Ik heb juist vorige maand mijn FMX ingeruild voor een street triple!
Heerlijke fiets die FMX maar na 10 jaar als enige motor is het nu weer wennen met 100+ pk's!
Denk toch echt dat ik hem zelf de circuit-doop ga geven binnenkort.
Goed plan! 35k?
Mijn ervaring:Richardt. schreef: ↑16 aug 2023, 14:59 Ik ben een complete leek als het aan komt op verkopen van auto's en dus ook motoren.
Ik heb echter het besluit genomen, ik ga mijn motor te koop zetten. Ik rijd al een paar jaar niet meer, veel vrienden hebben ook geen motor meer en het kriebelt ook nooit om weer eens een rondje te doen.
Vlotte zoektocht op Marktplaats leert mij dat een Suzxuki GSX-R 600 K7 (uit 2007 dus) nog een leuk bedrag oplevert. Datzelfde MP vraagt echter wel 29eu voor een advertentie van 4 weken. Prima als dat de place to be is voor verkoop, Autoscout is gratis, maar zijn er nog meer/betere plekken om hem op te zetten?
Oh en waar op te letten bij verkoop/kijkers/proefritten. Achterop meerijden gaat niet natuurlijk
Als je de DF budgetoprekker goed inzetten kom je een heel eind
Nodig is een groot woord. XADV loopt ook 170 teller. Pak wel steeds vaker snelweg. Betere windbescherming is ook wel een ding. XADV met 150 geeft veel turbulentie ondanks dat ik al een groter Puig scherm heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast