Ik had mijn deskundoloog-bril op!
Dacht dat je je oprecht afvroeg hoe het kan dat een dure set als Öhlins (of JRZ, AST, Nitron, etc) meer bonkt dan origineel spul.
Ha. Dat laatste klopt inderdaad. Punt was dat Rub1con76 'het ook (nog?)niet weet wat het is' en dat vind ik wat vreemd.MartijnGizmo schreef: ↑01 mar 2023, 16:28Ik had mijn deskundoloog-bril op!
Dacht dat je je oprecht afvroeg hoe het kan dat een dure set als Öhlins (of JRZ, AST, Nitron, etc) meer bonkt dan origineel spul.
Ik had je laatst volgens mij nog een pm gestuurd.Robin schreef: ↑01 mar 2023, 18:26MartijnGizmo schreef: ↑01 mar 2023, 16:28Ik had mijn deskundoloog-bril op!
Dacht dat je je oprecht afvroeg hoe het kan dat een dure set als Öhlins (of JRZ, AST, Nitron, etc) meer bonkt dan origineel spul.
Ha. Dat laatste klopt inderdaad. Punt was dat Rub1con76 'het ook (nog?)niet weet wat het is' en dat vind ik wat vreemd.
Toen Romo onder z'n 1M JRZ(?) had had hij daar ook wel issues mee dacht ik. Dus dat snap ik wel, maar waar het dan nú aan ligt?
(En je uiteenzetting was mooi compleet en duidelijk hoor, daar niet van)
Misschien dat Rub1con76 nu meer weet.
Probleem eindelijk opgelost. De OEM blokken (achter) de prullenbak in en nu blokken van Bosch. Deze hebben tevens trillingsdempers dus de auto is nu compleet stil met remmen. Oja, de montage van de OEM blokken bij BMW was niveau 1e dag stagiaire. Tot zover de kwaliteit en service bij BMW. Die bleven volhouden dat het gillen van de remmen normaal is.Tristan schreef: ↑12 dec 2022, 10:30 Iemand idee om het piepen (eerder gillen) van de remmen (achter) op te lossen? BMW doet er niks meer aan, zegt dat ze geluid mogen maken maar dit is geen gehoor meer. Gaat door merg en been. Heb wel eens gelezen over een bepaalde pasta die je op de blokken kan smeren?
Heb jij de cs nog eigenlijk?romo schreef: ↑01 mar 2023, 19:14 ^ JRZ, als het heel bleef, onwaarschijnlijk goed onder de 1M.
Maar helaas, te vaak kapot, wel geheel onder garantie vervangen (prachtige en zeer goede service JRZ, geen kwaad woord daarover), maar deze service wil je gewoon niet nodig hebben.
Harde achterzijde F87 M2 is gewoon te harde demping/vering, op slecht terrein, langzaam rijden, wordt de koets ongenadig hard gestraft.
De CS was in dat opzicht geheel goed.
Nee die stond toch bij collectables?Philipoo schreef: ↑02 mar 2023, 09:29Heb jij de cs nog eigenlijk?romo schreef: ↑01 mar 2023, 19:14 ^ JRZ, als het heel bleef, onwaarschijnlijk goed onder de 1M.
Maar helaas, te vaak kapot, wel geheel onder garantie vervangen (prachtige en zeer goede service JRZ, geen kwaad woord daarover), maar deze service wil je gewoon niet nodig hebben.
Harde achterzijde F87 M2 is gewoon te harde demping/vering, op slecht terrein, langzaam rijden, wordt de koets ongenadig hard gestraft.
De CS was in dat opzicht geheel goed.
Weet ik toch niet?ADV schreef: ↑02 mar 2023, 09:32Nee die stond toch bij collectables?Philipoo schreef: ↑02 mar 2023, 09:29Heb jij de cs nog eigenlijk?romo schreef: ↑01 mar 2023, 19:14 ^ JRZ, als het heel bleef, onwaarschijnlijk goed onder de 1M.
Maar helaas, te vaak kapot, wel geheel onder garantie vervangen (prachtige en zeer goede service JRZ, geen kwaad woord daarover), maar deze service wil je gewoon niet nodig hebben.
Harde achterzijde F87 M2 is gewoon te harde demping/vering, op slecht terrein, langzaam rijden, wordt de koets ongenadig hard gestraft.
De CS was in dat opzicht geheel goed.
Was ? , is !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten