Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 24 apr 2024, 07:36

Van Gelder, mooi figuur:)


De strekking is duidelijk: D'r zit zoveel frustratie in die Timmermans. Die moet eigenlijk uit de politiek(understatement).

Maar de formatie duurt erg lang, ik weet 't niet hoor, wil wel weer naar de stembus, nogmaals PVV. No worries.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26762
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Martijn_bmw » 24 apr 2024, 07:52

Duurt idd wel heel lang…! Hopelijk is er snel witte rook of nieuwe stembus ronde ook prima ja :)

Elise
Berichten: 7370
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 24 apr 2024, 08:43

Ik ben voor een nieuwe stembus ronde en hoop dat dan maximaal 3 partijen een/de meerderheid in de 2e kamer hebben en wat mij betreft zit Pieter daar niet bij.
Leuk al dat gezemel over rechtsstatelijk en internationale afspraken, maar als je land naar de haaien gaat is het wellicht slim om die "afspraken" eens onder de loep te nemen en je daar eens niet aan te houden en te heronderhandelen, andere landen doen dat ook. Maar de drang om altijd maar het braafste jongetje van de klas te zijn komt mij wel mijn neusgaten uit.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39792
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 24 apr 2024, 09:26

JP schreef: 23 apr 2024, 11:06 Ja laten we ook dit maar verbieden.....roken was toch slecht, nu mogen ze ook al niet meer gevape'd worden..... ?
De rookworsten van Unox en Hema liggen onder vuur. Want hoewel de naam anders doet vermoeden, worden deze worsten al lang niet meer gerookt, maar krijgen zij deze smaak door toevoeging van een aroma. Nu blijken er aan dat rookaroma gezondheidsrisico’s te kleven, waardoor het gebruik ervan waarschijnlijk verboden gaat worden.
https://archive.is/g37Df
Bijlagen
IMG_1052.jpeg
IMG_1052.jpeg (426.14 KiB) 536 keer bekeken

TLRS
Berichten: 2939
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door TLRS » 24 apr 2024, 10:42

Wat een ophef over die uitspraak van die timmermeneer. De hele donderse bende sjouwt er lekker oppervlakkig achteraan. Want o wat zijn we toch geweldig als we een ander ergens op kunnen pakken.

Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 24 apr 2024, 10:46

TLRS schreef: 24 apr 2024, 10:42 Wat een ophef over die uitspraak van die timmermeneer. De hele donderse bende sjouwt er lekker oppervlakkig achteraan. Want o wat zijn we toch geweldig als we een ander ergens op kunnen pakken.
De Pot(Timmermans en die anderen) verwijt vaak de Ketel(Wilders etc), vandaar. Timmermans en (extreem) links zijn net zo goed stemmingmakers als PVV etc. Ergo nog, ze zijn veel erger, kijk naar Immigratie, klimaat. Allemaal ophitsen en paniekzaaien. Daar moet verandering in komen. Meer niet.

TLRS
Berichten: 2939
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door TLRS » 24 apr 2024, 11:32

Hoe denk je dat dat gaat gebeuren dan. Als een partij zich correcter op gaat stellen. En de media geeft het geen aandacht, omdat stompzinnige oppervlakkigheid beter verkoopt. Wat is dan de perceptie van het publiek die ontstaat bij die partij. Komt nooit in beeld dus bestaat niet.

Al dat gezeik tegen politici en partijen.. oppervlakkigheid is het probleem. En negativiteit en gelatenheid. Beter voelen door een ander af te zeiken gaan we het niet mee redden.

Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 24 apr 2024, 11:43

TLRS schreef: 24 apr 2024, 11:32 Hoe denk je dat dat gaat gebeuren dan. Als een partij zich correcter op gaat stellen. En de media geeft het geen aandacht, omdat stompzinnige oppervlakkigheid beter verkoopt. Wat is dan de perceptie van het publiek die ontstaat bij die partij. Komt nooit in beeld dus bestaat niet.

Al dat gezeik tegen politici en partijen.. oppervlakkigheid is het probleem. En negativiteit en gelatenheid. Beter voelen door een ander af te zeiken gaan we het niet mee redden.
Tja, Melkert en Rösenmuller vs Pim...we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit speelt dus al decennia. En ja ik ben aan het vingerwijzen.

In de kiem smoren lukt allang niet meer, maar aan die kant is't allemaal begonnen...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39792
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 24 apr 2024, 12:38

Wie is Pim? :coffee:

Elise
Berichten: 7370
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 24 apr 2024, 12:52

Arthur schreef: 24 apr 2024, 12:38 Wie is Pim? :coffee:
https://letmegooglethat.com/?q=Wie+is+Pim

TLRS
Berichten: 2939
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door TLRS » 24 apr 2024, 13:04

Robin schreef: 24 apr 2024, 11:43 Tja, Melkert en Rösenmuller vs Pim...we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit speelt dus al decennia. En ja ik ben aan het vingerwijzen.

In de kiem smoren lukt allang niet meer, maar aan die kant is't allemaal begonnen...
Jemig man, doe niet zo hopeloos :D

Zolang die timmermeneer zich niet zo zichtbaar zit op te vreten als melkert destijds, zal het toch wel los lopen. Wilders is beveiligd.. en zou moeten weten waar ie aan begint. Als ie bang is kan ie ook gewoon stoppen. Of accepteren dat hoge bomen veel wind vangen en zich bezig houden met belangrijkere zaken. Zaken die het land aan gaat.

Elise
Berichten: 7370
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 24 apr 2024, 13:14

TLRS schreef: 24 apr 2024, 13:04 Als ie bang is kan ie ook gewoon stoppen.
Dat zal de democratie goed doen :bag:

Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 24 apr 2024, 13:36

TLRS schreef: 24 apr 2024, 13:04
Robin schreef: 24 apr 2024, 11:43 Tja, Melkert en Rösenmuller vs Pim...we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit speelt dus al decennia. En ja ik ben aan het vingerwijzen.

In de kiem smoren lukt allang niet meer, maar aan die kant is't allemaal begonnen...
Jemig man, doe niet zo hopeloos :D

Zolang die timmermeneer zich niet zo zichtbaar zit op te vreten als melkert destijds, zal het toch wel los lopen. Wilders is beveiligd.. en zou moeten weten waar ie aan begint. Als ie bang is kan ie ook gewoon stoppen. Of accepteren dat hoge bomen veel wind vangen en zich bezig houden met belangrijkere zaken. Zaken die het land aan gaat.
Ha, dit dus. Je lult eromheen. Is dat je reply?:)

Wordt het niet eens tijd dat Timmermans cs beveiligd moeten worden dan? Dit is de omgekeerde wereld. Als er ééntje is die 'zaken die het land aangaan' belangrijk vindt is het Wilders wel.

Timmermans en de zijnen hebben ons als bevolking heel heel veel geld gekost en dat blijft maar doorgaan, Wilders en zijn kant (nog) niet, in ieder geval!

TLRS
Berichten: 2939
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door TLRS » 24 apr 2024, 17:27

Elise schreef: 24 apr 2024, 13:14 Dat zal de democratie goed doen :bag:
Mwah, valt iets te zeggen voor een leider die niet bang is toch.
Robin schreef: 24 apr 2024, 13:36 Ha, dit dus. Je lult eromheen. Is dat je reply?:)
Om eerlijk te zijn komt de ophef op mij over als overgevoeligheid. En dat is volgens mij precies hoe mensen denken over bijvoorbeeld woke.

Overgevoeligheid in groepsverband. Een onbewust verlangen om ergens bij te horen. Samen strijden voor een saamhorigheidsgevoel. En tegelijkertijd met die strijd de afstand met andere mensen vergroten. Deelnemen aan een activiteit die de oorzaak is van het probleem waar ze zelf last van hebben.
Robin schreef: 24 apr 2024, 13:36 Wordt het niet eens tijd dat Timmermans cs beveiligd moeten worden dan?
Timmermans beveiligen, die begrijp ik nog niet direct. Tegen iets wat hem aangedaan kan worden of om te voorkomen dat ie iets doet wat niet mag?
Robin schreef: 24 apr 2024, 13:36 Dit is de omgekeerde wereld. Als er ééntje is die 'zaken die het land aangaan' belangrijk vindt is het Wilders wel.
Tja, as always.. kwestie van perceptie. In mijn (beperkte) beleving is hij een soort woordvoerder voor gefrustreerd nederland, de opperklager. Als ik me goed herinner heeft iemand hier ooit gezegd dat hij twijfelde of wilders in staat is om er wat van te maken. En die twijfel begrijp ik nu. Kritisch zijn is veel makkelijker dan leiden, oplossingen bedenken, mensen organiseren, doorzetten en vinger aan de pols houden.
Robin schreef: 24 apr 2024, 13:36 Timmermans en de zijnen hebben ons als bevolking heel heel veel geld gekost en dat blijft maar doorgaan, Wilders en zijn kant (nog) niet, in ieder geval!
Lijkt me een stelling die onmogelijk te verdedigen is. Bij complexe systemen zoals de maatschappij is het haast onmogelijk met zekerheid vast te stellen wat goeie en slechte investeringen zijn geweest. Als wilders echt een soort opperklager is.. en een voorbeeld voor de rest van nederland om te klagen.. en negativiteit te verspreiden.. dan kan dat ook een prijs hebben. Bijvoorbeeld stemmingskanker (copyright p geubels).

Tom
Berichten: 21743
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 24 apr 2024, 18:40

TLRS schreef: 24 apr 2024, 17:27
En die twijfel begrijp ik nu. Kritisch zijn is veel makkelijker dan leiden, oplossingen bedenken, mensen organiseren, doorzetten en vinger aan de pols houden.
Dat weten we nog niet, die kans heeft hij nooit gekregen. Zelfs met deze verkiezingsuitslag lijken andere partijen het hem moeilijk te maken.

Ik vind niet dat Wilders overgevoelig moet doen, hij kan zelf ook hard uitdelen, dus dan moet je ook kunnen incasseren.
Maar ik vind het wel kwalijk dat ogenschijnlijk keurige partijen, die altijd hoog van de morele toren blazen, zoiets flikken. Wetende dat niet de eerste keer is (bij Fortuyn ging het ook zo). Of blijf achter je uitspraak staan, of biedt je excuses aan. Maar verschuil je niet achter een kutsmoesje over de autocue terwijl de kogel de vorige keer ook vanuit links kwam na een potje demoniseren.

Elise
Berichten: 7370
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 24 apr 2024, 19:40

TLRS schreef: 24 apr 2024, 17:27 Tja, as always.. kwestie van perceptie. In mijn (beperkte) beleving is hij een soort woordvoerder voor gefrustreerd nederland, de opperklager.

Als wilders echt een soort opperklager is.. en een voorbeeld voor de rest van nederland om te klagen.. en negativiteit te verspreiden.. dan kan dat ook een prijs hebben. Bijvoorbeeld stemmingskanker (copyright p geubels).
Begrijp ik goed dat jij Wilders en de mensen die op hem stemmen klagers vindt?


Ik zou zeggen, open de deuren en neem wat artsen, doctoren en andere hoogopgeleiden in huis en biedt ze onderdak.
Kijken hoe snel jij begint te klagen :hosanna: :lol: :crazy: :headbang:

Elise
Berichten: 7370
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 24 apr 2024, 20:01


Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 8007
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door MParallel » 24 apr 2024, 20:57

Op zich prima, maar dan moet je niet random alleen dat verbieden, maar al het gif. Enige probleem is dat je dan 95% van al het eten uit de schappen kunt halen.

Online
Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 2261
Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
Locatie: Dieverbrug
Contacteer:

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door jos_br » 24 apr 2024, 21:08

Het wordt steeds vreemder, ze spreken over ’bezorgdheid over gentoxiciteit’, en dat "is een begrip dat de schadelijke effecten van stoffen beschrijft waarbij het genetische materiaal van een cel wordt beschadigd of verstoord. Deze beschadiging kan leiden tot veranderingen in de structuur of de functie van het DNA". En de z.g. mRNA-vaccin's dan??

Jos.

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1991
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 24 apr 2024, 21:18

Minister negeert Tweede Kamer en trekt versoepeling Transgenderwet niet in.
Demissionair minister Franc Weerwind (Rechtsbescherming) is niet van plan om een voorstel tot verruiming van de Transgenderwet in te trekken, waar de Tweede Kamer om vraagt. Een motie van NSC en SGP om dit wetsvoorstel binnen een maand in te trekken, werd dinsdag door een nipte meerderheid aangenomen (73-70).
De bewindsman had het verzoek eerder ontraden en hij blijft daarbij. "Ik heb aangegeven dat ik deze motie niet kan of ga uitvoeren", laat hij weten. Tegelijk is hij niet van plan om op stappen, zegt hij.
Drempel verlaagd
"Zoals ik eerder met de Kamer deelde, vind ik de motie op zowel inhoud als proces onbehoorlijk. Dit wetsvoorstel van mijn voorganger Sander Dekker is goed doordacht en verlaagt de drempel voor transpersonen om zichzelf te zijn. Het is natuurlijk aan eenieder in de Kamer om voor of tegen dit wetsvoorstel te zijn, maar dan wel na een debat", aldus Weerwind.
Het voorstel regelt dat transgenderpersonen hun geslacht in de geboorteakte kunnen aanpassen zonder dat daar nog een deskundige aan te pas komt. Ook komt de leeftijdsgrens van 16 jaar te vervallen om zo'n aanpassing te laten doorvoeren.

Democratie volgens D66…..

TLRS
Berichten: 2939
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door TLRS » 24 apr 2024, 22:39

Tom schreef: 24 apr 2024, 18:40 Dat weten we nog niet, die kans heeft hij nooit gekregen. Zelfs met deze verkiezingsuitslag lijken andere partijen het hem moeilijk te maken.
Dat is iets wat ik ook niet kan plaatsen. De stemgerechtigde heeft zijn zegje gedaan. Als ze wilders weten te omzeilen zetten ze de democratie een beetje onder druk imo.
Tom schreef: 24 apr 2024, 18:40 Ik vind niet dat Wilders overgevoelig moet doen, hij kan zelf ook hard uitdelen, dus dan moet je ook kunnen incasseren.
Exactly. Een proces is niet in het belang van het land imo. Incasseren en de-escaleren lijken mij zaken die we in nl goed zouden kunnen gebruiken.
Tom schreef: 24 apr 2024, 18:40 Maar ik vind het wel kwalijk dat ogenschijnlijk keurige partijen, die altijd hoog van de morele toren blazen, zoiets flikken. Wetende dat niet de eerste keer is (bij Fortuyn ging het ook zo). Of blijf achter je uitspraak staan, of biedt je excuses aan. Maar verschuil je niet achter een kutsmoesje over de autocue terwijl de kogel de vorige keer ook vanuit links kwam na een potje demoniseren.
Idd, iemand moet de betere mens zijn. De-escaleren kun je leren enzo :D
Elise schreef: 24 apr 2024, 19:40 Begrijp ik goed dat jij Wilders en de mensen die op hem stemmen klagers vindt?

Ik zou zeggen, open de deuren en neem wat artsen, doctoren en andere hoogopgeleiden in huis en biedt ze onderdak.
Kijken hoe snel jij begint te klagen :hosanna: :lol: :crazy: :headbang:
Eigenlijk vind ik sowieso dat veel mensen klagen dus waarschijnlijk beperkt zich dat niet tot de wilders stemmers :tooth: Hieruit maak je blijkbaar op dat ik het onterecht vind dat mensen klagen. Maar dat is niet zo, ik begrijp het heel goed. Maar het is net alsof er een overtuiging is dat klagen de problematiek gaat oplossen.

Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 25 apr 2024, 06:07

TLRS schreef: 24 apr 2024, 17:27
Robin schreef: 24 apr 2024, 13:36 Timmermans en de zijnen hebben ons als bevolking heel heel veel geld gekost en dat blijft maar doorgaan, Wilders en zijn kant (nog) niet, in ieder geval!
Lijkt me een stelling die onmogelijk te verdedigen is. Bij complexe systemen zoals de maatschappij is het haast onmogelijk met zekerheid vast te stellen wat goeie en slechte investeringen zijn geweest. Als wilders echt een soort opperklager is.. en een voorbeeld voor de rest van nederland om te klagen.. en negativiteit te verspreiden.. dan kan dat ook een prijs hebben. Bijvoorbeeld stemmingskanker (copyright p geubels).
Wel hoor:
Timmermans zat in de EU en heeft er veel kostbare zaken doorheen gejast. Dat kost de burger geld /dat gaat de burger geld kosten.

PVV heeft nog niet(mee)geregeerd, dus Wilders heeft ons totnutoe geen geld gekost.

In de formatie en daarbuiten wil een 'klein' maar zichzelf zeer belangrijk voelend(GLPvdA, D66) deel Wilders nooit als 'leider'. Tot aan afnemen van partijlidmaatschap aan toe(D66, Jetten)

En Wilders mag dus niet kritisch zijn op kabinet/Tweede Kamer en de 'democratie'? (voor zover die er nog is in dit verhaal met een demissionair kabinet die alles er maar doorheen drukt)

En 'je' vindt 't gek dat Wilders dus geen MP wordt door alle geneuzel hierboven?
Tom schreef: 24 apr 2024, 18:40
TLRS schreef: 24 apr 2024, 17:27
En die twijfel begrijp ik nu. Kritisch zijn is veel makkelijker dan leiden, oplossingen bedenken, mensen organiseren, doorzetten en vinger aan de pols houden.
Dat weten we nog niet, die kans heeft hij nooit gekregen. Zelfs met deze verkiezingsuitslag lijken andere partijen het hem moeilijk te maken.

Ik vind niet dat Wilders overgevoelig moet doen, hij kan zelf ook hard uitdelen, dus dan moet je ook kunnen incasseren.
Maar ik vind het wel kwalijk dat ogenschijnlijk keurige partijen, die altijd hoog van de morele toren blazen, zoiets flikken. Wetende dat niet de eerste keer is (bij Fortuyn ging het ook zo). Of blijf achter je uitspraak staan, of biedt je excuses aan. Maar verschuil je niet achter een kutsmoesje over de autocue terwijl de kogel de vorige keer ook vanuit links kwam na een potje demoniseren.
Dit dus exact.

:coffee:

Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 25 apr 2024, 06:36

TLRS schreef: 24 apr 2024, 17:27
Robin schreef: 24 apr 2024, 13:36 Timmermans en de zijnen hebben ons als bevolking heel heel veel geld gekost en dat blijft maar doorgaan, Wilders en zijn kant (nog) niet, in ieder geval!
Lijkt me een stelling die onmogelijk te verdedigen is. Bij complexe systemen zoals de maatschappij is het haast onmogelijk met zekerheid vast te stellen wat goeie en slechte investeringen zijn geweest. Als wilders echt een soort opperklager is.. en een voorbeeld voor de rest van nederland om te klagen.. en negativiteit te verspreiden.. dan kan dat ook een prijs hebben. Bijvoorbeeld stemmingskanker (copyright p geubels).
Nog even reageren op dit:
We gaan terug naar de demonisering en de moord op Pim (en een paar jaar later op Theo in 2004) : alles heeft z'n politiek/maatschappelijk effect, Wilders is een soort verlengstuk/opvolger geworden van de vermoorde Pim.

Als je een(deel van een) bevolking in een democratisch land te lang 'negeert' als overheid/politiek machthebber. Niet 'luistert'. Terwijl Pim dood was.
Dingen er doordrukt, de maatschappij willen doen laten veranderen als kabinet/Tweede Kamer/overheid zonder teveel ruggespraak met 'het volk' (wat nu al bijna 2 decennia duurt...) , vind jij het dan gek dat er wordt geklaagd over vanalles en nogwat door iedereen waaronder ikzelf?

En dan vind je dat Wilders negativiteit verspreidt? Neen.
De negativeit en kogel kwamen van links. Hun verantwoording en schuld. Punt. Dat er daarop bovenstaande ontstond is logisch toch.

En het woord stemmingskanker houd ik mij verre van...

De politiek moet er zijn voor het volk en niet andersom, wat nu gebeurt.
Betuttelend landje dit met hun woke/cancel en straks geen rookworsten meer.....

Elise
Berichten: 7370
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 25 apr 2024, 07:33

TLRS schreef: 24 apr 2024, 22:39 Maar het is net alsof er een overtuiging is dat klagen de problematiek gaat oplossen.
Klagen zorgt wel degelijk voor verandering, zie bijvoorbeeld KOZP, XR of een Urgenda.

Maar als de werkende belastingbetalende brave Nederlandse burger klaagt is de kans heel klein dat men problemen gaat oplossen :coffee:

Robin
Berichten: 51418
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 25 apr 2024, 07:35

Elise schreef: 25 apr 2024, 07:33
TLRS schreef: 24 apr 2024, 22:39 Maar het is net alsof er een overtuiging is dat klagen de problematiek gaat oplossen.
Klagen zorgt wel degelijk voor verandering, zie bijvoorbeeld KOZP, XR of een Urgenda.

Maar als de werkende belastingbetalende brave Nederlandse burger klaagt is de kans heel klein dat men problemen gaat oplossen :coffee:
Ha ja! Het hangt inderdaad totáál af van wie er klaagt....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jos_br, sitechris, tomgtr en 0 gasten