Aangezien het feest deze maand weer gaat beginnen bij deze het nieuwe topic voor aankomend Nordschleife seizoen.
Brand maar los wie we wanneer kunnen aantreffen Am Ring

Volgens mij voorjaar 2019...4 jaar zelfs(!)
https://nuerburgring.de/events/categori ... erburgringDen 9. und 10. September 2023 sollten sich Motorsportfans ganz dick im Kalender anstreichen. Im Rahmen der 12h Nürburgring kehren Formel-1-Boliden auf die legendäre Nordschleife zurück. Red Bull Formula Nürburgring bringt junge Motorsport-Talente und Fahrer-Legenden aus unterschiedlichen Rennserien zum Saisonhöhepunt der Nürburgring Langstrecken-Serie. Das Ticketkontingent ist limitiert und der Vorverkauf ab sofort geöffnet.
Is dit na Carousel?veejay schreef: ↑02 mar 2023, 17:03 Behalve als je schade maakt, maar nog altijd beter dan gedoe met je eigen auto. Ik denk dat ik ook weer een keer ga huren, dan hoef ik me niet druk te maken om de remmerij want dat zit wel goed bij die track auto's.
Dan houdt ik het wel bij langs de baan off roaden met de hoog op de poten 4WD (toch handig soms) naar plekken waar nauwelijks iemand komt, wie herkend de plek?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten