Idd, opknappen kost ook serieus geld, en als ze weinig tot niks afschrijven is de aanschafprijs ook relatief.
Eigenaar gesproken, echte liefhebber, en geen euro op bespaard.
Het gaat me om de charme en het analoge rijden bij deze auto, niet om de prestaties uiteraard…
E30 M3 occasion topic
-
- Berichten: 910
- Lid geworden op: 16 nov 2017, 15:38
- Auto: BMW M4 Competition
- MParallel
- Berichten: 8001
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: E30 M3 occasion topic
Hetkenbaar. E36 6 cilinder op Mobile.de staan ook voor schrikbarend hoge prijzen.Martijn_bmw schreef: ↑12 mei 2023, 19:48 Leuk ding idd! Ik kijk ook nog vaak e30’s de auto’s waarmee ik begon, stuk of 10 gehad alles van 316 tm 325i alleen destijds kocht je de mooiste exemplaren voor 2k-4k afhankelijk van uitvoering en motor (en een M3 voor 10k) dat laatste gegeven weerhoud mij er wel van om nu zoiets voor 15k te kopen al weet ik dat je 20jr geleden niet met nu kan vergelijken.
En dan heb ik het niet over M3’s.
En inderdaad een hele andere tijd, maar meer betalen voor een auto met dik 200k+ dan destijds voor een 150k+ exemplaar, voelt onnatuurlijk.
- Niels
- Berichten: 22257
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: E30 M3 occasion topic
Heerlijk man, ik zou er voor gaan. Heb zelf een M54 E39 Automaat gekocht, vind het heerlijk. Zeker als ik collega's hoor klagen over hun 80k kostende auto's waarvan start/stop niet uit kan Je moet ouder willen rijden, niet nieuwerWillemBoer schreef: ↑13 mei 2023, 19:17 Idd, opknappen kost ook serieus geld, en als ze weinig tot niks afschrijven is de aanschafprijs ook relatief.
Eigenaar gesproken, echte liefhebber, en geen euro op bespaard.
Het gaat me om de charme en het analoge rijden bij deze auto, niet om de prestaties uiteraard…
-
- Berichten: 4303
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: E30 M3 occasion topic
De laatste e30 323 hier van Marktplaats heeft wel wat tekortkomingen zoals de imitatie Alpina velgen, het matige stuurtje, de ‘maar’ 2.3 motor ipv de 2.5.
En de banden van 2013..
Daarin tegen wel in een originele staat en geen ‘restauratie’ waarbij de stoelen nog grotere kraters hebben dan de Grand Canyon en het interieur ongewijzigd is sinds 1987…
Kortom, met wat aandacht kan het zeker een leuke e30 worden maar voor de vraagprijs sla ik het over.
En de banden van 2013..
Daarin tegen wel in een originele staat en geen ‘restauratie’ waarbij de stoelen nog grotere kraters hebben dan de Grand Canyon en het interieur ongewijzigd is sinds 1987…
Kortom, met wat aandacht kan het zeker een leuke e30 worden maar voor de vraagprijs sla ik het over.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], vester86 en 305 gasten