Was even benieuwd naar de prijzen. Ik ben werkgever dus moet het volle pond betalen en niet alleen bijtelling

Ze zijn technisch vrij serieus geupgrade (en facelift) afgelopen jaar. vanaf prijs is 50K ongeveer. Vind het dus best te overzien als je binnenruimte meeneemt (en je toch een soort van "premium", kuch, auto wil rijden)Enzo schreef: 18 jun 2024, 23:47 Mooie auto! Wat ik mij dan even afvraag: de Q4 is een vrij nieuw model toch? Ik zie op Marktplaats nu 80 Q4 e-trons staan allemaal vanaf 2021. Waarom zouden die dingen zo kort bereden worden?
Was even benieuwd naar de prijzen. Ik ben werkgever dus moet het volle pond betalen en niet alleen bijtelling![]()
Blijft natuurlijk een eeuwige discussie wat is duurzamer.Enzo schreef: 19 jun 2024, 17:14 Ik snap het allemaal, maar in het kader van duurzaamheid kan het toch niet zo zijn dat we die dingen steeds met 40.000km op Marktplaats gooien? Hoe krom is dit..
Graag, ben benieuwd.Wimo schreef: 25 jun 2024, 09:10 Heb er hier sinds een week een staan. Koopje van de eeuw is een understatement, fantastische auto.. zal in het voorsteltopic wel wat meer schrijven.
Dit.tomgtr schreef: 25 jun 2024, 11:00 Had het er net met een DF lid over.heb als uber al vorige model 3 gezeten en model y. Vs 1e model 3 echt veel comfortabeler. Geen idee hou het stuurt maar mijn enorme afkeer van alle wat Musk doet neemt wel af. Prima auto’s en als nieuwe model 3 nog beter is zou ik het wel weten. Om dan de bijtelling van een 5 serie op te hoesten? No thanks. Voor mij totaal niet relevant maar als ik zou leasen zou de verleiding om iets uit de Musk stal te halen vs een premium Duits merk groot zijn. Hekel vs knaken. Beide bzzzt, als de goedkopere optie eigenlijk beter is? No brainer.
In de LR wel in ieder geval (vanaf 19m50s) maar kan niet zo gauw de Performance vinden:
als je toch bezig bent
114cm tussen de wangen aan de zijkant.Martijn_bmw schreef: 25 jun 2024, 14:30als je toch bezig benthoe breed is de achterbank? (ik moet er 2 kinderstoelen + kind van 10 in het midden in kwijt kunnen
)
Wimo schreef: 25 jun 2024, 20:32114cm tussen de wangen aan de zijkant.Martijn_bmw schreef: 25 jun 2024, 14:30als je toch bezig benthoe breed is de achterbank? (ik moet er 2 kinderstoelen + kind van 10 in het midden in kwijt kunnen
)
Bank kan in delen plat.
Gebruikers op dit forum: Philipoo en 19 gasten