Velgen vraagje

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Velgen vraagje

Bericht door JP » 02 jan 2024, 23:05

Booooh schreef: 02 jan 2024, 22:51
JP schreef: 31 dec 2023, 20:04 Die eerste zijn wel gaaf, doen een beetje denken van onder GT-R's. Ray's heten die geloof ik :thumbup:
Bedoel je deze? Volk Racing TE37 Ultra :thumbup:
GT-R Volk TE37 Ultra.jpeg
Ja nee, ik kende alleen Rays, maar blijkbaar is Volk daar een onderdeel van voor exclusieve Forged-wielen.
Hele mooie en sterke velgen om dat vermogen goed te kunnen handelen. :thumbup:
RS-Ron schreef: 02 jan 2024, 18:57
JP schreef: 02 jan 2024, 15:22
frankie schreef: 02 jan 2024, 12:20 Hee Ron, wel oppassen voor de "echte Alfisten" hoor. Die tolereren vaak niet een aftermarket velg op hun geliefde merk, Teledials is de way to go. Ben ik achter gekomen nadat ik de BBS-en onder mijn Giulietta deed :lol:
Is dat zo’n dingetje ja? Zwaaien Alfisten ook naar elkaar onder het rijden ?
Alfa rijders zijn erg sociaal JP, let maar op, op de vluchtstrook staan ze vaak samen onder de motorkap van 1 van de twee stilstaande Alfa’s te kijken. Ze weten allebei hoe het voelt en hebben, vaak, beide geen idee wat verder te doen. Dat schept een band. :tooth:
(...)
Onnodig stilstaan op de vluchtstrook kost de helpende Alfist €280, al zal oom agent ook wel niet geloven dat het bij zo'n auto ècht onnodig was..... :coffee:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], sitechris en 60 gasten