Veel te weinig aandacht van bijv deze die in mijn beleving vorig jaar uitkwam en inderdaad een knipoog is naar loopjes van AC/DC and the lot...het was dus 2020 aan 't begin van de crisis....
Vanavond wat muziek te browsen. Is mooi.
kom ik op gouwe ouwe Scott Stapp met een staat van dienst(diepe dalen en nog diepere dalen zegmaar)
En daar staat ie dan weer fris en fruitig!
Bovenstaand liedje kon ik altijd (na veel oefenen) gehéél karaoke meezingen met Wim H. die nu op Terschelling zit. Probeer 't maar eens:)
Next one. Sasha Allen(mooie stem, maar d'r benen zijn niet lang genoeg:)) en Grace Potter(keurig, leuk ook, maar te wit for this occasion) doen nu hun best, maar dit is zoals 't hoort, want Lisa is Lisa.
Pure ellende nog steeds in één der mooiste eilanden waar ik ooit geweest ben. Deze is eigenlijk voor morgen bedoeld. Voor de (zogenaamde) vrijheid die ook in het geding is.... ook in ons land. En dat is een understatement.
Marxisme en alle aanverwante brengt ons alleen maar ellende.
En dus hoorde ik als kind van een jaar of 7,8, 9, 10 van Status Quo, Elvis dood, Nolan Sisters, Beatles, Lennon dood en tussendoor draaide ik deze skitterende plaat (van m'n pa, die 'tig' radiotoestellen- mét vaak platenspelers bovenin- verzamelde...) helaas geen live uitvoering te vinden: