Zo, zal hier ook weer eens wat updaten nu m'n hosting het weer doet
Dus, dit is de XV1000 Virago die ik gekocht had omdat we elkaar op zaten te naaien dat we nog nooit een chopper hadden gehad.
Te beginnen met de prachtige staat van tank & carburateurs en het bewijs dat er onderhoud uitgevoerd is (door mij);
Naja, carburateurs nog redelijk schoon gekregen, de tank vervangen door een CMX250 tank van aliexpress die redelijk leek te passen (was ook zo) en de kleppen stonden allemaal veel te strak, maar na wat gekloot (en nog wat meer onderdelen vervangen van de carburateurs) liep ie best ok.
Na ongeveer 3-400km dr mee gereden te hebben in een paar ritjes tot de conclusie gekomen dat ik met een reden geen chopper had gehad en het ding maar weer te koop gezet;
Gelukkig nog quitte op kunnen draaien, dus het zal wel.
Ondertussen via via een VFR750 aangeboden gekregen die een paar jaartjes stil had gestaan;
Naja, riedeltje weer herhalen, carburateurs schoonmaken, alles lekt, nog wat o-ringen en vlotternaalden vervangen, onderhoud uitvoeren, nieuwe banden dr op enz enz;
En ondertussen ook alweer tot de conclusie gekomen dat, hoewel het een sport-toer is, ik m alleen leuk vind om 80+ mee te rijden en het ding in de bebouwde kom gruwelijk loop te vervloeken.
En passant nog besloten om de NC700X te koop te zetten, want die beviel tenslotte prima.
Die was verkocht, dus toen moest er DIRECT iets anders gekocht worden, nl een NC700D (Integra)
Dus, iedereen gesmeekt om even snel mee naar den haag te rijden, maar uiteindelijk maar gewoon de vriendin meegesjouwd en met motorkleren en al in een paar overvolle treinen gestapt en het ding naar huis gereden;
Volgens de verkoper de goedkoopste van marktplaats (klopt), de mooiste van marktplaats (weet wel zeker van niet) en met volledige onderhoudshistorie (tot 2019 en 9K minder dan waar ie mee verkocht werd, halve klopt)
Naja, zat ondertussen weer 2wk in Frankrijk voor 't werk, dus mooi de kans om allerlei zooi te bestellen (en natuurlijk is de zooi uit Italie nog niet binnen, stomme pastavreters kunnen, buiten eten maken, ook niks fatsoenlijk doen)
U ziet: Een schapenvachtje wat nog vastgeniet moet worden, wederom onderhoud en waarom ieder klusje van 5min altijd 1 gebroken bout verwijderd is van een drama van 5 uur;