Precies

Scones want de grootste koekenbakker heer Georgeeeeeee Rrrrrrusssssellllll
Niet per se dom toch? Dit was presteren onder druk. Ferrari voor je, Hamilton achter je én nog niet de ervaring. Klein foutje, dan hang je.
Mja na 5 seizoenen waarvan 1,5 in een redelijk competitieve auto, moet zoiets niet meer gebeuren naar mijns inziens. Het zijn toch 10 punten voor het team die ze kwijtraken.
McLaren voor je.....en die Norris zorgde er juist voor dat Russel die fout maakte, Norris raakte ook de vangrail/boarding en Russel zat in z'n kielzog en volgde 'm perfect, alleen nog een centimetertje meer naar rechts, dus die raakte 'm harder en was de controle kwijt(waarschijnlijk door toen al schade).
Is wel pas zijn 2de overwinning. Bij de 25ste is dat ook weg en na 5 achterelkaar is het ook geen groot feest meer. Maar eens dat het leuk was om Red Bull te zien werken en vier man kans hebben op een overwinning. Denk dat Hamilton Norris wel voorbij was gegaan, maar we zullen het nooit weten.
Dit zie ik ook liever. Perez is op Zondag snel. Hij is geen Max maar als Gastly en Albon heel snel aan de kant geschoven zijn heeft Perez iets wat hun niet hadden. RB is genadeloos dus ga er van uit Perez gewoon goed is. Maar Lawson zou voor verassing kunnen zorgen.
Helemaal mee eens, het is nog te vroeg om als jonge hond naast Max te komen zitten. Als zit op zijn piek kwa prestaties, dat is geen slimme zet.frankie schreef: ↑22 sep 2023, 13:47 Serieus? We hebben allemaal kunnen zien wat er gebeurt als er een relatief onervaren coureur naast Max komt te rijden bij RB. Die worden over het algemeen compleet vermorzeld en hebben daarna weer wat tijd nodig om hun zelfvertrouwen terug te vinden....Als ik Lawson was, zou dat niet persé de carrièreplanning zijn die ik zou ambiëren![]()
Als ik Lawson was dan zou ik (al dan niet terecht) denken dat ik de beste coureur ter wereld.frankie schreef: ↑22 sep 2023, 13:47 Serieus? We hebben allemaal kunnen zien wat er gebeurt als er een relatief onervaren coureur naast Max komt te rijden bij RB. Die worden over het algemeen compleet vermorzeld en hebben daarna weer wat tijd nodig om hun zelfvertrouwen terug te vinden....Als ik Lawson was, zou dat niet persé de carrièreplanning zijn die ik zou ambiëren![]()
Gebruikers op dit forum: tomgtr en 3 gasten