




Achterkant beloofde wel wat, maar als ik die voorkant zie. Plaatsing van de koplampen met die strip er boven, nee bedankt.
Waarom zou dat je ene kont interesserenKadett schreef: 14 jan 2024, 14:24 Wat is hier nog een UP van? Alfa en Fiat hebben al amper een modellen aanbod breng het dan daar onder uit ipv weer een model verspreiden bij een merk wat geen bestaansrecht meer heeft.
Mee eens, achterkant is echt imposant in dit segment. Maar die voorkant lijkt gewoon niet afgemaakt ofzo.
"Vandaag onthullen we met de tweede afbeelding de voorkant van de nieuwe Lancia Ypsilon, met een herinterpretatie van de historische grille, de calice, als drie lichtstralen. Daardoor is deze iconische en herkenbare voorkant al van veraf zichtbaar. Boven de 'calice' staat het Lancia-opschrift die de voorkant van alle drie de nieuwe modellen van het merk zal markeren: een 'calice of light' die de merknaam virtueel omarmt en de identiteit van Lancia duidelijk identificeert en het begeleidt naar elektrische mobiliteit”, aldus Luca Napolitano, Lancia CEO.
De tweede afbeelding van de nieuwe Lancia Ypsilon is vandaag onthuld. De eerste al op 27 november ter gelegenheid van het 117-jarig jubileum van het merk. De voorkant van de auto is de hoofdrolspeler in de tweede afbeelding en toont, zoals al werd verwacht dankzij de Lancia Pu+Ra HPE, de iconische Lancia-calice. Dit onderdeel van de traditie van het merk is nu opnieuw geïnterpreteerd als drie LED-lichtstralen. Daardoor is het overdag en in de avond herkenbaar van veraf. De calice omarmt als het ware de uit gesatineerd roestvrij staal vervaardigde nieuwe Lancia-letters en onderscheidt zich door het op de modewereld geïnspireerde originele lettertype. De voorkant is net als bij de Concept Lancia Pu+Ra HPE geïnspireerd op de Lancia Beta Montecarlo en is glanzend zwart om de nieuwe Lancia-letters het best te benadrukken.
https://www.media.stellantis.com/nl-nl/ ... ia-ypsilonDe derde afbeelding van de in februari te onthullen nieuwe Lancia Ypsilon toont het innovatieve S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) infotainment, een pilaar van Lancia’s intuitieve immersive technologie.
"De nieuwe Lancia Ypsilon is het eerste model dat voorzien is van S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) infotainment, een intuitieve technologie in Lancia style dat het verblijf aan boord eenvoudiger maakt.
S.A.L.A stelt de bestuurder en de passagier in staat de omgeving in de auto aan te passen. Eenvoudig via een knop of met de stem kunnen audio, climate control en lichtfuncties worden bediend.”, aldus Luca Napolitano, Lancia CEO.
De derde afbeelding van een detail van de nieuwe Lancia Ypsilon is vandaag voor het eerst getoond. Daarop het innovatieve S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation), het infotainmentsysteem van toekomstige Lancia-modellen. Dit systeem moet de digitale ervaring aan boord vereenvoudigen en ervoor zorgen dat waar de inzittenden ook heengaan, ze zich thuisvoelen.
In het Italiaans betekent SALA, huiskamer. Hier staat het voor ‘Sound Air Light Augmentation’, een technologie die de cruciale parameters vertegenwoordigt voor het creëren van een comfortabele rijervaring in perfecte Lancia stijl.
SALA-infotainment werkt op een volledig aanpasbaar, op widgets gebaseerd systeem. Het beschikt standaard over twee HD-schermen, waarbij de startpagina dient als gecentraliseerd bedieningspaneel voor geluid, lucht en licht. Deze opstelling maakt een moeiteloze personalisatie van de sfeer in de auto mogelijk.
De onthulling van de nieuwe Lancia in de vorm van de exclusieve LANCIA YPSILON CASSINA LIMITED EDITION, staat gepland voor februari 2024. Met een 100% BEV-motor, beschikbaar in 1906 genummerde en gecertificeerde eenheden, vertegenwoordigt het model de eerste concrete stap in de Renaissance-reis van het merk, met een duidelijke en ambitieuze elektrificatiestrategie. Dit alles in lijn met het Stellantis “Dare Forward” strategisch plan en ondersteund door Free2move Charge in een 360° geïntegreerd oplaad-ecosysteem.
oude Y x2 gedaan zo te zien....
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... n-te-zien/Op Valentijnsdag, 14 februari dus, presenteert Lancia de nieuwe Ypsilon in zijn geheel. Het merk meldt in elk geval wel alvast dat de elektrische versie tot 403 km ver komt met een volle accu. Dat is geen grote verrassing, want ook de e-208 en Corsa Electric rijden volgens de WLTP-cyclus zo'n 400 km op één lading. Er komen ook gewoon brandstofversies van de Lancia Ypsilon met de bekende 1.2 (mild-hybride) benzinekrachtbronnen.
LANCIA YPSILON: Elektrisch extravagant vanaf dik €35.000
Mild-Hybride Ypsylon 6 mille minder duur
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten