Zodra je niet thuis kan laden; Niet doen.JP schreef: 02 sep 2024, 10:06Ik overwoog/weeg het wel, maar kan thuis niet laden, ja op straat maar dan komt nog €4 per uur aan parkeertarief erbij, met een max van 4 uur. Als ik op het werk nou kon laden, dat zou ideaal zijn (hoeft niet gratis) alleen hebben we op minimaal 1000 parkeerplekken maar 3 laadpalen staan. Een e-bike kunnen we wel opladen.....gratis ! Keuzes......Arthur schreef: 02 sep 2024, 09:52Ergens snap ik dat wel. Als je je woon-werk als EV kunt doen en dan weer thuis laden lijkt me dat prima. Ga je verder weg heb je de ellende van laden niet en kun je gewoon brandstof tanken. Ik snap wel dat mensen daarvoor kiezen.Plug in begrijp ik als particulier sowieso niet. Slechtste van 2 werelden; gewicht van een EV, dramatische EV-range en toch ook brandstof. (al snap ik dat sommigen het zien als: beste van 2 werelden).![]()
Ik krijg thuis de paal pas eerdaags, vind het helemaal niks, dat buiten de deur laden.
Snelladen op de snelweg ok, maar de huis tuin & keuken palen zijn pleuris dingen.