Ik ben Rodney 34 jaar woon met mijn vriendin en ons zoontje van 6 in de omgeving van Rotterdam.
Zolang als ik me kan herinneren gek van auto’s. Op me 18de begonnen met een Peugeot 306 GTI, opgevolgd door een Astra 2.0 sport snel weer weg gedaan voor een Peugeot 207 feline na een hoop problemen (iets met THP motoren) een Volkswagen golf 5 GTI gekocht en hier de nodige aanpassingen aan gedaan. Hierna 7 jaar in een leasebak van het werk rond gereden. Vorig jaar een ander baan genomen geen leaseauto meer dus er kon weer iets leuks komen.
Naast de M135i hebben we ook nog een Tesla model 3 RWD 2023 op de oprit staan handig voor alle korte stukjes en redelijk voordelig rijden.
De M135i is al voorzien van een M Performance uitlaat en een setje M Performance nieren. Aankomende tijd eens kijken welke upgrades en accessoires ik nog wil toevoegen.
Moet even kijken hoe ik foto’s kan toevoegen via een iPhone of iPad.

De Tesla heeft ook een paar simpele aanpassingen gekregen om het te herkennen tussen alle leaseauto’s.

Van buiten vallen vooral de Aero cap op de wielen op en ander logo’s, van binnen nog wat kleine dingen die vooral handig zijn.

En nog een foto gevonden van de Golf en een van de set vele wielen er onder.