Moet 6mnd onderhoudsvrij zijn he.. dec opgehaald, juli moet hij een oliebeurt, had gekund bij 15.000km toen maarja, het licht moet ook aan daar he.
Denk dat het een i10 gaat worden van 2021 of 2022 als vervanger van Broemer, beetje fris ding is net onder de 20k te krijgen met stoelverwarming/stuurverwarming en lichtmetaal. Weer een jonge saaie auto ik weet het maar het boeit me allemaal niet meer zoveel die ouwe meuk om ermee in te file olie te staan lekken.
Zoiets, die 67pk motor is ook maar marginaal goedkoper en als je een beetje uitrusting wil moet je al naar de dikste NA versies toe, die comfort is niks, dan komt de N-line wel erg dichtbij.
https://www.autowereld.nl/hyundai/i10/1 ... tails.html
Hier kan je itt de 108 en Up etc wel normaal achterin zitten, alleen iets zwaarder/mrb maar zoals gezegd de cuore klasse gewicht/ruimte is er niet meer.