Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
SlowCo
Berichten: 3529
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door SlowCo » 30 mar 2023, 17:59

Djessey schreef: 30 mar 2023, 13:10
SlowCo schreef: 30 mar 2023, 11:25 Er is geen huizentekort en geen personeelstekort.
Enkel teveel mensen die in hun uppie een huis willen bewonen en parttime willen werken.
Ik hoop dat je een grapje maakt.
matthyssie schreef: 30 mar 2023, 13:31 Misschien moet je je kalender even verzetten van 1953 naar 2023.
Joël D. schreef: 30 mar 2023, 13:45 29 jaar, verdien ruim boven modaal, ja alleenstaand (lelijk en saai leven dusja succes :ken ik jou: ), gemiddelde studieschuld, maar kopen lukt me dus echt niet in de Randstad.
Ik maak geen grapje.
En als je inderdaad terugkijkt op de kalender was er in die tijd nauwelijks particulier huizenbezit. Gemiddeld woonden mensen toendertijd met meer dan vijf personen in een huis waar dat gemiddelde nu onder de twee personen per huis ligt. Dus hoezo zou je als alleenstaande een huis moeten kunnen kopen? Of als werkend stel meteen een vrijstaand huis met sleutelschuur (enkele garage is veel te klein natuurlijk...).

Kwestie van vraag en aanbod.
En die vraag neemt toe naarmate mensen meer kunnen lenen. Voor de kredietcrisis door aflossingsvrije hypotheken en na het dieptepunt daarvan, door een steeds verder dalende rente. Het aanbod neemt te langzaam toe door een overregulerende overheid die nieuwbouw vrijwel onmogelijk maakt en aan de andere kant >80% van de sociale huurwoningen weggeeft aan gelukzoekers die hun hele familie mogen laten nareizen.

Daarbovenop is er een stuwmeer aan (alleenstaande) ouderen waar alle bejaardenhuizen voor wegbezuinigd zijn en die dus (te) grote eensgezinswoningen bezet houden. Kortom een ambtelijke clusterfuck van jewelste die de woningmarkt lekker oververhit houdt.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/7535324 ... n-maar-toe

Crookie
Berichten: 4296
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Crookie » 30 mar 2023, 18:08

Neemt niet weg dat de randstad helemaal kut is om
Een fatsoenlijke woning + garage (aaneengesloten of niet) voor ‘normale’ prijzen.

Wbt de belasting:

Als ik Wybren van Haga mag geloven mikt hij op het opdelen van woningen in zijn portefeuille.

Andre
Berichten: 11227
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Andre » 30 mar 2023, 18:16

Ik zou nog meer immigranten binnen laten. Plek genoeg op deze postzegel lol

Wat een idioten in Den Haag dit zag je toch allang aankomen. Dit kikkerlandje zit overvol!

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26689
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Martijn_bmw » 30 mar 2023, 18:33

Andre schreef: 30 mar 2023, 18:16 Ik zou nog meer immigranten binnen laten. Plek genoeg op deze postzegel lol

Wat een idioten in Den Haag dit zag je toch allang aankomen. Dit kikkerlandje zit overvol!
Eens overvol maar wél met een probleem namelijk teveel mensen met (of binnenkort met) pensioen.

Je ziet het nu al gebeuren overal te kort aan personeel en dat wordt alleen maar erger komende jaren.

Dus je hebt wel voldoende mensen nodig die het werk blijven doen… wel zou ik voorstander zijn voor een usa / Australië beleid alleen immigranten binnen houden die binnen x periode werk hebben cq bijdragen aan de maatschappij.

Uitkering trekkers hebben we genoeg… (te veel :bag: )

Elise
Berichten: 7268
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Elise » 30 mar 2023, 19:52

Krapte op de huisvestingsmarkt? :angel:

Rijswijkse statushouders weigeren flexwoning: ’Ondankbaar’

’We hebben een ander beeld van ons toekomstig huis’
Een grote groep statushouders, die in een Rijswijks viersterrenhotel verblijft, weigert een door de gemeente opgeknapte tijdelijke woning. De gezinnen en alleenstaanden zeggen ’een ander beeld te hebben van hun toekomstige huis’ en hebben een advocaat ingeschakeld. Door een urgentieverklaring af te dwingen willen de statushouders alsnog in aanmerking komen voor een reguliere sociale huurwoning. Dit blijkt uit een brief van het college aan de gemeenteraad.

In Rijswijk zitten 120 statushouders, waarvan er inmiddels 39 een huurwoning hebben gekregen. De overige 81 statushouders - dit zijn gezinnen en alleenstaanden - zitten sinds november 2022, samen met ruim 200 Oekraïners en 78 asielzoekers, in het Best Western Plus Grand Winston en zouden vandaag de sleutel krijgen van hun nieuwe flex-onderkomen ’Hof van Elsenburg’. Het complex aan de Lange Kleiweg, waar ook spoedzoekers en studenten worden gehuisvest, werd de afgelopen maanden voor bijna 1,2 miljoen euro opgeknapt.

Maar niet iedereen ziet ’de tussenoplossing’ op de locatie van het voormalige asielzoekerscentrum zitten. Aanvankelijk tekenden slechts drie statushouders een huurcontract. „Veel statushouders gaven aan het contract eerst beter te willen lezen en op een later moment hun keuze te zullen maken”, schrijft het college. Nadat de gemeente middels een gesprek - en later met een sommatiebrief – had gevraagd het hotel op 1 april vrijwillig te verlaten, ging een aantal statushouders alsnog akkoord met de flexwoning. Tegen de groep die bleef weigeren – in totaal gaat het om 31 contracten – eiste de gemeente donderdag in een kortgeding dat zij tijdig uit het hotel vertrekken.

Inmiddels heeft het door de gemeente ingeschakelde advocatenkantoor Pels Rijcken ook onderzocht of de drie huishoudens die schriftelijk bezwaar hebben gemaakt tegen verhuizing naar de flexwoning, een punt hebben. De advocaat is hier duidelijk over: „De bedenkingen van twee huishoudens zijn gebaseerd op gevoel en niet objectief onderbouwd, de laatste moet nog nader worden onderzocht”, schrijft het college.

De fractie Rijswijks Belang is verbijsterd en boos over de handelwijze van de statushouders en noemt hen ’ondankbaar’. „Waar halen ze het lef vandaan”, zegt fractievoorzitter Marc Weterings. „Er staan op dit moment duizenden mensen op de wachtlijst, omdat er geen woningen zijn. Zij zouden een moord doen voor een pas gerenoveerde flexwoning.” De ChristenUnie spreekt van ’een treurige situatie’. „Het is een onnodig gesleep met volwassenen en kinderen, die voorkomen had kunnen worden door ons azc open te houden”, zegt fractievoorzitter Maaike Harmsen. Volgens de partij hebben de statushouders moeite met het feit dat zij meerdere malen moeten verhuizen, voordat zij een permanente woning krijgen. De gemeente verwacht vrijdag de schriftelijke uitspraak van de kortgedingrechter.
Laatst gewijzigd door Elise op 30 mar 2023, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door JP » 30 mar 2023, 19:59

Die zijn al ingeburgerd en willen ook graag een grote garage….voor die boot dan…. :coffee:

Online
KoenM
Berichten: 1765
Lid geworden op: 06 dec 2009, 14:58
Locatie: Amsterdam

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door KoenM » 30 mar 2023, 20:03

Djessey schreef: 30 mar 2023, 13:10
SlowCo schreef: 30 mar 2023, 11:25 Er is geen huizentekort en geen personeelstekort.
Enkel teveel mensen die in hun uppie een huis willen bewonen en parttime willen werken.
Ik hoop dat je een grapje maakt.

Ik ben 28 jaar oud, ondernemer en verdien genoeg. Vriendin verdient bovenmodaal. Huizenkeuze is dramatisch voor wat wij verdienen en eraan willen uitgeven. Simpel huisje met een hobbygarage erbij? Doe maar 1,2 mil.

Wat moeten jongeren tegenwoordig, ga je netjes naar school, HBO, goede baan. Samen met een vriendin, verdien je beide 1,5x modaal inkopen. Kan je letterlijk niks voor kopen.

Hoe werkt dat precies straks? Als de volgende generatie "simple" arbeidskrachten basis levensonderhoud niet eens meer kan betalen?

Nee flikker op met groen,(links) en al die terring jankerds. Maar 1 ding is zeker, de huidige en nieuwere generatie is volkomen de lul. Het is geen huisje boompje beestje meer, het is tot je 30e studeren en dan als je geluk hebt een appartementje en 1x per jaar op vakantie.
Dit is wel erg gechargeerd. Zelfs in Amsterdam koop je voor 1.2m een aardig huis. Niet zo gek toch dat je als ‘net-boven-modaal’ niet in een huis kunt wonen met de wensen van €1.2m? Als iedereen zo zou willen wonen had je nog geen ruimte voor een klein deel van de bevolking.

Overigens zie je hier het effect van de verhuurtax wel. Hele appartementenblokken worden een voor een te koop gezet. Krijgen we straks natuurlijk weer dat er helemaal geen huurwoningen meer te vinden zijn.

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8887
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Joop » 30 mar 2023, 20:21

Met allebei 1,5x modaal moet je 600k kunnen lenen… Daar kun je best iets fatsoenlijks voor kopen lijkt mij. Zeker als je daarmee moet starten, heb je niets te klagen.

Online
TLRS
Berichten: 2913
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door TLRS » 30 mar 2023, 20:46

Djessey schreef: 30 mar 2023, 16:33 Dan mogen we best wat minder verantwoordelijkheid afkopen, want bijna 50% van je inkomen gaat nergens over voor de huidige staat van dit land.
Je ongenoegen uiten is prima maar ik weet niet wat ik er verder op moet zeggen :tooth:

Nu ken ik je niet echt ofzo maar ik heb het idee dat je handig bent op een relatief brede manier. Kan me niet voorstellen dat een hoge belastingdruk hetgeen hoeft te zijn wat jouw toekomst beperkt.
Thanks, stukje gekeken. Ken weinig van die Arno maar volgens mij is ie goed bezig. Verder kan ik niet (meer) zoveel interesse opbrengen voor zulk specifiek financieel geneuzel. Persoonlijk zie ik de meeste potentiële waardevermeerdering in een totaal ander vlak als het aankomt op de toekomst.

Een week (of twee) geleden postte je iets waarvan ik dacht, wauw. Die is even lekker zijn eigen plan aan het trekken. Viel me op, wilde ik even kwijt.

ErikS
Berichten: 18529
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door ErikS » 30 mar 2023, 23:01

Kadett schreef: 30 mar 2023, 15:42
ErikS schreef: 30 mar 2023, 13:31
Philipoo schreef: 30 mar 2023, 13:28 Volgens mij begrijpen jullie Djessey verkeerd. Hij wil een simpel huisje met een schuurtje om te hobby'en maar dat moet 1,2 miljoen kosten
Euh, dat de randstad idioot duur is? Eens.
Wil je daar wonen? Niet zeuren dan. Of ergens anders de hobby uitvoeren of iets verder op kijken.
Hier staan echt kasten te koop met 2/300 m2 schuur erbij voor 1 miljoen. 40 minuutjes naar A'dam.

Wil ik er wonen? Nee, ik heb geen zin om voor 2/3 ton te verbouwen. :tooth:
Doe eens een voorbeeld dan? Kijk wel vaker op Funda voor de lol maar dat soort woningen tref je eigenlijk alleen aan in industrie 'wijken' waar je dus een best leuke woning.met idd zoveel hobby/werkruimte vindt. Alleen wil je daar wonen met kids?
Huis in Putten gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/putten/huis-4 ... senweg-18/

Staat ook al behoorlijk lang te koop. Bied 895 & je hebt t, gok ik.

ErikS
Berichten: 18529
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door ErikS » 30 mar 2023, 23:08

Huis in Putten gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/putten/huis-4 ... traat-102/

Idem dito, 850k alle ruimte.

Huis in Voorthuizen gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/voorthuizen/h ... derweg-11/

Voorthuizen idem

Huis in Ermelo gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/ermelo/huis-4 ... engweg-40/

Ermelo, net verkocht.....

8/9 ton kan je hier prima buitenaf wat scoren.

Kadett
Berichten: 4641
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Kadett » 31 mar 2023, 00:59

Ik zou al snel afhaken vanwege bouwjaar. Liefst vanaf eind '70 zit er eenminste een spouwmuur in die je goed kan isoleren.

Elise
Berichten: 7268
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Elise » 31 mar 2023, 07:43

ErikS schreef: 30 mar 2023, 23:08 Huis in Putten

Huis in Voorthuizen

Huis in Ermelo
En verplicht SGP stemmen, dat dan weer wel :wink:

Maar je hebt helemaal gelijk, er is best wat te vinden maar je zult ergens concessies moeten doen, anders red je het met 1,2 miljoen ook niet.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Niels » 31 mar 2023, 10:43

Pfffff, 2 pagina’s verder en het zoveelste naar de haaien draadje is ontstaan :bag:
Wouter81 schreef: 30 mar 2023, 13:37 Ik begreep ook dat de overwaarde van je huidige woning mogelijk gaat meetellen in box 3 als vermogen. Dat is natuurlijk ook diefstal: als je je hypotheekschuld netjes aan het inlopen bent en wellicht tussentijds wat extra hebt afgelost wordt je daarvoor gestraft. Dit terwijl die stijgende huizenprijzen voor het grootste deel weer te wijten zijn aan de politiek en ECB die met hun jarenlange (veel te) lage rente en bizarre geldcreatie een enorme vastgoedbubbel hebben gecreëerd.

Maar goed, een oplossing om dit te omzeilen zou kunnen zijn om (als ondernemer) een hypotheeklening bij je eigen BV te nemen, zodat je op papier privé een forse hypotheekschuld hebt en amper overwaarde maar je de rente en aflossing aan je eigen BV betaalt en het zo dus feitelijk in eigen zak houdt.
Als je zelf je huidige woning gebruikt dan komt de overwaarde niet box 3 maar wel van de woning die je bij elkaar spaart door verhuur waarbij over de overwaarde een belachelijke rendementsheffing wordt gerekend. Alsof je dat geld kunt investeren…
De fiscalist schreef: 30 mar 2023, 13:56
tuurlijk wordt daar over nagedacht. Er wordt ook veel geprocedeerd door mensen die niet het fictieve rendement halen, maar daar wel voor worden aangeslagen door de belastingdienst. De boel zit goed vast, belastingdienst geeft geen krimp terwijl de Hoge Raad duidelijk heeft gezegd dat heffing obv een te hoog fictief rendement niet door de beugel kan en dat de wetgever voor een oplossing moet zorgen.

op dit moment is er niet veel wat je kunt doen. De peildatum ligt op 1 januari....

Als je vindt dat de aanslag te hoog is, kun je bezwaar maken, in beroep gaan, dan hoger beroep en uiteindelijk in cassatie. Voordat je de hele lijn door bent is er wel een uitkomst mag ik hopen.

Zorg dat je kunt aantonen wat je werkelijke rendement is, dat is in ieder geval van belang.
Helder hoor maar ik hoop toch dat er andere mogelijkheden zijn dan in beroep en hoger beroep te moeten gaan.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22256
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Niels » 01 apr 2023, 00:57

Verder dan een hypotheek op de overwaarde nemen, daar een huis voor kopen om die weer te verhuren tegen minimaal de hypotheeklast maandelijks kom ik nog niet :tooth:

Elise
Berichten: 7268
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door Elise » 01 apr 2023, 16:57

Geld verdienen aan pandje wordt bijna onmogelijk: ’Verkopen nog het slimste’
Verhuurders van woningen zien hun rendement wegsmelten door een serie maatregelen en belastingverhogingen. Het gouden tijdperk van een huurwoning als pensioenvoorziening is voorbij. Vooral in de middenhuur is verkopen vaak de verstandigste optie. Volgens makelaars zijn er nog wel kansen buiten de grote steden.

De nieuwe box 3-heffing is poeslief voor spaarders maar bikkelhard voor verhuurders, pandjesbazen, huisjesmelkers, of hoe je ze ook wilt noemen. Zij betalen zelfs voor een gemiddeld pand al snel een paar duizend euro meer belasting, terwijl de woningwaarde snel zakt. Veel verhuurders zitten ook met een hoge schuld aan de bank. Wat moet je doen als eigenaar?

„De kasstroom wordt door deze nieuwe regels fors minder om rente te kunnen betalen en af te lossen. Dan is de enige optie om onvrijwillig tot verkoop over te gaan”, zegt een verhuurder met meerdere panden in Amsterdam. Eerder dit jaar bleek uit onderzoek van Ortec Finance al dat verkopen financieel meestal de wijste beslissing is in de middeldure sector, vanwege de plannen van minister De Jonge (Volkshuisvesting) voor de regulering van de middenhuur (€800-€1100).

„Maar Ortec heeft niet eens gekeken naar de nieuwe box 3-maatregelen. Die hebben een enorm effect op het rendement van de particuliere verhuurder”, zegt woordvoerder Kavish Partiman van Vastgoed Belang. Zowel deze brancheclub als makelaars signaleren dat verhuurders massaal hun panden in de verkoop doen, zodat met name de middenhuursector snel krimpt. „Om de een of andere reden weet heel Nederland dit, maar niet de mensen die het beleid maken. Je gaat straks een gigantisch tekort krijgen.” Particuliere beleggers bezitten samen zo’n 800.000 huurwoningen.

De Amsterdamse verhuurder, die anoniem wil blijven, ziet als optie om middenhuurwoningen zodanig te vertimmeren dat ze naar de dure sector getild worden, en dus niet onder de regulering van De Jonge vallen. Met een lang aanrecht scoor je bijvoorbeeld 7 extra punten in het woningwaarderingstelsel. „Maar bij een woning van 40 vierkante meter ga je nooit boven de puntengrens uitkomen. Dan ga je dus geen geld meer steken in onderhoud of verduurzaming, want dat verdien je nooit terug.”

Het kabinet Rutte raakte verhuurders nog wel het hardst door de overdrachtsbelasting voor beleggers te verhogen van 2% naar 10,4%. Daarmee werd ook slim de deur gesloten voor een ontsnapping door de woning in een bv te schuiven. Dan heb je een veel lagere belastingdruk, met wel als nadeel dat je belasting moet afrekenen over de winst bij verkoop. „En als je die opgebouwde winst naar privé haalt, betaal je daar ook weer belasting over”, zegt Tjarko Denekamp, expert vermogensplanning bij ABN Amro MeesPierson. Hij is sowieso niet enthousiast over deze route. „Als je een eigen pand aan een bv overdraagt, moet je 10,4% overdrachtsbelasting betalen. Dat krijg je in geen rekensom rond.”

De fiscus slaat verhuurders aan tegen een fictief rendement van 6,2% en ook telt de WOZ-waarde zwaarder mee. Betaalde rente kun je maar aftrekken tegen een fictief percentage van 2,5%. „Maar op het ogenblik betaal je 5,5% rente als je voor een woning leent”, zegt financieel planner Wouter den Dulk van Den Dulk & Partners. Hij constateert dat alle maatregelen er nu hard inhakken. „Het enige rendement dat een woningbelegger nu eigenlijk maakt is de waardestijging op lange termijn, wat niet best is. Je hebt als verhuurder ook veel risico’s. Een huurder krijg je er niet zomaar uit. Dan heb je een probleem als je de lening moet vernieuwen tegen een hogere rente.”

Maar wat doe je met de opbrengst van de verkochte huurwoning? Den Dulk: „Dan moet je dat geld op een goed gespreide manier beleggen, deels op de bank, of bijvoorbeeld in aandelen, obligaties, edelmetalen. Aan wat er nu gebeurt, zie je hoe belangrijk spreiding is.”

Ook in het sociale segment zullen huurwoningen van particuliere beleggers verdwijnen zodra de huurder opzegt, verwacht woordvoerder Partiman van Vastgoed Belang. „Ik sprak laatst een lid van ons uit Limburg. Die had geen last van de regulering, want hij bezit alleen sociale huurwoningen. Maar hij krijgt wel de belastingdruk erop. Je komt niet uit.”

Toch kan met huurwoningen nog rendement gemaakt worden, laat Nick van der Meer van beleggingsmakelaar Sons Real Estate weten. „Als je voor een mooie prijs kan kopen en er komt een mooie huursom uit, dan heb je geen last.” Volgens hem liggen de kansen vooral buiten de Randstad en de grote steden. „Wij kijken bijvoorbeeld naar eengezinswoningen van twee of drie verdiepingen, net buiten de stad. Daar liggen de koopsommen lager maar kan je wel net zoveel huur vragen als in de stad.”

Van der Meer ziet wel een klein lichtpuntje achter het kabinetsbeleid. „De instapdrempel was zo laag dat ook veel beleggers instapten die niet wisten waar ze mee bezig waren. Dat heeft de naam van huizenbeleggers ook niet veel goed gedaan.”

De middenhuurplannen van minister De Jonge gaan op zijn vroegst per 1 januari in, en dan in beginsel alleen voor nieuwe huurcontracten. Tot dat moment kunnen verhuurders dus wel ’veilig’ een nieuwe huurder nemen.

Sowieso is onzeker of de plannen doorgaan vanwege de nadelige gevolgen voor de nieuwbouw en het huuraanbod. Op een paar uitzonderingen na keren alle relevante organisaties zich er tegen, van de Vereniging van Banken tot de Pensioenfederatie. Ook het Kenniscentrum voor Studentenhuisvesting luidde de noodklok: „Wij krijgen duidelijke signalen dat investeerders zich terugtrekken uit de Nederlandse markt, mede als gevolg van deze reguleringsmaatregelen.” Het is de verwachting dat beleggers via de rechter compensatie van de Staat gaan eisen.

Daarnaast komen er processen tegen de nieuwe box 3-wetgeving, onder meer door belangenclub Forumvast. „Kleine particuliere beleggers zien hun pensioen halveren. Zij verkopen massaal. De nieuwe box 3-wetgeving is onverantwoord”, aldus voorzitter Huib Boissevain.
huur.jpg

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11740
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Box 3 en nieuwe belasting regels vanaf 2024

Bericht door WJ » 01 apr 2023, 17:08

n/m

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], beske, erwin20vt, Fabian, frankie, HJ2, Kasteel, KoenM, MarcF, MParallel, sitechris, Thomas H en 99 gasten