BMW 335i E92 coupe (lage kilometerstand)

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Plaats reactie
Satch
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mar 2010, 11:21

BMW 335i E92 coupe (lage kilometerstand)

Bericht door Satch » 14 apr 2024, 09:17

BMW E92 335i Coupé Automaat met een lage kilometerstand. Youngtimer en BTW auto, wat ook mogelijkheid biedt tot aankoop met een BTW-factuur indien u een ondernemer bent.
Ik rij hem zelf als youngtimer zakelijk, maar nu ik op fietsafstand van kantoor woon, gebruik ik hem te weinig en daarom wil ik hem verkopen.
• Kilometerstand: 73.809
• Bouwmaand/jaar: 10-2006
• APK tot 14-02-2025, geen aandachtspunten
• Kleur 475 Black Sapphire Metallic
• Vraagprijs 18000

De auto is origineel geleverd in Japan en begin 2022 geïmporteerd naar Nederland met 47.000 kilometers op de teller door een erkend auto-import bedrijf, waarvan ik de auto heb gekocht.
De auto rijdt uitstekend, zonder problemen of foutcodes. Zelf altijd rustig warmgereden en Euro 98 getankt, maar kan ook prima op Euro 95 rijden. Bij serieuze interesse is het mogelijk om de auto uit te lezen en een proefrit te maken met mij ernaast in Amsterdam.
De auto is uit 2006, verwacht geen nieuwe auto, de lak heeft normale plekjes/krasjes van gebruik door de jaren heen.
3.0 Liter N54 6 cilinder twin turbo met 306 PK
De auto komt met een originele BMW Style 161 breedset zoals op de fotos te zien is. De zomerbanden hebben nog genoeg profiel.
Eventueel heb ik er ook een BMW style 189 breedset met zomerbanden bij, echter deze velgen dienen opgeknapt te worden. Die velgen zijn te zien op de laatste foto.
Voor serieuze kopers ben ik bereid tot onderhandeling. Bij interesse kunt u contact met mij opnemen voor meer informatie of om een bezichtiging en proefrit in te plannen.

Recent uitgevoerd onderhoud:
• Kleppendekselpakking bij 47.000
• Remblokken voor en achter bij 47.000
• Oliebeurt bij 47.000
• Gasveren voor en achter bij 47.000
• Brandstoffilter/drukregelaar in brandstof tank bij 50.000
• Nieuwe accu (Varta) bij 55.000 kilometer
• 6 nieuwe bobines bij 60.000
• Waterpomp (metalen Pierburg nu ipv standaard plastic) en thermostaat bij 60.000
• 6 nieuwe bougies bij 71.000
• Luchtfilter en interieurfilter bij 71.000
• Olie + oliefilter bij 71.000
• Koplampen en mistlichten gepolijst bij 72.000 km
• Oliethermostaat vervangen door een van Mosselman voor een lagere olietemperatuur. Originele oliethermostaat wordt meegeleverd.
• Charge-pipe vervangen door een metalen van FTP. Originele chargepipe van BMW wordt meegeleverd.

Opties:
• Stoelverwarming
• Elektrisch verstelbare sportstoelen
• Parkeersensoren voor en achter
• Cruise control
• Goed werkende koude Climate control
• Sportonderstel
• Active Steering
• Armleuning
• Navigatie Professional
• Hifi speakers
• Regensensor
• Adaptieve Xenon koplampen met bochtenverlichting
• Elektrisch inklapbare spiegels
• Comfort Access
• Neerklapbare achterbank met gat voor ski’s en skizak
• Aux aansluiting

Minpuntjes:
• Zonnerollo achter werkt niet, maar gezien de achterruit getint is zal je deze nooit gebruiken.
• Navigatiesysteem toont nog steeds Japanse kaarten, maar verder functioneert de iDrive volledig in het Nederlands. Je gebruikt deze navigatie natuurlijk ook niet in zo'n auto als deze.

Fotos:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Martijn M en 5 gasten