Hellbound feesten ook altijd.
Chillen op de squash-banen.
Ik ben er ook bij zaterdag met de M6Marc42 schreef: ↑11 sep 2023, 21:55 Zaterdag 16 sept is er een Cars and Coffee in Alkmaar. Collecting Cars organiseert het. Voor mij nog niet zeker of ik er heen ga, en met welke auto (BMW 1M of E61 M5).
https://collectingcars.com/events/the-n ... hemkade-48
Ah, leuk je daar te zien Nick!
Volgens mij wel. Is echt een losse bedoeling daar. Je komt en gaat zoals je zelf wilt.
Een rode F430 spider op goud/bronze velgen zal denk ik niet te missen zijn
De nieuwe DF mobiel, Ik heb ze niet gezien, vond sws opvallend weinig BMW (relatief tot meeste meetings) aanwezig zijn....
Spyders met blok van GT4 (Carrera S )Baboulah schreef: ↑16 sep 2023, 13:35 Leuk om zoveel van jullie vandaag in Zaandam gesproken te hebben heren! Stond een leuk diverse groep autos op het terrein zo Buiten mn eigen vond ik de Boxster speedsters wellicht wel het gaafste van alles, GT3 blok met cabrio dak in een relatief klein pretpakket, lijkt me geweldig een x te proberen zo een!
Ahh dan is alleen de huidige generatie die met een GT3 motor erin wss? ik was in de veronderstelling dat ze dat allemaal waren door de jaren. Dat grijs vond ik dan vrij saai, vond dan bijv dat geel vd GT4RS mooier erop, kwam er al 1 tegen in DE, int rood, doet gewoon nog 75K met een nieuwprijs in 2011 van 90K....
Kijk daar doen we het voor toch hoe vroeger we dit virus door kunnen geven des te beter
Ha dat is een mooie combi inderdaad.
Gebruikers op dit forum: Wimo en 0 gasten