F1 Seizoen 2023
- Knot
Re: F1 Seizoen 2023
Perez had niet tegen gesteld mogen rijden maar via het grint vast moeten rijden en een rode vlag moeten veroorzaken?
- Enrico
- Enrico
Idd dacht ik ook, dit mag niet…Knot schreef: 27 aug 2023, 16:36 Perez had niet tegen gesteld mogen rijden maar via het grint vast moeten rijden en een rode vlag moeten veroorzaken?
- JP
Zit je dan in het opzwepende sfeertje, zeiknat door je suikerrieten poncho, blut en hoofdpijn van de dure Heineken paardenzeik en straks allemaal onderkoeld zonder enige conditie op de Gazelle naar de NS die vast vertraging heeft. Ziekteverzuim zal morgen wel hoog zijn. 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Doe eens niet zo jaloers joh
- Knot
Ik ben gewoon 9u op kantoor hoor
- Enrico
Waarom rijden ze niet? Regent niet eens.
Nu wel, als de regen weer komt en ze roepen intermediates verplicht doe dan full werd want met regen kunnen veel niet met intermediates rijden.
Nu wel, als de regen weer komt en ze roepen intermediates verplicht doe dan full werd want met regen kunnen veel niet met intermediates rijden.
Laatst gewijzigd door Enrico op 27 aug 2023, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik zie vaak die negatieve reacties mbt de feestende Nederlanders bij de GP. Maar dit is toch een mooi feest? In de regen en het publiek wordt vermaakt, doen mee, hebben plezier, mooi toch?
Autosport en feestvieren gaan prima samen.
- Knot
Gaat dit jaar vrij goed in… voor wat in beeld gebracht wordt
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Moet je ding zijn, ik vind het helemaal niks en zou alleen daarom al niet naar de GP van Nederland gaan.k33z schreef: 27 aug 2023, 17:06 Ik zie vaak die negatieve reacties mbt de feestende Nederlanders bij de GP. Maar dit is toch een mooi feest? In de regen en het publiek wordt vermaakt, doen mee, hebben plezier, mooi toch?

-
Prima zaak om het publiek een beetje te vermaken, zeker als de race stil komt te liggen. Onrust/irritatie onder zo'n grote groep is niet wat je wil hebben.
Dankzij de regen ook een mooie wedstrijd, veel actie en toch nog wel een paar verrassende inhaalacties. Aston Martin moet i.m.o. wel Lance Stroll nu per direct eruit bonjouren. Stroll is de enige reden, waarom het team niet op plek 2 in het kampioenschap staat. Je moet je zoon wel heel erg aardig vinden, als het je tientallen miljoenen mag kosten op deze manier.
Dankzij de regen ook een mooie wedstrijd, veel actie en toch nog wel een paar verrassende inhaalacties. Aston Martin moet i.m.o. wel Lance Stroll nu per direct eruit bonjouren. Stroll is de enige reden, waarom het team niet op plek 2 in het kampioenschap staat. Je moet je zoon wel heel erg aardig vinden, als het je tientallen miljoenen mag kosten op deze manier.
-
OnlineWJ
Hahahah @ Andre, heeft dat kind van Kelly met d’r schepje je zandkasteel plat geslagen ofzo? 
Verder een vermakelijke race, en aankomend weekend Monza alweer! Mooi.
Verder een vermakelijke race, en aankomend weekend Monza alweer! Mooi.
-
Ongekend knappe race van Verstappen zeg… wederom foutloos en nu op weg naar de 10 op rij.
- JP
Er gebeurde in elke geval genoeg en het was niet van pole tot finish vanzelfsprekend voor Max. Toen Perez na ronde 1 al ging pitten lag hij flink voor. De pace waarmee Max op hem inliep was wel schrikbarend. Daarna heeft Checo zijn kansen zelf nog dieper in het putje aangestampt en doorgespoeld. Voor de sport zou het gaaf zijn geweest dat Alonso nog de winst had kunnen pakken. Het is hem wel gegund en moet toch wel eens lukken dit jaar, al zullen er nog maar weinig races komen waar regen mogelijk is. Al zal RB ook nog wel hun mechanische pech krijgen of straffen ontvangen voor teveel wisselen van motordelen.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dat was een topdagje gister op het circuit. Ik heb veel buitenlandse GP's bezocht maar was nog niet tijdens de F1 op Zandvoort geweest. Normaliter zou ik niet zijn gegaan maar op een uitnodiging met gratis VIP kaart (tribuneplek en hospitality met gratis eten/drinken de hele dag) zeg je geen nee natuurlijk. Met de California naar Haarlem waar ik in een lokale parkeergarage een plekje had geboekt. Fiets achterin dus daarna 12 km naar Zandvoort peddelen. Dat was eigenlijk wel een prima manier om er te komen. Vond het nog leuk ook, beetje door Haarlem en door de duinen fietsen. Gelukkig was het droog. Helemaal perfect was het niet, moest uiteindelijk verplicht parkeren op een fietsparkeerplaats die alsnog 3,5 km van mijn ingang (Gate 1) lag dus ik was even lang aan het lopen dan aan het fietsen. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Dan valt trouwens wel op wat een onvoorstelbaar lelijk dorp Zandvoort is, buiten het circuit om. 
Prachtige races gezien, tribuneplek precies voor ingang pits en gelukkig een poncho mee voor de stortbuien
. Na de race dezelfde route terug lopen en fietsen, een kop koffie gedronken in mijn camper en uiteindelijk zonder files zo Haarlem uitgereden. Precies 21:30 weer thuis in Friesland.
Was alles perfect geregeld? Nee, de voetgangersstromen naderhand zijn niet handig geregeld (2 grote stromen die in tegengestelde richting elkaar tegenkwamen, de fietsparkeerplekken op onlogische locaties, een beetje betere afwatering achter de hoofdtribune zou tzt. ook welkom zijn, nu lagen er gigantische plassen water) maar over het algemeen was alles goed voor elkaar. En die DJ-achtige muziek is normaal niet zo mijn ding maar het zorgde allemaal toch wel voor een uniek sfeertje. Weet zeker dat veel buitenlandse GP-organisatoren naar Zandvoort kijken over wat die Nederlanders daar neer hebben gezet. Dit samen met de wederom superieure prestaties van Max zorgde voor een geweldige sfeer.

Prachtige races gezien, tribuneplek precies voor ingang pits en gelukkig een poncho mee voor de stortbuien

Was alles perfect geregeld? Nee, de voetgangersstromen naderhand zijn niet handig geregeld (2 grote stromen die in tegengestelde richting elkaar tegenkwamen, de fietsparkeerplekken op onlogische locaties, een beetje betere afwatering achter de hoofdtribune zou tzt. ook welkom zijn, nu lagen er gigantische plassen water) maar over het algemeen was alles goed voor elkaar. En die DJ-achtige muziek is normaal niet zo mijn ding maar het zorgde allemaal toch wel voor een uniek sfeertje. Weet zeker dat veel buitenlandse GP-organisatoren naar Zandvoort kijken over wat die Nederlanders daar neer hebben gezet. Dit samen met de wederom superieure prestaties van Max zorgde voor een geweldige sfeer.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Leuk om te lezen, Wouter.
Zijn er nog meer DF-ers geweest? Ben benieuwd naar hun ervaringen.
Zijn er nog meer DF-ers geweest? Ben benieuwd naar hun ervaringen.
- Knot
Eerste wat ik dacht.. hij heeft toch helemaal geen Ferrari, die rode is toch een GR 

- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Kort verslagje dan, woensdagavond met de auto naar Zandvoort gebracht en aldaar naar Centerpars gegaan waar we een huisje hadden.
Was helemaal top lekker dichtbij en geen reisgedoe, eten en drinken was ook geregeld en de kaarten lagen ook al klaar.
Donderdag alle systemen getest op Racecontrol en de baan, en de high speed testen van de organisatie auto's.
Vrijdag eindelijk de dag dat ze gingen rijden, verbaas me toch hoe hard de F1 auto's de bochten namen....wel jammer dat er alleen de F2 en Porsche 's waren als bijprogramma.
Wel nog wat opstart en regenproblemen gehad maar gelukkig viel dat niet op voor het publiek en tijdschema.
Zaterdag weer wat drukker en meer actie , wel sneu voor Daniel dat tie zijn pols brak bij een redelijk onschuldig ogende incident...ook nog ff een rondje gedaan in een Racecontrol auto, gaaf om al die mensen langs de baan te zien vanaf de baan !
Zondag was de dag met 3 races ( helaas weinig ) maar toch een hele dag van 07:00 tot 18:00 actief om alles goed te begeleiden...
Had ook een kaart waarmee ik de grid op kon voor de start van de F1, dat was echt gaaf om daar te lopen tussen al dat F1 gepeupel en het volkslied te horen en zien wat een heel stuk beter was dan vorig jaar, ben al benieuwd wat het volgend jaar gaat worden om dit te overtreffen...en ook de koning met aanhang gezien wat daar ook rondliep.
De race was ook spannend om te zien dankzij de regen al duurde die wel wat lang door de rode vlag en de herstart.
Daarna nog wat feestjes af gegaan tot in het dorp aan toe, en later als een blok in slaap in het huisje.
Deze ochtend weer opgehaald en nu ff een dagje bijkomen om morgen weer aan t werk te moeten.
Was helemaal top lekker dichtbij en geen reisgedoe, eten en drinken was ook geregeld en de kaarten lagen ook al klaar.
Donderdag alle systemen getest op Racecontrol en de baan, en de high speed testen van de organisatie auto's.
Vrijdag eindelijk de dag dat ze gingen rijden, verbaas me toch hoe hard de F1 auto's de bochten namen....wel jammer dat er alleen de F2 en Porsche 's waren als bijprogramma.
Wel nog wat opstart en regenproblemen gehad maar gelukkig viel dat niet op voor het publiek en tijdschema.
Zaterdag weer wat drukker en meer actie , wel sneu voor Daniel dat tie zijn pols brak bij een redelijk onschuldig ogende incident...ook nog ff een rondje gedaan in een Racecontrol auto, gaaf om al die mensen langs de baan te zien vanaf de baan !
Zondag was de dag met 3 races ( helaas weinig ) maar toch een hele dag van 07:00 tot 18:00 actief om alles goed te begeleiden...
Had ook een kaart waarmee ik de grid op kon voor de start van de F1, dat was echt gaaf om daar te lopen tussen al dat F1 gepeupel en het volkslied te horen en zien wat een heel stuk beter was dan vorig jaar, ben al benieuwd wat het volgend jaar gaat worden om dit te overtreffen...en ook de koning met aanhang gezien wat daar ook rondliep.
De race was ook spannend om te zien dankzij de regen al duurde die wel wat lang door de rode vlag en de herstart.
Daarna nog wat feestjes af gegaan tot in het dorp aan toe, en later als een blok in slaap in het huisje.
Deze ochtend weer opgehaald en nu ff een dagje bijkomen om morgen weer aan t werk te moeten.
- Martijn_bmw
Wat een waanzinnig gave manier om zo dit weekeind mee te kunnen maken en onderdeel van het geheel te zijnAlexsti schreef: 28 aug 2023, 11:18 Kort verslagje dan, woensdagavond met de auto naar Zandvoort gebracht en aldaar naar Centerpars gegaan waar we een huisje hadden.

- MParallel
- Auto: BMW
Wie zong dat volkslied eigenlijk? Heb geen naam in beeld gezien en de zangeres werd alleen van de rugzijde in beeld gebracht.
-
Anita Meyer toch?
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Emma Heesters
-
Dan zat ik ernaast met Anita Meyer.
Ik kan wel even een foto plaatsen van Emma.
Ik kan wel even een foto plaatsen van Emma.
- Bijlagen
-
- 352326638_799189868290349_1437909564555987569_n.jpg (234.24 KiB) 942 keer bekeken
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Nu ik de foto zie snap ik de verwarring met Anita Meyer inderdaad wel 

- JP
Doe mij Anita dan maar