Nondeju, auto's ontwerpen kunnen ze wel die Italianen

Bij topic titel had ik eigenlijk ook verwacht/gehoopt een mini /500 achtige van de alfa 33 uit de jaren 90De fiscalist schreef: ↑30 aug 2023, 21:03 Ik had mij toch heel iets ander voorgesteld bij een alfa Romeo 33….
Misschien gebeurd het wel bij genoeg vraag.Baboulah schreef: ↑31 aug 2023, 11:29 Schitterend, maar ergens bekruipt mij ook het gevoel dat dit een kadotje was voor de groot aandeelhouders, een vorm van verkapte dividend. Want zij krijgen natuurlijk als eerste te horen hiervan, en willen hem hebben natuurlijk, vooral als die zo gelimiteerd is als 33 stuks, die kopen ze, verkopen ze voor dikke winst en zijn de groot aandeelhouders ook weer happy.....
Maak dit ding gewoon bestelbaar voor een prijs vanaf 400K ofzo, genoeg rijkelui, en dan kunnen ze er ook nog wat geld aan verdienen om te gebruiken om een goede modelrange neer te zetten om alfa goed in leven te houden. De styling van de italianen is gewoon by far nog altijd de mooiste als het op autos aankomt, dit willen we toch gewoon op straat zien, ik wel tenminste
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten