Een elektrische Lotus? Dat is de Tesla Roadster

D'r staat er eentje op marktplaats, slechts € 124.500
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/tes ... adster-2-0
Een elektrische Lotus? Dat is de Tesla Roadster
Haha hier zelfde ervaring, wij hadden ook zo’n ding voor dezelfde redenen en idd wat een slechte auto. Qua kwaliteit eerder nog een concept car dan een volwaardig product.Fabian schreef: ↑30 jan 2023, 21:23 Wij hadden de eerste van NL, als demo auto, klanten te paaien etc. Wát een slecht product was dat zeg, áltijd iets mee mis. Van klein tot groot. Een een range van niks. Maar goed, pioniersauto natuurlijk, dat moet je niet vergeten. Kan alleen niet geloven dat ie beter geworden is door de jaren heen![]()
Straks eens kijken!
Hebben jullie die elektrische 1 coupe ook gehad? (daar was iedereen hier enorm happy meeFabian schreef: ↑30 jan 2023, 21:23 Wij hadden de eerste van NL, als demo auto, klanten te paaien etc. Wát een slecht product was dat zeg, áltijd iets mee mis. Van klein tot groot. Een een range van niks. Maar goed, pioniersauto natuurlijk, dat moet je niet vergeten. Kan alleen niet geloven dat ie beter geworden is door de jaren heen![]()
Jup, die hadden wij 1 en jullie ook 1Kasteel schreef: ↑31 mar 2023, 10:50Hebben jullie die elektrische 1 coupe ook gehad? (daar was iedereen hier enorm happy meeFabian schreef: ↑30 jan 2023, 21:23 Wij hadden de eerste van NL, als demo auto, klanten te paaien etc. Wát een slecht product was dat zeg, áltijd iets mee mis. Van klein tot groot. Een een range van niks. Maar goed, pioniersauto natuurlijk, dat moet je niet vergeten. Kan alleen niet geloven dat ie beter geworden is door de jaren heen![]()
)
Kan je hem daarna de eerste 4jr schorsen voor er weer wat tijd is voor een DF rondjeEmiel schreef: ↑31 mar 2023, 11:54 Lotus pareltjes beginnen echt prijzig te worden inderdaad.
Mijne staat klaar om naar de RDW te gaan voor keuring van 2 liter naar 2.5 liter motor. Zonder de vleugel om dat afkeur punt in ieder geval uit te sluiten. Daarna originele vleugel erop voor op straat. Gezien de hoeveelheid politie die rond rijd in mijn nieuwe woon regio is dat wel verstandig.
Eerst "effe" verhuizen en papa worden.
![]()
Zekers prijzig, paar jaar geleden was dit type nog rond de 50k waard.....de schaarste van de markt veroorzaakt deze prijzen.ErikS schreef: ↑31 mar 2023, 10:12 https://vanderkooisportscars.nl/aanbod/ ... 238810-AWD
Nondeju.
De Lotus pareltjes worden wel erg prijzig nu.
Heb je nu ook andere velgen, zaten eerst toch Exige velgen onder ?Emiel schreef: ↑31 mar 2023, 11:54 Lotus pareltjes beginnen echt prijzig te worden inderdaad.
Mijne staat klaar om naar de RDW te gaan voor keuring van 2 liter naar 2.5 liter motor. Zonder de vleugel om dat afkeur punt in ieder geval uit te sluiten. Daarna originele vleugel erop voor op straat. Gezien de hoeveelheid politie die rond rijd in mijn nieuwe woon regio is dat wel verstandig.
![]()
Haha denk het niet. Dit jaar sowieso nog op Circuit Zolder gas geven.Martijn_bmw schreef: ↑31 mar 2023, 15:31Kan je hem daarna de eerste 4jr schorsen voor er weer wat tijd is voor een DF rondjeEmiel schreef: ↑31 mar 2023, 11:54 Lotus pareltjes beginnen echt prijzig te worden inderdaad.
![]()
![]()
![]()
Zaten team dynamics onder in 4x 95.25 maar heb S2 hubs en aandrijfassen eronder gezet ivm sterkere wiellagers. Dus naar 4x100 gegaan dus ook andere velgen. Wel mooi maar best zwaar. Ook meteen Lotus BBK voorzijde (AP 4 pots en AP 308mm 2 delige schijven en de 2 pots naar achter verhuisd.)Alexsti schreef: ↑31 mar 2023, 16:39Heb je nu ook andere velgen, zaten eerst toch Exige velgen onder ?Emiel schreef: ↑31 mar 2023, 11:54 Lotus pareltjes beginnen echt prijzig te worden inderdaad.
![]()
Emiel schreef: ↑31 mar 2023, 11:54 Lotus pareltjes beginnen echt prijzig te worden inderdaad.
![]()
Hehe 2009 rings the doorbell. Hele veranderingallen schreef: ↑31 mar 2023, 19:43 Ik herinner me de RedBull versie hiervan nog.![]()
Emiel schreef: ↑31 mar 2023, 11:54 Lotus pareltjes beginnen echt prijzig te worden inderdaad.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten