Bizar hoe die zuiger uitsteekt!

Bizar hoe die zuiger uitsteekt!
Thanks!Zed240 schreef: 04 aug 2023, 21:01 FYI Oeldepot24 is nog twee tientjes goedkoper:
https://oeldepot24.de/Motul-110860-300V ... 50-2-Liter
Piekvermogen zou rond de 7500 toeren liggen, maar ik kan hem zonder problemen doortrekken tot 8000 toeren.Nivek schreef: 04 aug 2023, 21:18 Gaaf! Ik houd wel van gebouwde blokjes![]()
Dynamische compressie verhouding heb ik wel eens een blik op geworpen maar dat is wel hogere wiskunde zo ver ik kon zien.
Hoeveel toeren gaat t blokje draaien straks?
Het alcantara van het huidige stuur was al "dood" toen ik de auto kocht. Het is daardoor nooit gaan pluijzen ofzo.Godspeed schreef: 30 sep 2023, 09:21 Lekkere stoelen wel die Sparco's! Ik zou me persoonlijk niet zo ergeren aan dat logo, maar smaken verschillen natuurlijk.
Stuurtje is ook een wereld van verschil! Wel content met alcantara/suède?
Als gezegd; Machtige bak, Stefan! Heel benieuwd hoe die straks bevalt met het nieuwe blok en dito vermogen.
Thanks! Ik verwacht tegen de 180pk met een breed koppelgebied.Eeuwe schreef: 30 sep 2023, 09:58 Bijzonder al die significant hoge verschillen in prijzen van die olie. Blok ziet er echt mega goed uit. Heel erg benieuwd naar de prestaties straks, je verwachtte een PK of 170 toch? Insane voor een 1600cc haha, maar wel heel gaaf. Ik volg het met plezier!
Bij de meeste hobbywinkels krijg je inderdaad wel van die watervaste stiften, 2-3 laagjes er over dan zit dat wel goed. Krijg je er ooit met een extractor wel weer af, mocht je dat willen. Heb toen eens een accentkleurtje gezet op een van mijn oude Sparco REV's, dat heeft 2-3 jaar zo gezeten. De nieuwe eigenaar heeft dat toen met wat APC en een extractor weer terug naar wit gekregen ook, dus handig voor de verkoop.StefanW schreef: 29 sep 2023, 14:37 Bovenop de stoel vind ik het gewoon niet mooi. Kussentje beneden kan ik nog wel mee leven.
Denk dat een stoel bekleden wel in de papieren gaat lopen. Je hebt van de stiften voor stoelen ect. Daarmee wil ik het gaan proberen.
Denk dat er vrij weinig mis kan gaan, wellicht slijt het, waardoor ik het jaarlijks even opnieuw moet inkleuren.
Gebruikers op dit forum: Bart //M, Eeuwe, RJK, WillemBoer en 6 gasten