Ik ben Jelmer, 30 jaar oud en kom uit het friese Koudum. Ik heb een voorliefde voor Japanse sportauto's en met name met middenmotor / RWD. Afgelopen jaren ben ik steeds meer het circuit (Assen, Zandvoort) en de Nürburgring gaan rijden. Heb me hier aangemeld op aanraden van een vriend ivm de DF circuit dagen

Voor de dagelijkse kilometers cruise ik in een Mercedes E280 CDI uit 2007 (Youngtimer zakelijk).
Verder heb ik nog een aantal hobby autootjes.
Toyota MR2 SW20 Turbo deze heb ik sinds 2016 in bezit. Deze heb ik voorzien van een 2.0 liter turbo 3SGTE gen4 motor met LSD bak. (doet nu ongeveer 320 pk/400nm)
Qua onderstel heb ik deze voorzien van een BC racing schroefset, alle bussen vervangen door PowerFlex PU bussen, hardrace stuurkogels/draagarmen e.d. en een big brake kit.
Toyota MR2 ZZW30 Deze kwam ik vorig jaar tegen met kapotte motor en dacht in eerste instantie leuk projectje en daarna weer doorverkopen. Dus deze gekocht en voor het eerst zelf een motorblok geswapt. Na het eerste rondje hierin gereden te hebben gelijk besloten dat dit ook een blijvertje is, en hier mijn tracktool van ga bouwen... Later nog de verschrikkelijke SMT (semi automaat) geswapt voor een handbak met LSD. Inmiddels hier 2 keer mee naar de Nürburgring geweest. Wat een fijne kart, alleen mis het vermogen/koppel van de SW20. Toen kwam ik een Toyota Celica T-sport tegen met de 2ZZ motor (deze wordt vaak in de MR2 zzw30 geswapt en is makkelijk te doen). Na het kopen van de T-sport vond ik het eigenlijk zonde om deze te gaan slopen gezien deze nog in erg nette staat was en voorzien van een TRD bodykit. Dus dat is auto nummer 4 geworden... Inmiddels besloten om ook geen 2ZZ swap meer in deze MR2 te doen, maar een 2AR-FE (2.5l 4 cilinder) swap. Deze swap wordt veel in Amerika gedaan en bovendien is dit een stuk nieuwere motor dan de 2ZZ met een stuk meer koppel... hier ben ik inmiddels de materialen voor aan het verzamelen.
Hier een foto van de T-Sport
Ik kijk er naar uit om een keer mee te gaan naar een DF trackday