BMW E36 M3 GT
- Knot
- Berichten: 40282
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Ik vind het een erg mooie auto, dat zeker, maar een droomauto is het niet, deze is nog te makkelijk te betalen.Rico v Velzen schreef:Knot is dit nu ook een droom auto voor jou ? (niet sarcastisch bedoeld)
Vroeger was een ford sierra mijn droomauto, was toen ik nog zakgeld kreeg dus het was onbereikbaar... folders had ik allemaal liggen en iedereen die een 1.6 of 1.8 reed vond ik zonde van het geld dat ze geen 2.0 Ghia gekocht hadden

Mijn droomauto, tsja, ik zou het niet eens weten, een E46 M3 zoals andre m heeft maar dan met handbak, dat zou mn volgende stap kunnen zijn, maar voorlopig lekker rijden met de GT, straks appartementje en de motor rijdt ook nogsteeds door met een circuitdagje hier en daar dus van sparen komt weinig meer terecht ben ik bang.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Knot
- Berichten: 40282
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Net al de eerste schade gemaakt... kon gelukkig met montagekit 
[img:1024:768]http://sjaro.speed.planet.nl/auto/bmwM3 ... ntenne.jpg[/img]
Verder nog ff kijken voor nieuwe rubbers voor de achterramen, die gaan electrisch open maar de buitenrubbers zijn ingescheurd dus hij moet m even door dat rubber heen drukken, plop en dan schiet t gescheurde rubber weer terug in vorm. Bij een nieuw rubber schuift het raam erlangs natuurlijk. Moet niet al teveel werk zijn, zal eens in de manual kijken of het simpel te doen is en hoe je het nieuwe rubber dan weer vast moet zetten. Meteen misschien wat aan de binnenrubbers doen, dat is een algemeen probleem bij E36 (M3) dat ze niet netjes blijven zitten.
[img:1024:768]http://sjaro.speed.planet.nl/auto/bmwM3 ... rramen.jpg[/img]

[img:1024:768]http://sjaro.speed.planet.nl/auto/bmwM3 ... ntenne.jpg[/img]
Verder nog ff kijken voor nieuwe rubbers voor de achterramen, die gaan electrisch open maar de buitenrubbers zijn ingescheurd dus hij moet m even door dat rubber heen drukken, plop en dan schiet t gescheurde rubber weer terug in vorm. Bij een nieuw rubber schuift het raam erlangs natuurlijk. Moet niet al teveel werk zijn, zal eens in de manual kijken of het simpel te doen is en hoe je het nieuwe rubber dan weer vast moet zetten. Meteen misschien wat aan de binnenrubbers doen, dat is een algemeen probleem bij E36 (M3) dat ze niet netjes blijven zitten.
[img:1024:768]http://sjaro.speed.planet.nl/auto/bmwM3 ... rramen.jpg[/img]
- Knot
- Berichten: 40282
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Fabian
- Berichten: 7255
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Knot
- Berichten: 40282
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Duidelijk , ga ik met de 215/45 en de 235/40 verder.
Hier de standaard specs van de GT:
http://sjaro.speed.planet.nl/auto/bmwM3GT/specs.htm
Hier de standaard specs van de GT:
http://sjaro.speed.planet.nl/auto/bmwM3GT/specs.htm
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Het is ook maar net wat jij als rijder lekker vindt rijden. Op mijn Alfa 75 had ik bewust 195-50-15 voor en 205-50-15 achter (die dus iets hoger is). Stuurde nog harder in en meer grip achter, waardoor ik uiteindelijk een iets hogere bochtensnelheid kreeg, maar de auto was op de limiet wel iets meer tricky (overstuur), hetgeen ik lekkerder vond dan onderstuur (niet dat je daar in een Alfa 75 last van hebt overigens).
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Knot
- Berichten: 40282
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
De GT lip haal ik er misschien toch wel af, gekut blijft met drempels ook al ie ie een centimeter omhoog gekomen door aanpassing onderstel.Dennis Cavallino schreef:Waarom doe je die dan opeens weer zo dik/hoog dan? Voorkant lager/platter is toch mooier en beter?
Die voorspoiler wordt toch gejat!![]()
Beter 40 voor ipv 45 achter, dan zou de snelheidsmeter ook niet meer kloppen.
- Fernando
- Berichten: 5099
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten