https://www.bnr.nl/nieuws/mobiliteit/10 ... omphouders?
Dat gaat weer goed komen
Mag toch gewoon over gediscussieerd worden toch? Gooi anders 't topic maar dicht. Gooi ze allemaal maar dicht. Leven en laten leven Arthur.Arthur schreef: 11 okt 2023, 10:47 Ik was het alweer vergeten, wij zitten niet op 1 lijn, je snapt mijn punt niet. Doei!
Wellicht de topictitel nog een keer lezen.Arthur schreef: 11 okt 2023, 10:42 Wat heeft het toch steeds voor zin om die liter prijzen te vermelden en waar je voor welke prijs hebt getankt. Het verandert niets aan het feit dat als de tank leeg is hij weer vol moet. Voor de prijs die dan geldt…
Precies dit idd... kan geen kwaad elkaar te helpen met informatie toch, wat ik ook zei, 10ct korting, als je het niet weet kan je er niks mee.Eeuwe schreef: 11 okt 2023, 11:22Mag toch gewoon over gediscussieerd worden toch? Gooi anders 't topic maar dicht. Gooi ze allemaal maar dicht. Leven en laten leven Arthur.Arthur schreef: 11 okt 2023, 10:47 Ik was het alweer vergeten, wij zitten niet op 1 lijn, je snapt mijn punt niet. Doei!
Wellicht de topictitel nog een keer lezen.Arthur schreef: 11 okt 2023, 10:42 Wat heeft het toch steeds voor zin om die liter prijzen te vermelden en waar je voor welke prijs hebt getankt. Het verandert niets aan het feit dat als de tank leeg is hij weer vol moet. Voor de prijs die dan geldt…
Schatkist vullen of minder snel legen kan op andere manieren. Jaar of 5 geen statushouders meer in NL toewijzen en elke allochtoon die binnen 1.5 jaar geen werk heeft terugsturen. Bij plegen van een misdaad gelijk retour afzender.Elise schreef: 11 okt 2023, 12:40 Even knuppeltje in hoenderhok...... die benzineprijzen zijn prima zo en jammer dat de voorgenomen verhoging niet doorgaat![]()
Met als achterliggende gedachte, de schatkist moet gevuld worden, betalen zul je, en dan is het misschien wel zo eerlijk dat degene die veel verbruiken ook meer bijdragen
Mijn boot rijdt 1:6 en draag dus ook mijn steentje bij maar ik vrees dat het alternatief, een veel lagere accijns en elders geld vandaan halen, onder de streep niet voordeliger zal zijn.
en geen paspoorten meer weg geven aan die lui, waarom ze dat ooit zijn gaan doen snap ik nog niet, hoe verknal je de waarde van ons nl paspoort, maar dat is een andere discussieKadett schreef: 11 okt 2023, 14:10Schatkist vullen of minder snel legen kan op andere manieren. Jaar of 5 geen statushouders meer in NL toewijzen en elke allochtoon die binnen 1.5 jaar geen werk heeft terugsturen. Bij plegen van een misdaad gelijk retour afzender.Elise schreef: 11 okt 2023, 12:40 Even knuppeltje in hoenderhok...... die benzineprijzen zijn prima zo en jammer dat de voorgenomen verhoging niet doorgaat![]()
Met als achterliggende gedachte, de schatkist moet gevuld worden, betalen zul je, en dan is het misschien wel zo eerlijk dat degene die veel verbruiken ook meer bijdragen
Mijn boot rijdt 1:6 en draag dus ook mijn steentje bij maar ik vrees dat het alternatief, een veel lagere accijns en elders geld vandaan halen, onder de streep niet voordeliger zal zijn.
Verder een vignet voor elk buitenlands kenteken dat in NL rond wil rijden. 50 euro per kenteken mooie waarde voor personen auto's,
Ik reed net langs exact dezelfde tankstations en deel je mening volledig. Leek wel net alsof er bij de Tango een nieuw bord neergezet wordt.Nivek schreef: 11 okt 2023, 17:33 Wij hebben hier 2 tank stations naast elkaar zitten. Tinq en Tango. Paar weken geleden was het prijsbord langs de weg in eens uit bij de Tinq. En nu is die bij de Tango ook uit gezet. Ik stoor me daar mateloos aan.
Mag zo iets zomaar? Dacht wel eens gehoord te hebben pompstations prijzen moeten tonen aan de weg?
Genoeg landen/steden in Europa waar je je kenteken al digitaal moet registreren. Nu nog de traject controle cameras erop aanpassen en incasseren maar.Baboulah schreef: 11 okt 2023, 16:21en geen paspoorten meer weg geven aan die lui, waarom ze dat ooit zijn gaan doen snap ik nog niet, hoe verknal je de waarde van ons nl paspoort, maar dat is een andere discussieKadett schreef: 11 okt 2023, 14:10Schatkist vullen of minder snel legen kan op andere manieren. Jaar of 5 geen statushouders meer in NL toewijzen en elke allochtoon die binnen 1.5 jaar geen werk heeft terugsturen. Bij plegen van een misdaad gelijk retour afzender.Elise schreef: 11 okt 2023, 12:40 Even knuppeltje in hoenderhok...... die benzineprijzen zijn prima zo en jammer dat de voorgenomen verhoging niet doorgaat![]()
Verder een vignet voor elk buitenlands kenteken dat in NL rond wil rijden. 50 euro per kenteken mooie waarde voor personen auto's,
Vignet is wel een goed idee overigens, niet eerder over na gedacht, maar in CH doen ze in principe het zelfde voor snelwegen etc natuurlijk, dus waarom hier niet? Wel een x tijd dat ie geldig is natuurlijk, en iets van een chipje ofzo erin om fraude tegen te gaan, je weet nu al welke groep die je niet mag benoemen dit gaat namaken en verkopen net over de grens voordat mensen nl inrijden....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten