Hobby/sleutelruimte gezocht omgeving Bollenstreek

Ergens naar op zoek? Vraag het hier.
Plaats reactie
MaartenLunenburg
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jan 2022, 11:40
Auto: Mini Cooper S R53

Hobby/sleutelruimte gezocht omgeving Bollenstreek

Bericht door MaartenLunenburg » 17 feb 2023, 22:01

Beste Iedereen,

Ik ben opzoek naar een plek om aan mijn race autootje te kunnen sleutelen en andere gerelateerde projectjes te kunnen doen. Ergens een aantal vierkante meter in een schuur of een garagebox in de buurt zou ideaal zijn. Ook een gedeelde plek is prima, juist gezellig 😃

Mocht je zoiets hebben of iets weten hoor ik dat graag! Het liefst binnen een half uur rijden van uit Buitenkaag.

Beros
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 feb 2014, 18:37

Re: Hobby/sleutelruimte gezocht omgeving Bollenstreek

Bericht door Beros » 19 feb 2023, 17:02

Er zijn wel wat sleutelclubs in Nederland, de meeste in uithoeken van het land maar in de buurt van Zoetermeer zit er een:
https://www.bollensleutelclub.nl/

Ik ben zelf ook naar zoiets op zoek geweest, maar dan in midden Nederland en met wat meer nadruk op stallen ipv sleutelen. Dat bleek nog niet mee te vallen. Er zijn niet zoveel sleutelclubs, en als je zelf iets wilt huren stuit je op veel weerstand als het om auto's gaat. Daar zijn natuurlijk ook milieuvoorschriften voor. Commercieel vastgoed is helemaal onbetaalbaar, daar is blijkbaar wat geld van investeerders naartoe gestroomd de afgelopen tijd. Garageboxen wordt ook de hoofdprijs voor betaald en dan heb je vaak nog geen water, laat staan genoeg ruimte. Uiteindelijk heb ik zelf iets opgezet, geen echte werkplaats maar wel een binnenruimte waar gestald/gesleuteld/gepoetst kan worden die gedeeld wordt met een paar mensen. Wellicht is dat ook nog een optie in jouw buurt als je wat gelijkgestemden vindt. Je bent welkom in mijn loods maar dat is 50 min. rijden dus waarschijnlijk te ver.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten