....
....
Ook wilde ze haar nikab niet afdoen ...
...
Aldinda’s ouders onthulden dat ’zij’ hun zoon was die zich sinds 2020 identificeerde als vrouw.
top tip:
Altijd even testen vóór het huwelijk

....
....
Ook wilde ze haar nikab niet afdoen ...
...
Aldinda’s ouders onthulden dat ’zij’ hun zoon was die zich sinds 2020 identificeerde als vrouw.
Dit!Hielke schreef: 31 mei 2024, 18:35
Dus de journalist is geradicaliseerd. Dit omdat hij mensen attent op mes-stekende moslimradicalen maakt. Vervolgens wordt ie door zo'n moslimextremist waar ie altijd voor waarschuwt met een mes gestoken, en krijgt hijzelf van de NOS het predicaat 'geradicaliseerde'. De wereld is knettergek geworden.
Als zelfs het internationaal gerechtshof de invallen in Rafha veroordeeld moet er toch een lampje gaan branden lijkt mij.Robin schreef: 01 jun 2024, 08:53 En ja als je (nog) pro Israel bent dan ben je wel de grootste klojo die er rondloopt in de samenleving, zo lijkt 't.
Israel? En Hamas dan?Elise schreef: 01 jun 2024, 09:08Als zelfs het internationaal gerechtshof de invallen in Rafha veroordeeld moet er toch een lampje gaan branden lijkt mij.Robin schreef: 01 jun 2024, 08:53 En ja als je (nog) pro Israel bent dan ben je wel de grootste klojo die er rondloopt in de samenleving, zo lijkt 't.
Afkeer van Islam/Islamieten kan geen reden zijn om goed te keuren wat Israël daar doet.
Damn !JP schreef: 01 jun 2024, 12:18 Wel benieuwd naar die agent uit Mannheim. Op de ongecensureerde beelden lijkt het wel alsof die zijn kop er bijna afgesneden werd…![]()
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1851530 ... -overledenMANNHEIM - De 29-jarige agent die bij de steekaanval in Mannheim werd aangevallen, is overleden. Dat heeft de Duitse justitie bekend gemaakt. De agent werd aangevallen tijdens de aanval die gericht was op islamcriticus Michael Stürzenberger.
Gebeurt niet vaak dat ik het met Elise eens ben, maar het een praat het ander toch niet goed? Aanslagen vanuit beide kanten praten elkaar toch niet goed? Bommen op vluchtelingenkampen worden daar toch niet minder erg van?Robin schreef: 01 jun 2024, 09:54Israel? En Hamas dan?Elise schreef: 01 jun 2024, 09:08Als zelfs het internationaal gerechtshof de invallen in Rafha veroordeeld moet er toch een lampje gaan branden lijkt mij.Robin schreef: 01 jun 2024, 08:53 En ja als je (nog) pro Israel bent dan ben je wel de grootste klojo die er rondloopt in de samenleving, zo lijkt 't.
Afkeer van Islam/Islamieten kan geen reden zijn om goed te keuren wat Israël daar doet.
Jouw 'vraagstelling' geeft mij 'n beleving dat ik 't antwoord heb op de kwestie. Die heb ik niet. Die heeft 'niemand' helaas. Wel wil ik Hamas geëlimineerd zien en Iran en feitelijk geen islam meer in de westerse samenleving. Dat gaat 'm in de praktijk niet worden, weet ik helaas ook wel. En ja alles is verbonden met elkaar. Alles. Helaas.Philipoo schreef: 03 jun 2024, 09:44Gebeurt niet vaak dat ik het met Elise eens ben, maar het een praat het ander toch niet goed? Aanslagen vanuit beide kanten praten elkaar toch niet goed? Bommen op vluchtelingenkampen worden daar toch niet minder erg van?
Dat denk ik ook inderdaadtomgtr schreef: 03 jun 2024, 14:52 Denk dat Hamas uitroeien een illusie is. Zolang Isael daar de boel onderdrukt en af en toe zo huishoudt groeit er weer een nieuwe generatie martelaren op. Of dat nou onder naam Hamas is of iets anders.
Klopt, alleen hadden de vrienden van Zion vóórdat dat voorstel op tafel lag hun slag geslagen met landjepik...PeterB schreef: 03 jun 2024, 18:24 Er was ooit al iets van twee staten in die regio voorgesteld maar werd afgewezen.
En dat niet door de vrienden van Zion...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricYellow, Google [Bot], SlowCo en 10 gasten