Wil je een ding meegeven: als jouw demper een gitaar was, dan was het er een met de langste sustain 'ever'.
Zelfs als je met je nagel tegen de demper of de eindtips tikt blijft het eeuwen doorklinken.

Dat is de raceversie van supersprint voor onder de IS. Wilde ik aanvankelijk onder m'n 316 hebben maar heb het niet aangedurft. Heb eens een groep A onder m'n wagen gehad. Knettergek werd ik ervan.Marcel van Meerbeek schreef:Die bovenste demper op het plaatje heeft de mooiste eindpijpen. Welk model is dat?
Lijkt me echt schitterend om onder de 323ti te hebben
Juist, en daarom had ik die groep A weggedaan. Factorysound my *** :twisted: Kleine stukjes overgebleven bitumen niet weggooien.Joy Jolliffe schreef:Uitlaat is nog steeds te lawaaiig. Al klinkt het als je rustig rijdt eigenlijk nog wel prima. Is meer een probleem als de temperatuur van de uitlaat hoog is. Dus bij de http://www.akoestiekwinkel.nl/ een hoop bitumen besteld. Kijken of dat wat gaat schelen.
Noodwieltje geen oplossing? Dat zoek ik eigenlijk.Joy Jolliffe schreef:Nog even de trekhaak gewogen, bespaar nu 18,9 kg gewicht. Reservewiel en krik er nog uit (runflats) en ik pak nog 18,2 kg. Moet ook wel want bitumen weegt ook behoorlijk.
De mijne gaat volgende week voor "Insp. II" helaas. Btw, kom maar eens snel tuinieren, dan spuit ik die icv wel door.Joy Jolliffe schreef:Deze of volgende week auto voor olie-service wegbrengen. Achteruitrijschakelaar is stuk en ICV (idle control valve) moet gereinigd worden. En zal vragen of alle vloeistoffen in stuurhuis, bak en diff eens vervangen kunnen worden, kan geen kwaad lijkt mij.
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, MarcH en 26 gasten