Toch, lager onderstel, sport chrono, 20 inch hele mooie velgen.
Maar wat me vooral verbaast is dat ze 2e hands juist wat gunstiger in de markt liggen.
Dan heeft m'n bericht op pagina 1 toch effect gehad...?ErikS schreef: ↑25 jan 2024, 11:02 Ik heb gisteren de hele avond zitten Youtuben.
Ik ga toch ook de Z4 eens goed bekijken.
Vooral een centenkwestie, want ik merk dat ik bij Porsche toch een huilende 6 cilinder verwacht.
100K is de goedkoopste 4.0 in Nederland en dat houdt me toch een beetje tegen. Het is niet dat het niet kan, maar ik vind het niet zo nodig.
En dan koop je voor 60K een jongere Z4 40i.
Of een Z3 30i uit 2022 voor nog minder.....
Het gaat allemaal nog wel even duren hoor, maar ik merk wel dat ik ' aan het idee begin te wennen'. En dan weet ik meestal wel hoe het afloopt.
Voor t gemak 20 jaar oude auto’s en de 1e twee 50k… Dan mag er een V8 inhangen maar dan haalde ik een max 5 jaar oude Z4 40i voor 60k. Geld is niet helemaal een issue bij Erik, zoals ik het lees.Martijn M schreef: ↑25 jan 2024, 12:53 https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/mer ... 00km-nieuw
Klapdak, V8, Kompressor, lage km-stand. Feest!
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/jag ... 8-automaat
Of dit, V8, Supercharger.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/aud ... on-inleg-b
Audi, V8, 4 persoons, klapdak en zelfs handbak!
Voor 50k kun je klaar zijn, waarom dan 100k stuk rammen.
Goed zo! Het mooie is dat je geen verkeerde keuze kan maken. Behalve als je een hele kale koopt, dat wordt een inruilprobleem tzt.
Ik ben heel specifiek bij een 2017 2.0 wezen kijken. Scheelt 40k met een 4.0, toch bij de Porsche dealer etc. (Centenkwestie)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], De fiscalist, EvdP, Mark 320iS, Thomasss en 12 gasten