooie variatie aan auto's (gehad) met de aandrijving aan de goede kant.
-
- Auto: Bmw G31 / BMW E89
Welkom.
Altijd leuk om een topic te lezen waarbij een motorswap is gedaan.
Je vorige auto’s hadden een open dak, mis je die niet?
Altijd leuk om een topic te lezen waarbij een motorswap is gedaan.
Je vorige auto’s hadden een open dak, mis je die niet?
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Welkom!
-
OnlineEeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Welkom, mooi rijtje zo! Erg benieuwd naar het project Lexus, hou ons op de hoogte!
-
OnlineDimitri
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Welkom, leuk wagenpark!! Geen afneembare trekhaak op je 130i dus?
-
- Auto: BMW 130i, Lexus IS200
Bedankt allemaal!
Heb wel een zonnedak op de 130i die open kan ookal hoor je dan vooral gefluit als de dakdrager erop zit..
Cabrio rijden is af en toe wel leuk maar ik reed m'n MR2 eigenlijk al nooit open dus zal het niet gaan missen denk ik.
Heb wel een zonnedak op de 130i die open kan ookal hoor je dan vooral gefluit als de dakdrager erop zit..
Wie weet in de toekomst als ik de dakdrager zat ben dat ik een trekhaak monteer, Ik had de fietsendrager voor op het dak al liggen dus de keuze was nu snel gemaakt.
- HJ2
Kom maar door met foto's van dat Lexus project!