Mitsubishi Lancer 1.8 T

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trancedrift
Berichten: 120
Lid geworden op: 21 mar 2016, 16:17
Locatie: Zuid Holland

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 T

Bericht door trancedrift » 04 apr 2024, 13:41

Tja, het klopt inderdaad, de auto staat al 2,5 jaar geschorst helaas, loopt nog lekker maar ik had andere prioriteiten de laatste jaren (kinderen). Ik moet de hobby weer oppakken maar misschien is het tijd voor een andere auto, daar ben ik nog niet uit. Maar om te beginen zal ik de F1 Zandvoor een keerte uitproberen. Voor de aanpassingen had ik de Lancer voor het laatst gereden -> 2:07 :hosanna:

Evo block is vooral moeilijk vinden, en een andre block inbouwen is best veel werk zwz. Ik heb nate dromen over een kit car maken uit de Lancer.. .in de tussen tijd zijn alle onderdelen al 10 jaar oud, de originele al 16 jaar oud... het is mischien beter om vers te beginnen.

itsmario
Berichten: 298
Lid geworden op: 28 dec 2015, 13:46

Re: Mitsubishi Lancer 1.8 T

Bericht door itsmario » 04 apr 2024, 13:47

Hi Peter, lang geleden, met een oude snert bmw e36 328i rij je ruim onder de 2min op cpz 😉

Dat is dus het verschil tussen een straatauto en tracktool ongeschikt voor de openbare weg

Is ook meer fun qua beleving een echte track tool

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BartMS, CRZ, Dimitri, Gijzert, Google [Bot], Jan-BMW-Suzuki, jasverstoppen, jvb, Philipoo, Spinazie, Tjakko, tomgtr, WillemBoer en 9 gasten