RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd...

Bericht door JP » 26 feb 2023, 23:43

FDD schreef: 26 feb 2023, 23:17 Zo ook maar eens updaten hier;

De Focus RS, doet geen slag verkeerd, geeft me elke keer weer heel veel plezier. Wel krijgt hij op 2 maart een grote onderhoudsbeurt met APK.

Ik weet dat hiervoor mijn mistlamp vervangen moet worden, maar ik ga ervan uit dat dat via de fabrieksgarantie verloopt. Ook ben ik benieuwd of de carterpan droog is dan is de eerdere reperatie goed uitgevoerd....

Maar de echte update is natuurlijk dat DE DF parel nu op mijn oprit/werk verblijft. Ik heb de Twingo van Eeuwe overgenomen. Oorspronkelijk bedoeld als tijdelijk vervoer, maar denk dat ik hem erbij houd, ik kan beter 404km woon/werk verkeer met de Twingo doen en de RS voor de mooie dagen gebruiken en weekendritjes...

Dus lijstje gemaakt:
-Nieuwe distributieriem, waterpomp en eventueel kleppen stellen.
- Airco repareren
- Buitenhoes kopen voor de Twingo, op het werk niet nodig staat hij in de parkeergarage...
- Her en der proberen krassen weg te polijsten en spiegelkapje spuiten.
- kentekenplaathouder wisselen (sorry Eeuwe :lollerdelol: )

Vandaag samen met mijn jongste 6 uur bezig geweest om de wagen te poetsen, jong geleerd is oud gedaan luid het spreekwoord:
Afbeelding
Afbeelding
Na 6 uur poetsen van interieur en exterieur stond hij er zo bij:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dat was niet omdat de wagen vies werd afgeleverd, maar het begon met het leder invetten en tsja als je de smaak te pakken hebt dan gelijk maar de gehele auto :lollerdelol:

Ook nog even de RS ernaast gezet voor een foto van de luxe mobiel en het speelmobiel :headbang: :headbang:
Afbeelding
Afbeelding

Eeuwe mocht zelf met de RS naar huis rijden, toen hij de Twingo kwam brengen en ik kreeg de indruk dat hij mijn soort speelgoed wel kon waarderen :tooth: :tooth:

Tot zover deze update...
Vergeet die Ford, deze zwarte parel verdient toch wel een plekje in de garage, samen met zijn witte buurman ...... :coffee:

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26610
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door Martijn_bmw » 27 feb 2023, 06:16

Mooie update! Altijd lekker om zelf weer helemaal fris met een auto te beginnen :D

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door Arthur » 27 feb 2023, 08:36

Plezier ermee! Hoeveel km heb je nu met de RS gereden?

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door FDD » 27 feb 2023, 12:47

Arthur schreef: 27 feb 2023, 08:36 Plezier ermee! Hoeveel km heb je nu met de RS gereden?
15000 pretkilometers en daar komen heus nog wel wat bij, want dat ding blijft genieten :df: :df:

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 5995
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door matthyssie » 27 feb 2023, 13:14

Leuk! Ga je elke dag 404 km rijden in de Twingo? :gek:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door Arthur » 27 feb 2023, 16:55

Lijkt me juist niet ‘leuk!’ ;)

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door FDD » 27 feb 2023, 18:06

matthyssie schreef: 27 feb 2023, 13:14 Leuk! Ga je elke dag 404 km rijden in de Twingo? :gek:
Nee ik vermoed het niet. Ik ben hiero net beginnen en dan zal je de eerste 2 jaar wat vaker voorbij moeten komen om de tools op te bouwen...

Mijn ervaring is dat na 2 jaar (indien jeje bewezen hebt) wat meer thuis laten als je niet op job bent...

Aankomende 2 weken kan ik gelukkig in het guesthouse blijven, daarna kan het zijn dat ik op en neer moet, maar we gaan het wel zien. Vanaf 6 februari tot nu 2000 kilometer erbij opgezet voor woon-werkverkeer en dat wordt mijnent te gortig...

Gevalletje benzinemotoren en heel veel kilometers rijden waardoor de waarde van de RS naar beneden gaat. Twingo is stukken zuiniger tot nu toe, muziekje aan cruise control erop en rijden maar.....

Tussensprintjrs hard accelereren is niet te doen, maar daar betaal je dan ook voor met de RS, met veel snelwegkilometers en af en toe sprinten haal je met wat geluk 10/100km...

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door Eeuwe » 28 feb 2023, 12:50

Yay! Gefeliciteerd met de aankoop, hoop dat je er net zo veel plezier aan gaat beleven als ik er ook aan beleefd heb. Fijne auto (for what it's worth), toch nog 25.000 km zelf mee gereden. Probleemloos! 1 op 20 moet haalbaar zijn nu het mooie weer weer voor de deur staat.

De RS was een beleving! We hadden het er al even over, ben zelf niet echt van de turbomotoren, maar vond dit zeker wel een beleving!

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door FDD » 03 mar 2023, 19:01

Dan nu weer even het speelgoed updaten;

De RS moest afgelopen week voor een onderhoudsbeurt naar de dealer en we combineren het gelijk met een APK.

Ik wist dat voor dat laatste er een nieuwe mistlamp op moest komen, maar ik was meer benieuwd of de reperatie bij Wensink destijds het gewenste effect had.

Niks ten nadele van Wensink, maar die zitten in Zwolle en Groningen is toch dichterbij dus contact opgenomen en de zaak uitgelegd. Iemand binnen dat bedrijf heeft een mooi ochtendritje gehad, want hun wilden hem wel ophalen.....

Overdag eens sms gekregen en daar zat deze link in;
https://mijn.ventavid.nl/nrrQxzlnomC3

Nog nooit meegemaakt bij Jaguar / BMW en Lexus, maar dit kan dus bij Ford en scheelt mij mooi wat typwerk :clap: :clap: :clap:

Vervolgens heeft Boerhof mij gebeld om te vragen of ik alles wilde laten repareren, zodat ze een offerte kunnen maken.

Voor de lekkage moet de kop eraf, een nieuwe koppaking plaatsen met wat vloeibare pakking op de hoek waar hij nu lekt. Blijkbaar heeft de 1e eigenaar het gelijk laten aanpakken en een maandje later heeft Ford de procedure aangepast toen bleek dat er kleine lekkage optrad. Dit was wat ik al vermoedde maar Wensink wilde eerst de slangen van de turbo vervangen onder garantie. Ook hier treft hun geen blaam, op het forum in Engeland al gelezen dat de olie via de slangen naar beneden drupt....

Maar goed, de medewerker van Boerhof wilde dus een offerte maken. Ik heb gezegd prima, maar de wagen heeft fabrieksgarantie. Dat wilde hij even checken, dus een minuutje wachten en kreeg de mededeling dat ik alleen onderhoudsbeurt / APK en de mistlamp hoefde te betalen :headbang: :headbang: :clap: :clap:

De rest valt allemaal onder garantie, nog nooit zo blij geweest dat ik een keer naar mijn vrouw heb geluisterd en een wagen heb gekocht met fabrieksgarantie :tooth: :tooth:

Voor deze grote ingreep wordt een nieuwe datum geprikt, dus to be continued, maar dan ben ik eindelijk verlost van de minimale lekkage en blijft het blok hopelijk droog...

Zeer content hoe Ford Boerhof Groningen dit oppakt voor een voor hun nieuwe klant :thnx:
Laatst gewijzigd door FDD op 03 mar 2023, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door JP » 03 mar 2023, 19:03

Mooi, heb je nog updates over de Twingo ?

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: FDD's Ford Focus RS en DE parel van DF is gearriveerd (pag.5)

Bericht door FDD » 03 mar 2023, 19:09

JP schreef: 03 mar 2023, 19:03 Mooi, heb je nog updates over de Twingo ?
:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Voor Uw gemoedsrust die staat te genieten van het heerlijke klimaat in de parkeerkelder van mijn werk, geen nachtvorst / nattigheid voor de luxe slee..

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Update wagenpark Focus RS en Twingo (pag. 6)

Bericht door FDD » 08 jun 2023, 14:38

Zo dan,

Deze keer een update met reperatienieuws:

De Twingo:
Deze had ik geparkeerd in de garage, omdat ik met de RS met hoge uitzondering naar werk moest. Toen ik terugkwam vond de Twingo het blijkbaar wel lekker om daar te staan, want contactsleutel erin, omdraaien.........NIKS. 1e Reactie was oke staat misschien op stuurslot, dus even aan het stuur draaien, maar deze kon ik gewoon draaien. :hmmm: :hmmm: :hmmm:

Na van alles geprobeerd te hebben (kruipolie), accu los en na 15 minuten er weer op etcetcetc maar opgegeven en de ANWB gebeld. Blijkbaar was het druk, want deze kwam pas om 23:30 uur opdagen (3 uur later :duh: :duh: ), samen de Twingo uit de garage geduwd en terwijl hij begon de RS naar binnen gereden. Oorzaak was snel gevonden, -iets wat vaak voorkomt volgens de beste man, maar ik heb het nog nooit gehad- contactslot afgebroken.

Aangezien ik niet met extra sleutels wil lopen, 1 om de deur open te doen en 1 om te starten, maar contact opgenomen met de Renault dealer en afgelopen maandag kon ik hem weer ophalen, na 386 euro achtergelaten te hebben bij de dealer.

De Focus RS
Olielekkage is verholpen onder garantie, daarnaast vond de dealer dat het koppelingspedaal ook bleef hangen (ik had het nog niet echt gemerkt) en heeft tevens de remcylinder onder garantie vervangen. Zojuist weer opgehaald en ze zijn alleen vergeten een stempel in het boekje te zetten, dus morgen weer even terug.

Voor de rest is het nieuws dat de Focus RS te koop komt te staan. :duh: :duh: Hij gaat eruit omdat de vrouw bezig is met een automatenrijbewijs en wij iets leuks willen kopen met een trekhaak. Dit wordt dan de familiewagen en kan in de toekomst dan ook een caravan meesleuren. Zelfs al was de RS een automaat dan nog moest hij weg, want er mag geen trekhaak onder.....

Een 3e auto op de oprit is voor mij geen optie (ik werk niet voor de belastingdienst), en ook een auto huren om wat te slepen is voor mij geen optie, dat maakt de vakantie aardig duur om het zomaar te zeggen.

Ondanks dat ik nog steeds van de RS geniet moet hij dus helaas het veld ruimen, ik zal hier straks even een advertentie aanmaken. Er komt eerst een oudere auto voor in de plaats, ik vind het zonde om iets nieuws te kopen en dan rijd mijn vrouw er een kras in of erger (kan mijzelf natuurlijk ook gebeuren). Laat haar eerst maar ervaring opdoen en dan kunnen we altijd naar iets nieuwers kijken.

Tot zover

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3242
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: RS en Twingo reperaties + verkoop (pag. 6)

Bericht door Martijn M » 08 jun 2023, 14:47

Een contact slot dat afbreekt kende ik ook nog niet. Wat gek!

Zonde dat de RS de deur uit moet ook, maar opzich een 'begrijpelijke' reden.

Gebruikersavatar
Godspeed
Berichten: 1989
Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
Auto: Audi A3 + Peugeot 106 Rallye

Re: RS en Twingo reperaties + verkoop (pag. 6)

Bericht door Godspeed » 08 jun 2023, 17:03

Zonde dat de RS weggaat. Ben je wel voornemers iets met een beetje DF terug te kopen?

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: RS en Twingo reperaties + verkoop (pag. 6)

Bericht door FDD » 08 jun 2023, 18:37

Godspeed schreef: 08 jun 2023, 17:03 Zonde dat de RS weggaat. Ben je wel voornemers iets met een beetje DF terug te kopen?
Op korte termijn niet, als de kinderen zelfstandig naar school kunnen, kan de vrouw aan het werk en dan kan ik ook weer sparen om wat leuks te kopen.....

Als familiewagen zit ik wel aan wat aparts te denken,maar datvzal door de automaat uit 2006-2009 nooit iets worden om flink te trappen...

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: RS en Twingo reperaties + verkoop (pag. 6)

Bericht door JP » 08 jun 2023, 19:18

Zal hier reageren om je verkooptopic niet meer te vervuilen.
FDD schreef: 08 jun 2023, 18:32
JP schreef: 08 jun 2023, 16:45 Jammer dat de RS moet wijken voor vrouw en de vouwcaravan :hmmm:
Keuzes...

Het wordt in ieder geval geen vouwcaravan, maar een normale caravan.

Ik mag me ondertussen al in de vingers knijpen dat wij alles nog steeds op 1 salaris kunnen doen (huis/vrouw/ 2 kinderen) waar zeker 3/4 van NL zich uit de naad moet werken met 2 salarissen om te kunnen leven.....

Consequentie daarvan is dat je soms een keuze moet maken, die niet leuk is voor mijzelf, maar waarbij ik wel plezier haal uit familiegeluk.
Keuzes zijn er om gemaakt te worden :thumbup: Samen gelukkig zijn is belangrijker dan een dure auto op de oprit :bloemetje:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: RS en Twingo reperaties + verkoop (pag. 6)

Bericht door Eeuwe » 09 jun 2023, 08:49

Oef, minder leuke update dus.. Bijzonder ook van dat contactslot, daar lees je nooit wat over dat die kapot zouden gaan bij een Twingo. Domme pech gehad? Moest je ook nog allerhande sleutels nieuw bijbestellen of zijn die extra kosten je bespaard gebleven? Zonde van de RS maar begrijpelijk soms.. Het is niet anders. Wel benieuwd wat hiervoor in de plaats komt!

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: RS en Twingo reperaties + verkoop (pag. 6)

Bericht door FDD » 28 dec 2023, 16:58

Nou,

Afgelopen week is de RS verkocht, dus de Caspers collectie heeft 1 leuke auto minder. :tooth: :tooth: Ik heb telefonisch nog contact gehad met de nieuwe eigenaresse en dat bleek duidelijk een autoliefhebster, de RS gaat zijn kilometers maken in de buurt van Enkhuizen.

Het eerdere plan om iets te kopen wat een een caraven kan sleuren is ook van tafel (ik was bezig met een Subaru Outback, ook niet alledaags), maar afgelopen september alles nog eens op een rijtje gezet en we hebben een camper aangeschaft. Reden hiervoor was dat een moderne auto niet eenvoudig iets van 2 ton mag trekken en dan kom je op iets uit wat onzuinig /zwaar is en waar je veel wegenbelasting voor moet betalen en dat zijn kosten die elke maand weer terugkomen. Onzuinig is niet zo'n groot issue, maar dan wel bij een plezierauto en geen normale auto.

Dan de Twingo, na de laatste update doet hij geen slag verkeerd, alhoewel ik nu wel soms last heb van vocht in de koplamp, maar tot nu toe lost hetzichzelf op, ik hoop dan ook in Februari geen probleem te krijgen met de APK. Inmiddels al 18k mee gereden, wel zit ik in dubio, aangezien ik bij mijn huidge werkgever ga stoppen.

Een mogelijke nieuwe werkgever is 180km per dag rijden, dus zit te dubben om naar een diesel om te switchen. De meesten zijn echter niet veel zuiniger dan de Twingo en als ik er een vast contract krijg moet ik waarschijnlijk toch verhuizen en zit de diesel weer in de weg om te verkopen. Andere optie is een jaartje door de weeks in de aangeschafte camper te zitten, maar hier komen we ook wel weer uit.

In de toekomst gaat er wel weer wat leuks komen, maar dat kan wel een paar jaartjes duren.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door Arthur » 28 dec 2023, 17:07

Ik snap de drang om te switchen, je redenatie niet helemaal/allemaal ;) Maar dat geeft niet, moet je lekker zelf weten. Veel plezier met de camper en de zoektocht naar iets leuks. Dat is ook vaak het leukst :)

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door Fabian » 28 dec 2023, 17:43

Snap de keuze voor de camper. Afhankelijk van zaakwagen mogelijkheid (gedwongen keus mogelijk…) die (n)iets mag trekken kan er hier zomaar ook een camper komen

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door Eeuwe » 29 dec 2023, 08:36

Begrijpelijke keuze van de camper, om daar 'n werkweek alleen in te gaan wonen is ook wel weer wat (hoewel het wel prima kan natuurlijk). Goed om te horen dat de Twingo nog altijd bevalt (niet anders verwacht eigenlijk)! Dacht er toevallig vorige week nog aan, hoe zou 't met mijn oude auto zijn haha. APK zal ook wel mee vallen toch? Banden waren nog zeer goed, remblokjes heb ik ook al vernieuwd, als alle verlichting het vervolgens ook nog doet heb je het belangrijkste wel gehad van een Twingo haha.

FDD
Berichten: 772
Lid geworden op: 18 jan 2012, 17:41

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door FDD » 29 dec 2023, 20:07

Arthur schreef: 28 dec 2023, 17:07 Ik snap de drang om te switchen, je redenatie niet helemaal/allemaal ;) Maar dat geeft niet, moet je lekker zelf weten. Veel plezier met de camper en de zoektocht naar iets leuks. Dat is ook vaak het leukst :)
Ik kan nu wel een dikke diesel kopen voor weinig, maar als je er na een jaar (moet verhuizen als het bevalt) weer vanaf moet vanwege te weinig kilometers wil ik er niet mee lopen zeulen. Diesel is momenteel niet echt gewild en ik zie daar binnen een jaar niet veel verandering in komen..

Zoektocht is heel specifiek wil mijn droom familiewagen op de oprit hebben over een paar jaartjes 2-3 jaar zoiets. Kernwoorden; Italiaans, V8 en 4 deuren
Eeuwe schreef: 29 dec 2023, 08:36 Begrijpelijke keuze van de camper, om daar 'n werkweek alleen in te gaan wonen is ook wel weer wat (hoewel het wel prima kan natuurlijk). Goed om te horen dat de Twingo nog altijd bevalt (niet anders verwacht eigenlijk)! Dacht er toevallig vorige week nog aan, hoe zou 't met mijn oude auto zijn haha. APK zal ook wel mee vallen toch? Banden waren nog zeer goed, remblokjes heb ik ook al vernieuwd, als alle verlichting het vervolgens ook nog doet heb je het belangrijkste wel gehad van een Twingo haha.
Afbeelding
Campertje is zo'n 750cm lang, zithoek voor 8 personen met een afsluitbare deur tussen loungegedeelte en bed/douche/toilet. Een beetje hotelkamer is kleiner in NL. Kosten voor staplek per dag 14 euro :clap: :clap: incl. alles

De Twingo heeft voor de vakantie alweer nieuwe remschijven en blokken gehad. Heb hem overigens opnieuw uitgelijnd, want bestuurderszijde voor sleet scheef af. Hij staat nu op wintervelgen, dus verwacht geen probleem met de APK.

Online
vester86
Berichten: 2679
Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
Locatie: BMW E91 330d

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door vester86 » 29 dec 2023, 21:20

hoeft niet meteen een (dikke) diesel te zijn…
moderne benzine C of D segment rijdt ook gewoon 1:12 tot 1:18, uitzondering daargelaten. je gaat toch geen 180km per dag jezelf opvouwen in een twingo? keileuk voor de fun maar niet voor dagelijks..

maargoed ieder z’n keuze natuurlijk 👍🏻

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door Eeuwe » 29 dec 2023, 21:21

FDD schreef: 29 dec 2023, 20:07
De Twingo heeft voor de vakantie alweer nieuwe remschijven en blokken gehad. Heb hem overigens opnieuw uitgelijnd, want bestuurderszijde voor sleet scheef af. Hij staat nu op wintervelgen, dus verwacht geen probleem met de APK.
Flink ding, die is gewoon met B-rbw te besturen? Hey raar van die slijtage, had 'm nog niet zo lang voor de verkoop nog eens uit laten lijnen. Schijven en blokken waren denk ik niet heel noodzakelijk maar ach heb je die ook maar fris haha. Die winterbanden zijn nog wel goed? Die waren al wel iets verder versleten dacht ik.

Gebruikersavatar
Thomasss
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:57
Auto: Bakfiets!
Locatie: Naast Amersfoort

Re: RS en Twingo, RS verkocht(pag. 6)

Bericht door Thomasss » 29 dec 2023, 22:32

Twingo inruilen voor een Clio / Corsa / Mégane 1:28 spaardiesel uit ~2012, net even wat lekkerder rijden en niet te duur.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frank_Sch en 55 gasten