HarryC schreef: 04 dec 2023, 11:09
Had 'm ook op m'n vizier staan, maar die open gewerkte band vind ik zo niet mooi...
Klopt, ik vind dat juist wel weer geinig.
HarryC schreef: 04 dec 2023, 11:09
Had 'm ook op m'n vizier staan, maar die open gewerkte band vind ik zo niet mooi...
Zo, wat een plaatje zeg! prachtig!HSR schreef: 03 dec 2023, 10:38 Omega Speedmaster Two Counters Chronoscope Blue (43mm maar is een elegant uurwerk)
![]()
Ik vind dit ook een hele leuk klokCrookie schreef: 14 dec 2023, 11:31 Gister mijn Seiko 5 GMT in zwart in ontvangst genomen. Gelukkig wat onder de retail prijs kunnen kopen![]()
IMG_2485.jpeg
Ja.. dat had ik aanvankelijk ook maar dit model is mij gaan aanstaan na verloop van tijd. Idem voor de jubilee band, waar ik eigenlijk meer van de ‘classic-submariner’ stijl ben, deze mij desondanks goed bevalt.MParallel schreef: 14 dec 2023, 17:46 Ik heb er ook nog naar gekeken maar die kroon op 4 kan ik me niet overheen zetten.
‘t voordeel merk ik wel, de kroon graaft niet zo in je hand.Robin schreef: 15 dec 2023, 06:18 Feli Crookie, de 'beste' mechanische klok met een(GMT) functie voor 't geld(en sportief ding)![]()
Ja Seiko heeft de kronen op duikers vaak op 4 uur, heb er zelf drie:
SRP777J1, SPB151J1 en de SLA023J1![]()
Toets Patek Philippe in in de zoekbalk van Chrono24:
Dat snap ik, maar blijft Rolex (buiten de topkwaliteit) 'exclusief' als ALLES van hun wél online(voor de hoofdprijs) verkrijgbaar is?
Dat zal zeker, maar internet hou je (helaas) niet tegen. Ze kunnen vanalles (niet) willen, de markt bepaalt 't .....Crookie schreef: 22 dec 2023, 11:07 De board of directors bij Rolex vielen van hun stoel bij het horen om de horloges online te moeten gaan verkopen.
Ja eensch, al haalt het de exclusiviteit helemaal onderuit en dat weten alle luxe merken (uit Frankrijk eo)Robin schreef: 22 dec 2023, 12:53Dat zal zeker, maar internet hou je (helaas) niet tegen. Ze kunnen vanalles (niet) willen, de markt bepaalt 't .....Crookie schreef: 22 dec 2023, 11:07 De board of directors bij Rolex vielen van hun stoel bij het horen om de horloges online te moeten gaan verkopen.
Maar dit is toch al 'jaren' zo?Crookie schreef: 22 dec 2023, 13:24Ja eensch, al haalt het de exclusiviteit helemaal onderuit en dat weten alle luxe merken (uit Frankrijk eo)Robin schreef: 22 dec 2023, 12:53Dat zal zeker, maar internet hou je (helaas) niet tegen. Ze kunnen vanalles (niet) willen, de markt bepaalt 't .....Crookie schreef: 22 dec 2023, 11:07 De board of directors bij Rolex vielen van hun stoel bij het horen om de horloges online te moeten gaan verkopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten