Om een uur of 3 kwamen we dan weer terug in Adenau. Door naar de camping, Viktoria Station. Paar uur slapen. Daarna weer terug naar de baan voor het slot.
Dit inderdaad. In en in triest...JP schreef: ↑26 mei 2023, 19:35 Het is echt beschamend dat in een groot en economisch gezond land als Duitsland de mensen zo massaal in de steek gelaten zijn, al bijna 2 jaar lang. Gelukkig is er wel geld om miljarden aan oorlogsmaterieel naar Ukraine te sturen.
Onlangs nog eens in Wallonië geweest en de regio Pepinster/Trooz is ook niets veranderd. Honderden huizen onbewoonbaar en heel veel bedrijven weggevaagd of ingestort.
Inderdaad...
Ik was afgelopen maandag aan de ring, naast de miljoenen euro's aan rollend materiaal heb ik 2 keer mensen gezien die door vuilbakken waren aan het rommelen, ik hoop in het beste geval voor wat leeggoed om daar het pfandgeld nog van te scoren.jessedehaan schreef: ↑29 mei 2023, 10:37 Ja ik heb het deels weggevaagde Schuld vorig jaar nog eens bekeken, ook stil van geworden, van de impact en het trage herstel. Daar kan ook al het extra Ring-toerisme weinig aan verbeteren vrees ik, maar wel reden om daar naartoe te blijven gaan en wat lokale economie te supporten.
Ook in Bad-Münstereifel ken ik redelijk goed als tussenstop voor wat eten en winkelen. Daar was zichtbaar met man en macht aan herstel gewerkt, maar sommige winkeliers worden op slag emotioneel als je vraagt hoe het gaat. Sommigen hadden een zaak, en helpen nu als bediende bij een collega.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten