Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 25 mar 2023, 11:03

Kans dat je tuin vol gescheten wordt of je auto open gehaald is.

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 25 mar 2023, 11:23

'Liever een volgescheten tuin dan geen tuin'
?

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 25 mar 2023, 12:12

Wel klimaat neutraal

Gebruikersavatar
Sabberjoch
Berichten: 321
Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
Auto: Engelse badkuip
Locatie: Ter Apel

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Sabberjoch » 25 mar 2023, 15:42

Crookie schreef: 25 mar 2023, 11:03 Kans dat je tuin vol gescheten wordt of je auto open gehaald is.
Buurt waar dat huis staat heb je geen overlast. Is echt alleen route van azc naar centrum. Dus zo lang je in een andere plek boodschappen doet is het daar prima wonen.

Ik woon ook op een plek waar ze niet komen, kom hier ook vandaan dus bevooroordeeld, maar is wel lekker goedkoop wonen :)

SlowCo
Berichten: 3510
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door SlowCo » 25 mar 2023, 15:48

Dat goedkoop wonen is niet voor niks zo...
(locatie/vraag)

Kadett
Berichten: 4592
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Kadett » 25 mar 2023, 15:54

Zou er toch niet gaan wonen met mijn 2 dochters.

Elise
Berichten: 7175
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Elise » 25 mar 2023, 15:54

SlowCo schreef: 25 mar 2023, 15:48 (locatie/vraag)
Daarom staat dat huis nog steeds te koop.
Bij ons in de buurt zou een bouwkavel van die omvang al meer moeten kosten :coffee:

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 25 mar 2023, 16:32

Sabberjoch schreef: 25 mar 2023, 15:42
Crookie schreef: 25 mar 2023, 11:03 Kans dat je tuin vol gescheten wordt of je auto open gehaald is.
Buurt waar dat huis staat heb je geen overlast. Is echt alleen route van azc naar centrum. Dus zo lang je in een andere plek boodschappen doet is het daar prima wonen.

Ik woon ook op een plek waar ze niet komen, kom hier ook vandaan dus bevooroordeeld, maar is wel lekker goedkoop wonen :)
Opzich zijn die plekken niet verkeerd, denk alleen dat de locale community er minder content mee is wanneer er een aanmeld centra uit de grond schiet. Wassenaar of Den Haag kent eigenlijk geen asielzoekers centra :hmmm:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31038
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 27 mar 2023, 23:12

Alle wegen leiden naar Amsterdam ?
Rome sluit deal met Amsterdam: elke week 900 ton huisvuil per trein naar Nederland


Na lange onderhandelingen heeft het bedrijf nu een overeenkomst bereikt met de gemeente Amsterdam over het sturen van 900 ton huisvuil per week. Vanaf begin april gaan er treinen vol balen Romeins huisvuil naar de Amsterdamse vuilverbranding
https://www.ad.nl/buitenland/rome-sluit ... d~a6c9668a

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3556
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door HJ2 » 28 mar 2023, 05:36

WTF? En indirect betalen we daar dus ook nog voor.
En hier de uitstoot, waar wij weer op worden afgerekend?
Nederland gaat naar de haaien.

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 28 mar 2023, 07:53

De vervuiler betaalt (Aan Italie)

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26616
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Martijn_bmw » 28 mar 2023, 20:38

HJ2 schreef: 28 mar 2023, 05:36 WTF? En indirect betalen we daar dus ook nog voor.
En hier de uitstoot, waar wij weer op worden afgerekend?
Nederland gaat naar de haaien.
Haha idd te bizar :gek:

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 mar 2023, 13:05

https://www.nu.nl/media/6257388/aicha-m ... elder.html
Stoere praatjes van madam hoor. Goedzo. Powervrouw in d'r kracht. In Marokko had je je mooie mondje wel gehouden.....

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Philipoo » 30 mar 2023, 13:27

Robin schreef: 30 mar 2023, 13:05 https://www.nu.nl/media/6257388/aicha-m ... elder.html
Stoere praatjes van madam hoor. Goedzo. Powervrouw in d'r kracht. In Marokko had je je mooie mondje wel gehouden.....
Jezus Robin.. Misschien heeft ze wel gewoon een goed punt, dat kunnen vrouwen namelijk ook hebben.

"Luister, vriend", reageerde Marghadi. "Als jij je had gedrágen, hadden we dit allemaal niet mee hoeven maken. Nu legt hij het weer neer bij de hoofdredactie."

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 mar 2023, 13:39

Philipoo schreef: 30 mar 2023, 13:27
Robin schreef: 30 mar 2023, 13:05 https://www.nu.nl/media/6257388/aicha-m ... elder.html
Stoere praatjes van madam hoor. Goedzo. Powervrouw in d'r kracht. In Marokko had je je mooie mondje wel gehouden.....
Jezus Robin.. Misschien heeft ze wel gewoon een goed punt, dat kunnen vrouwen namelijk ook hebben.

"Luister, vriend", reageerde Marghadi. "Als jij je had gedrágen, hadden we dit allemaal niet mee hoeven maken. Nu legt hij het weer neer bij de hoofdredactie."
Nou Philip, het is allemaal achteraf....als ze écht zo 'mans' was geweest had ze 't persoonlijk recht in 't gezicht van Van Gelder/Egberts etc gezegd. Maar jezelf 'gekwetst voelen' doe je zelf he.
"Elke keer kreeg ik te horen: dit hoort erbij, kweek een ruggengraat. Ik zocht hulp bij de vrouwelijke hoofdredacteur, maar ik kreeg nul op het rekest. Ik liep langs bij het hoofd communicatie, diegene had een Marokkaanse achtergrond. Hij zei: 'Dit is de cultuur hier, laat het van je afglijden.'

Het begint erop te lijken dat iedereen zich aan moet passen aan 1 persoon en de rest er geen last van had.

Soms pas je gewoon niet binnen een team thuis en moet je iets anders zoeken. Iedereen is anders.
En
Johan Derksen vatte het goed samen. De dame wil alsnog roem, dat is haar bij studio sport niet gelukt. Zelf ook een affaire in stand houden met Tom en nu alleen in de slachtofferrol gaan geeft ook te denken. Neemt niet weg dat de heren vrouwen met rust moeten laten en zulke situaties door leiding aangepakt dienen te worden. Ze hebben alle 3 wat boter op hun hooft m.b.t. een professionele werkhouding.
Het is gewoon net als het merendeel van die gekwetste trutten, een zeikwijf. Punt.

Deze ook:
Aïcha maakt melding van één opmerking van Jack van Gelder, die ze kennelijk als vervelend heeft ervaren. Ik vindt het misplaatst om over één (verkeerde?) grap iemand in de media te beschuldigen van grensoverschrijdend gedrag. Dat neem ik háár, De Volkskrant en alle sensatiebeluste media kwalijk. Já, er zijn grenzen. En néé, dat geeft ons niet het recht om een hetze te voeren. Over haar ervaringen met Tom Egbers heb ik geen duidelijk beeld, dus daarover kan en wil ik niet oordelen.

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Philipoo » 30 mar 2023, 13:43

Robin schreef: 30 mar 2023, 13:39
Philipoo schreef: 30 mar 2023, 13:27
Robin schreef: 30 mar 2023, 13:05 https://www.nu.nl/media/6257388/aicha-m ... elder.html
Stoere praatjes van madam hoor. Goedzo. Powervrouw in d'r kracht. In Marokko had je je mooie mondje wel gehouden.....
Jezus Robin.. Misschien heeft ze wel gewoon een goed punt, dat kunnen vrouwen namelijk ook hebben.

"Luister, vriend", reageerde Marghadi. "Als jij je had gedrágen, hadden we dit allemaal niet mee hoeven maken. Nu legt hij het weer neer bij de hoofdredactie."
Nou Philip, het is allemaal achteraf....als ze écht zo 'mans' was geweest had ze 't persoonlijk recht in 't gezicht van Van Gelder/Egberts etc gezegd. Maar jezelf 'gekwetst voelen' doe je zelf he.
"Elke keer kreeg ik te horen: dit hoort erbij, kweek een ruggengraat. Ik zocht hulp bij de vrouwelijke hoofdredacteur, maar ik kreeg nul op het rekest. Ik liep langs bij het hoofd communicatie, diegene had een Marokkaanse achtergrond. Hij zei: 'Dit is de cultuur hier, laat het van je afglijden.'

Het begint erop te lijken dat iedereen zich aan moet passen aan 1 persoon en de rest er geen last van had.

Soms pas je gewoon niet binnen een team thuis en moet je iets anders zoeken. Iedereen is anders.
En
Johan Derksen vatte het goed samen. De dame wil alsnog roem, dat is haar bij studio sport niet gelukt. Zelf ook een affaire in stand houden met Tom en nu alleen in de slachtofferrol gaan geeft ook te denken. Neemt niet weg dat de heren vrouwen met rust moeten laten en zulke situaties door leiding aangepakt dienen te worden. Ze hebben alle 3 wat boter op hun hooft m.b.t. een professionele werkhouding.
Het is gewoon net als het merendeel van die gekwetste trutten, een zeikwijf. Punt.

Deze ook:
Aïcha maakt melding van één opmerking van Jack van Gelder, die ze kennelijk als vervelend heeft ervaren. Ik vindt het misplaatst om over één (verkeerde?) grap iemand in de media te beschuldigen van grensoverschrijdend gedrag. Dat neem ik háár, De Volkskrant en alle sensatiebeluste media kwalijk. Já, er zijn grenzen. En néé, dat geeft ons niet het recht om een hetze te voeren. Over haar ervaringen met Tom Egbers heb ik geen duidelijk beeld, dus daarover kan en wil ik niet oordelen.
Okee, excuus voor mijn eerdere opmerking, heb (expres) een groot deel van deze sensatie vermeden. Enige wat in dit NU artikel te lezen is, is dat van Gelder misstappen begaan heeft en vervolgens de hoofdredacteur de schuld heeft. Logisch dat dan de reactie van deze dame is zoals die is. Als zij zelf een affaire aangegaan is wordt het verhaal anders

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 30 mar 2023, 13:44

En deze als laatste, exact wat ik bedoel:
Wat een goede reactie zeg. Men zit tegenwoordig zo in de slachtofferrol ipv gewoon rug recht en weer door of uitleg vragen aan de persoon die het betreft. Nee, want dan moeten we het gesprek aan gaan en dat zijn we in deze tijd verleerd. We vullen maar in, halen “bondgenoten” erbij, zonder zelf actie te ondernemen en het gesprek aan te gaan met de desbetreffende persoon.

Jack zegt die niet schuldbewust is, Aicha vind van wel, praat dan met elkaar ipv over elkaar.

@Philip. Van Gelder en misstappen. De definitie van misstappen is totaal veranderd. De attitude van vele vrouwen ook. Helaas.

Ik blijf in deze en andere draadjes duidelijke(voor velen mysogene zwart/wit) meldingen van maken. Vrouwen hun zegje. Dan wij ook. Simpel.

:lollerdelol:

https://twitter.com/FrankVogels3/status ... 20/photo/1

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39598
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 30 mar 2023, 17:11

Maar ze is wel ‘te doen’ :tooth: En ze kan in het MILF draadje :angel:

Tom
Berichten: 21698
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 30 mar 2023, 18:17

https://www.nu.nl/binnenland/6257505/br ... iezen.html
Lol, lekker obvious weer. Wie zou er een telefoontje hebben gepleegd na de verkiezingsuitslag naar Brussel dat er nu ineens een brief ligt. Hou op schei uit met dat hele EU verhaal.

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 1956
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door 350 Z » 30 mar 2023, 21:42

Wet veranderen qua stikstof naar dezelfde norm als onze buren en er is geen probleem meer. #zelfopgelegdstikstofprobleem

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39598
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 30 mar 2023, 22:23

Maar vanwaar die haast en die druk erop? Moet er iemand aan verdienen ofzo? :)

Tom
Berichten: 21698
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 30 mar 2023, 23:37

BBB-leider Van der Plas twijfelt aan stikstofbrief Eurocommissaris: 'Ik vind het allemaal heel vreemd'
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... ommissaris

En Omtzigt is ook sceptisch:
https://twitter.com/pieteromtzigt/statu ... 4105617409

Crookie
Berichten: 4281
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Crookie » 31 mar 2023, 00:00

329AFBBA-93EC-4812-B886-3F5FC5B0F861.jpeg
329AFBBA-93EC-4812-B886-3F5FC5B0F861.jpeg (104.8 KiB) 476 keer bekeken

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31038
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 31 mar 2023, 02:34

Afbeelding

Robin
Berichten: 51213
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 31 mar 2023, 06:24

@Arthur, 'ze is wél te doen' zeg jij: Dat zei Jack van Gelder indirect ook....Over ongeveer tien jaar gaat Aicha jou de les lezen. :devil:

De arme ziel. Was maar in Marokko gebleven, had je deze traumatische ervaringen niet meegemaakt lieverd....
Arthur schreef: 30 mar 2023, 22:23 Maar vanwaar die haast en die druk erop? Moet er iemand aan verdienen ofzo? :)
Christiane van der Wal, ook zo'n geweeeeldige powervrouw(er zitten alléén máár geweldige vrouwen aan de top jongens...) had geen goed woord over voor de monsterzege van BBB/Caroline.

Totaal geindoctrineerd door D66, de EU en die entiteit met drie letters. Maar....ze zitten er nog steeds......

:coffee:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 8 gasten