Driftdagen agenda ?
-
OnlineKnot
- Auto: Audi, Seat, Daihatsu
Re: Driftdagen agenda ?
Behalve als het 2 of 3k meer kost omdat de 130i hot zijn. 330i touring misschien van een gezin geweest, nette auto, makkelijk bandjes achterin mee etc, ik zie er wel wat in.
- matthyssie
- Auto: F30 330d
Ja ben ik persoonlijk niet met je eens. Auto's zijn gewoon niet te vergelijken imo. Zeker als touring niet.
-
OnlineKnot
Bij mij gaat het allemaal even dwars rond op Papenburg of het nou een 130i, 330i sedan of 330i touring is
Vind persoonlijk de 130i niks aan gewicht achter de achteras hebben dus pendelen in 4e versnelling is lastiger te plaatsen op de centimeter.

Vind persoonlijk de 130i niks aan gewicht achter de achteras hebben dus pendelen in 4e versnelling is lastiger te plaatsen op de centimeter.
- malle eppie
- Auto: RS6-M140i-1MCoupe-Ftype
Kunnen wij sowieso wel een auto pakken samenWouter81 schreef: ↑08 mei 2023, 11:14Same here. 17 September zit ik in Engeland maar 8 oktober kan en wil ik wel.malle eppie schreef: ↑08 mei 2023, 11:0617 September kan ik niet , maar 8 oktober zou ik wel een auto willen delenMarc Sierra schreef: ↑07 mei 2023, 21:32 Ben net weer terug van een dagje kijken op Papenburg en ik kan niet anders zeggen dat het ontzettend gaaf en ook gezellig was! Weer een aantal leuke, nieuwe mensen leren kennen, veelal hier van DF, die allemaal veel beter kunnen driften dan ikzelf.
Ook was het super tof om een aantal rondjes met mensen mee te kunnen rijden, Elmar, Wouter, Andre, Thys, Bart en Arjan, nogmaals bedankt! Ik heb vandaag heel wat keren gedacht dat het compleet mis zou gaan als we weer eens kneiterhard driftend op een scherpe bocht af kwamen, maar met de skills die jullie hebben ging het elke keer toch gewoon helemaal goed.
Vooral de M2 Competition van Wouter heeft een diepe indruk achtergelaten, wat een beest van een auto is dat, en de manier waarop hij ermee rijdt is helemaal fantastisch. Man, wat ging dat hard toen de baan eventjes goed opgedroogd was!
Thuis gekomen heb ik gelijk maar even gekeken hoe m'n agenda er voor staat voor 17 september, wanneer de volgende driftdag gepland staat. Ik heb wel besloten (voorlopig) niet met m'n eigen auto te gaan rijden daar, het gaat me namelijk nooit lukken om die heel de dag uit het grind te houden.
Daarom is mijn idee om voor 17 september een E36 te huren samen met 2 anderen die ook graag een dagje driften willen delen. Op die manier vallen de kosten wel mee en heb je naar mijn mening nog steeds genoeg tijd om te rijden. Dus als iemand interesse daar in heeft laat het maar weten!
- ADV
Ga je nou mijn auto afzeiken? Gvd, je had je lach moeten zien toen je hem de vorige keer uitgeknepen had..
Een 330i zal ook vast prima driften, maar goed dan moet je nog evt onderstel aanpakken, sper moet eronder, je wilt wel 1 met sportstoelen, of anders kuipen erin en ik zou zelf een wat netter exemplaar willen, gewoon zodat hij zn waarde behoud etc..
Verder enorm gelachen weer! Gezelligheid is eigenlijk gewoon leuker dan driften zelf haha
-
OnlineKnot
Prima wagentje hoor maar ik heb natuurlijk 5 jaar met die sedan gedrift dus weet hoe fijn die balans is.
Dacht meer aan een pre-lci 330i van 2006/2007, zonder navi, geen sportstoelen etc, wel lage kmstand en dan pole positions erin, onderstelletje, sper etc, dan is iig de aanschaf wat lager en meer ruimte voor goodies.
Of een ding (in dld) vinden wat al opgebouwd is en iemand die meer dan 258pk wil natuurlijk, maarja, speld...
Dacht meer aan een pre-lci 330i van 2006/2007, zonder navi, geen sportstoelen etc, wel lage kmstand en dan pole positions erin, onderstelletje, sper etc, dan is iig de aanschaf wat lager en meer ruimte voor goodies.
Of een ding (in dld) vinden wat al opgebouwd is en iemand die meer dan 258pk wil natuurlijk, maarja, speld...
-
Arjan jij moet gewoon een M2 hebben voor het driften. Even een stapje erbij:)
-
OnlineKasteel
- Contacteer:
Dat is bij de 130i toch ook zo?

Volgens mij doen veel verhuurpartijen voor driften ook gewoon met e90 330i's werken

-
OnlineKnot
Een E90 330i sedan zou mij prima passen als opvolger van de E36... wat ik al sinds 2014 niet meer gedaan heb.
-
Ben er 8 oktober ook bij. Eerste keer, ben benieuwd.
-
OnlineKnot
Battle of the GR86's