Kocht ik zo'n ding zou ik om die reden gaan chippen (= meer koppel) en de bak voorzien van xHP.
Maar goed ik rij mijn 330d mede om die reden altijd in eco pro.
Toch niet zo erg als hij van 8 maar 7 gaat? Als hij maar niet nog verder terug gaat, dat kan je ook controleren door vloeiend op het gas te gaan. En wil je het echt niet kan je toch even de rechter flipper trekken eerst zodat hij in 8 blijft?matthyssie schreef: 21 nov 2022, 09:21 Rij je op de snelweg met alles in comfort en je raakt met je kleine teen het gas aan, schakelt hij direct terug; vréselijk. Overbodig en je voelt en hoort het altijd.
Touringcar pakken. Die zijn hoger dan een vrachtwagen en rij je gratis nog eens 10km/h harderKnot schreef: 21 nov 2022, 13:58 Daar zou ik geen last van hebben, pak meestal een vrachtwagen die 90/95 gaat om achter te hangen.
Moet in totaal 7k bijbetalen. Mijn 330i heeft overigens wel meer km op de teller (50 vs 23). Maar feit is dat M340i's zeer geliefd zijn en erg prijzig zijn. Het bouwjaar is voor mij absoluut geen issue, want is zelfde generatie en zelfde tech en gewoon 2 jaar garantie. Een F30 is voor mij wel onnaceptabel want dan ga ik me storen aan de outdated tech.Arthur schreef: 09 mar 2023, 21:43 Lijkt me een mooie auto. Alleen in mijn hoofd past dat niet, van een 2021 auto naar een 2019 auto. En dan ook nog bijbetalen, als dat tenminste aan de orde is. Ook al zullen de prijzen marktconform zijn, dat is een kronkel van mij![]()
Haha, dat is me wel vaker overkomen. Dit is weer een impulsaankoopjeFedmas schreef: 09 mar 2023, 21:44 'nee de 330i is fijn daar rij ik voorlopig nog wel even mee'. Kan verkeren in 2-3 maanden. Gefeli!
Op de 330i heb ik ook weinig afgeschreven in 1 jaar en 10 maanden, 6,5k. Maar dat is maar net hoe je het bekijkt, de 530i was ook niet de goedkoopste online… die zal dus weer harder af gaan schrijven. Wilde de 330i ook tot na de wintersport houden, nu dus, maar is ook niet geluktsitechris schreef: 09 mar 2023, 21:52Moet in totaal 7k bijbetalen. Mijn 330i heeft overigens wel meer km op de teller (50 vs 23). Maar feit is dat M340i's zeer geliefd zijn en erg prijzig zijn. Het bouwjaar is voor mij absoluut geen issue, want is zelfde generatie en zelfde tech en gewoon 2 jaar garantie. Een F30 is voor mij wel onnaceptabel want dan ga ik me storen aan de outdated tech.Arthur schreef: 09 mar 2023, 21:43 Lijkt me een mooie auto. Alleen in mijn hoofd past dat niet, van een 2021 auto naar een 2019 auto. En dan ook nog bijbetalen, als dat tenminste aan de orde is. Ook al zullen de prijzen marktconform zijn, dat is een kronkel van mij![]()
Op de 330i heb ik in 1.5 jaar tijd 9k afgeschreven. Kan ik prima mee leven. Wat de M340i gaat doen op dat vlak zien we dan wel weer. Zal ook niet superspannend zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 17 gasten