Das wel een erg mooi exemplaarArthur schreef: 03 jul 2024, 22:25 Dan deze maar?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/bmw ... andse-auto

Das wel een erg mooi exemplaarArthur schreef: 03 jul 2024, 22:25 Dan deze maar?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/bmw ... andse-auto
Philipoo schreef: 04 jul 2024, 09:04 Maar wat een afgrijselijke verkooptekst"Deze beestachtige motor is door de grote hoeveelheid koppel in het lage toeren gebied ook zeer prettig om dagelijks mee te rijden of rustig mee te toeren." Ik gok dat er een motorswap in is gegaan dan, want een S54 doet echt geen fuck onderin..
Lol wat een onleesbaar verhaal, de tandjes. Het zal best een prima auto zijn met leuke belegen upgrades maar het leest alsof ie z'n dochter uithuwlijkt.Philipoo schreef: 04 jul 2024, 09:04 Maar wat een afgrijselijke verkooptekst"Deze beestachtige motor is door de grote hoeveelheid koppel in het lage toeren gebied ook zeer prettig om dagelijks mee te rijden of rustig mee te toeren." Ik gok dat er een motorswap in is gegaan dan, want een S54 doet echt geen fuck onderin..
Die is van Tim, de monteur bij Carrec / autoweek filmpjes. Wel helemaal tot in de puntjes onderhouden. Behalve dan weer dingen zoals dat differentieel enzo. En €40kHSR schreef: 04 jul 2024, 11:43Lol wat een onleesbaar lulverhaal, de tandjes. Het zal best een prima auto zijn met leuke belegen upgrades maar het leest alsof ie z'n dochter uithuwlijkt.Philipoo schreef: 04 jul 2024, 09:04 Maar wat een afgrijselijke verkooptekst"Deze beestachtige motor is door de grote hoeveelheid koppel in het lage toeren gebied ook zeer prettig om dagelijks mee te rijden of rustig mee te toeren." Ik gok dat er een motorswap in is gegaan dan, want een S54 doet echt geen fuck onderin..
Als ik verkoper was had ik mezelf heel veel tijd bespaard en slechts vermeld dat ik monteur bij Carrec ben, dat is overtuigend genoeg. Het probleem is dat 9 van de 10 auto's waar zo'n zeverig verhaal bij staat auto's met een comma zijn. Daar hebben we inmiddels legio voorbeelden van.Crookie schreef: 07 jul 2024, 00:34Die is van Tim, de monteur bij Carrec / autoweek filmpjes. Wel helemaal tot in de puntjes onderhouden. Behalve dan weer dingen zoals dat differentieel enzo. En €40kHSR schreef: 04 jul 2024, 11:43Lol wat een onleesbaar lulverhaal, de tandjes. Het zal best een prima auto zijn met leuke belegen upgrades maar het leest alsof ie z'n dochter uithuwlijkt.Philipoo schreef: 04 jul 2024, 09:04 Maar wat een afgrijselijke verkooptekst"Deze beestachtige motor is door de grote hoeveelheid koppel in het lage toeren gebied ook zeer prettig om dagelijks mee te rijden of rustig mee te toeren." Ik gok dat er een motorswap in is gegaan dan, want een S54 doet echt geen fuck onderin..
![]()
Ja en niemand die hem wilde kopen
De banden zijn ook makkelijk 20 jaar oud als ik 't zo zie.Knot schreef: 04 sep 2024, 15:31 Doe mij hem maar met 118.000km en dan voor 24.950
Het blijft ouwe meuk van 23 jaar oud.
Schijnt internationaal interesse zijn geweest vanuit een ander forum, dit was de reactie van Stipt op enkele serieuze vragen:Robin schreef: 04 sep 2024, 15:14 https://www.fabrieksnieuw.nl/onze-colle ... 759968/#10
Geen CSL. Prachtauto enzo, maar komop zeg knotsgek, en ook nog met SMG...leuk die kmstand daar niet van....
Natuurlijk, maar we snappen de strekking toch wel? Of komt het doordat het Stipt is?MParallel schreef: 05 sep 2024, 02:31 "maagdelijke 8.000 km"
Uh...0km is maagdelijk. Zodra er 1km op staat is er niks maagdelijk meer aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten