Ferrari Roma
-
Re: Ferrari Roma
Shmee(rig), hij komt over alsof hij niet in maar met een auto n...:
https://www.ad.nl/auto/man-krijgt-jaar- ... oogle.com/
https://www.ad.nl/auto/man-krijgt-jaar- ... oogle.com/
- Philipoo
Wat een plaatje van een auto!
- JP
De Roma die open is, dit keer geen woonwagen of nepgoud, wel met zonder dak, voor de mensen met zonder kinderen.......
- tomgtr
Prachtig. Ben niet zo van de huidige Ferrari lijn, maar deze is echt fraai zo.
-
Inderdaad prachtige auto!
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ok Tommen.
Ik vind deze echt geen barst aan
Ik vind deze echt geen barst aan
-
- Auto: So what?
Koplampen/neuslijn loopt mij te abrupt naar beneden. Maar dat is Ferrari >2020. En die grille in de kleur van de auto. Wennen. Maar voor de rest mega. En dat zeg ik van een 'cabrio':)
- Baboulah
Hoop dat deze niet het "probleem" heeft vd coupe versie. Elke keer als ik er 1 zie rijden in de verte op de snelweg denk ik namelijk dat het een AMG GT Coupe is, tot je er vlak achter rijdt, pas dan zie je dat er een Ferrari rijdt, doet voor mij toch echt afbreuk aan de auto persoonlijk. De meegekleurde grille blijft toch ook wel heel erg wennen
En dakloos Ferrari rijden is en blijft toch wel het meest ultieme op wielen voor velen natuurlijk, al is de vraag of je dan dit type wilt of een F8 tributo of een SF90 spider (ok die is wel iets duurder natuurlijk) of een 812GTS (heel veel duurder) als het een nieuwe moet zijn
En dakloos Ferrari rijden is en blijft toch wel het meest ultieme op wielen voor velen natuurlijk, al is de vraag of je dan dit type wilt of een F8 tributo of een SF90 spider (ok die is wel iets duurder natuurlijk) of een 812GTS (heel veel duurder) als het een nieuwe moet zijn
-
Ik vind bij deze de coupe toch echt een stuk mooier, de enige echt mooie Ferrari van de laatste jaren zelfs... Wel in verde scuro (donkergroen), dan valt die 80s Opel Kadett grille ook meteen mooi optisch weg (in lichte kleuren niet bepaald idd)
-
Ik had ook gedacht dat ik de Roma in het donker mooier zou vinden, maar hier om de hoek staat bij een handelaar een donkerblauwe, en die ziet er toch wel erg tam uit.
Vorige week reed deze voor m'n neus langs, leek wel Audi Ipanema Braun.
Echt een fantastische kleur in het echt, staat hem prachtig. Het geluid is trouwens in de stad wel teleurstellend, klinkt bijna als een 4pitter met brulpijp.
Vorige week reed deze voor m'n neus langs, leek wel Audi Ipanema Braun.
Echt een fantastische kleur in het echt, staat hem prachtig. Het geluid is trouwens in de stad wel teleurstellend, klinkt bijna als een 4pitter met brulpijp.