Voor de Audi verschillende merken auto's gereden; begonnen met een DAF YA66 gemaakt voor het Nederlandse leger op basis van een DAF 66. Werden als partij geveild, had er vijf, vier verkocht en de beste gehouden en opgeknapt. Paar jaar mee gereden als mooi weerauto. Naast de DAF kwam een Fiat Cinquecento Sporting in kanariegeel, met 55 hele PK's. Stiekem was dat best een leuk wagentje. De Fiat na een jaar of zo ingeruild op een Citroen Saxo 16v, die weer op een Seat Ibiza Cupra 20VT, die weer op een Leon Cupra V6. Tijdelijk een e36 325i gehad tot de bestelde Lexus IS 220d kwam. Mooie fijne auto alleen jammer van de diesel die er in zat. Na 3 jaar gezeur met de Lexus deze een schop gegeven en een BMW 120d gekocht. Daar heb ik een heel jaar van mogen genieten totdat deze onbedoeld ging zwemmen. Gelukkig alleen materiele schade en een nat pak. Omdat er toch snel een auto moest komen, voor tijdelijk, een Volvo S60 met de heerlijke 5 cilinder aangeschaft die in de buurt stond. Tijdelijk werd uiteindelijke 5 jaar. Met 350.000km was de Volvo uiteindelijk wel klaar. Weer een Volvo gekocht, een V70 ditmaal. Geen 5 maar een 4 cilinder 2.0T voorzien van een complete R line en behoorlijk wat opties. Volgens de papieren door Rica getuned, stond zeker niet stil. Deze is naar prive gegaan, waarna de Audi als zakelijk auto is aangeschaft.
Samen met mijn pa een Triumph TR6 gehad, prachtig apparaat was dat. Grote 6 cilinder met veel geluid en weinig vermogen, zwaar sturen, remmen was letterlijk trappen voor je leven

Zou ik zo weer willen hebben.
Behalve de autohistorie op de weg ook nog een tijdje op het circuit rondgehangen. Onder andere DNRT endurance, toer- en sportklasse gereden en een aantal DPP Toerwagen Dieselcup wedstrijden. Was zeker geen talent, maar wel heel veel lol gehad.
Paar plaatjes bij het praatje, zal nog even zoeken naar meer foto's